הותר לפרסום שמו של נרצח נוסף: שליח חב"ד - הרב משה קרביצקי



הותר לפרסום שמו של קורבן נוסף מהפיגוע היום אחר הצהריים בבאר שבע - שליח חב"ד בשכונת נחל בקע, הרב משה קרביצקי. הוא הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים

הרב משה קרביצקי ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

הרב משה קרביצקי ז"ל, שליח חב"ד בשכונת נחל בקע (לשעבר) בבאר שבע, הינו אחד מן הנרצחים, היום בפיגוע הקשה אחר הצהריים בבאר שבע. הוא הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים.

קרביצקי ז”ל, בעבר תושב שכונת נחלת הר חב”ד בקרית מלאכי, היה חבר בקהילת חב”ד בעיר באר שבע, ונמנה במשך שנים על שליחי חב”ד בבירת הנגב וניהל את בית הכנסת בשכונת נחל בקע.

השליח הראשי של חב”ד בבאר שבע, הרב שניאור זלמן גורליק, שעבד עם הרב קרביצקי, ספד הערב בכאב: “הוא היה מסור מאוד לשליחותו. השקיע עם בני משפחתו, יבדלו לחיים טובים ארוכים, את הכול, למען הקהילה בשכונת נחל בקע. דאג להם גם בגשמיות וגם ברוחניות''.

רציחתו של קרביצקי תפסה בהלם את מרכזי חב"ד בבאר שבע, שם היווה הרב דמות חשובה ומוכרת. בנוסף לכך, ניהל משה ז"ל במשך 10 שנים את בית התמחוי בשכונה מטעם עמותת 'כולל חב"ד'. מתנועת חב"ד נמסר - "לתושבים כולם זכור החיוך הרחב והנתינה הגדולה. אנחנו בהלם וכואבים עד מאוד את הבשורה המרה”.

הרב קרביצקי ז"ל בבית התמחוי. קרדיט - בית חב"ד

מערכת באר שבע נט משתתפת בצער המשפחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה