''החשד - סכסוך שכנים מתמשך'': הסתיימה חקירת רציחתו של אליהו חזן בדימונה



כחודש לאחר שנרצח באכזריות מחוץ לבית הכנסת בדימונה, משטרת ישראל מדווחת על סיום חקירת הרצח. החשד העיקרי הוא כי בין חזן לרוצח, שרון סנקר, היה סכסוך קודם שאינו היה ידוע למשטרה

זירת הרצח. קרדיט - משטרת ישראל

חודש לאחר הרצח שזעזע את דימונה, במהלכו נדקר למוות תושב המקום - אליהו חזן בן ה-59: משטרת ישראל מודיעה הבוקר (ה') כי הסתיימה חקירת האירוע החמור וכי כתב אישום יוגש כנגד החשוד ברצח, שרון סנקר.

כאמור, האירוע המצער התרחש ביום שבת (24.9), אז התקבל דיווח כי תושב העיר דימונה (חזן), נדקר ברחבת בית כנסת ברחוב יציאת אירופה בעיר לאחר שביקש מהחשוד ברצח שיישמור על השקט, ובהמשך נקבע מותו. כוחות משטרה שהגיעו למקום, החלו בתחקור האירוע וסריקות ומהלכן נעצר סנקר בן ה-49, גם הוא תושב העיר.

בתום הערכת מצב שערך בזירה סגן מפקד מרחב הנגב, ניצב משנה אייל אזולאי, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית במרחב נגב. מעצרו של סנקר הוארך והיום הוגשה כנגדו הצהרת התביעה בדבר כוונתה להגיש כנגדו כתב אישום.

לאחר הגשת כתב האישום, סיפר רפ"ק נדב טייכמן, ראש מחלק תשאול ימ"ר נגב כי  ''מדובר במקרה חמור בו עפ"י החשד סכסוך שכנים מתמשך שלא היה מוכר למשטרה ועלה תוך ביצוע פעולות החקירה להבנת ההתרחשות והרקע, הסתיים באירוע המצער. פעלנו תוך חתירה לחקר האמת ומיצוי הדין כנגד החשוד''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה