פגע, ברח- ונעצר



אכזריות בלתי נתפסת: בהמשך לדיווח מערכת באר שבע נט על אירוע חמור של תקיפת אדם שהלך לתומו ברחוב השמעוני בשכונה ב', משטרת ישראל סיימה את החקירה וביום רביעי האחרון הוגש כתב אישום כנגד החשוד תוך בקשה למעצרו עד תם ההליכים. מה הסיבה לתקיפה על פי טענת החשוד?

בעקבות דיווח חמור אודות אדם אשר נמצא מוטל פצוע ברחוב שמעוני בבאר שבע בחודש שעבר, נפתחה חקירה במשטרת ישראל. עם התקדמות החקירה נעצר חשוד במעשה, תושב חורה בן 27 המתגורר לאחרונה בבאר שבע. לחשוד גיליון הרשאות קודמות שכולל חבלה במזיד ברכב, תקיפת שוטר בעת תפקידו, תקיפת שוטר ופציעה בגינה ריצה עונש מאסר במשך 21 חודשים.

עפ"י החשד, בשעה שהקורבן הלך לתומו ברחוב, הגיח מאחוריו החשוד כשהוא רכוב על אופניו, בעט בו, הפיל אותו על הרצפה והמשיך בנסיעתו ללא הגשת עזרה ראשונה או דיווח לגורמי חירום והצלה. על פי גרסת החשוד, מה שהוביל למעשיו החמורים היה וויכוח בינו לבין הקורבן, דבר שאינו מצדיק את הפעולות החמורות המיוחסות לו על פי כתב האישום. נוסף על כך, כעת לא ניתן לאמת מול הקורבן את גרסה זו בעקבות הפציעה החמורה שהובילה לאיבוד זכרונו. היום בדיון בעניינו נעצר מאחורי סורג ובריח עד לתום ההליכים.

מהמשפחה נמסר: "אבא עדיין מאושפז בסורוקה, מחכים לו עוד מספר חודשים של שיקום, מקווים שיצליח לאט לאט לחזור לעצמו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה