הלב נשבר: הילל ימהרן בן ה-9, הוא הילד שנהרג בתאונת הפגע וברח בערד

$(function(){setImageBanner('41cc6f99-9fd8-4dac-8d66-a69ae63f06a5','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

ימהרן, תלמיד בבית הספר הדמוקרטי בערד - נהרג אמש בתאונת פגע וברח בכניסה לעיר. החשוד תושב כסייפה, נעצר לאחר מרדף ונלקח לחקירה. הילל יובא היום למנוחות. יהי זכרו ברוך

הילל ימהרן. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

הלב נשבר: הילל ימהרן ז"ל, הוא הילד שנהרג אמש בתאונת פגע וברח בכניסה לערד. הילל, תלמיד בבית הספר הדמוקרטי בעיר - נפגע באורח אנוש לאחר שרכב פרטי פגע בו ונמלט. הוא יובא למנוחות היום בשעה 14:00 בבית העלמין בעיר. הוא הותיר אחריו זוג הורים, וובטאו ואיילה ושלושה אחים ואחיות קטנים ממנו.

כאמור, לקראת השעה שש בערב, התקבל דיווח במוקד מד"א על פצוע אנוש בתאונת פגע וברח על כביש 31, בסמוך לכניסה לערד. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה העניקו לילד הפצוע טיפול מיידי, והוא פונה לבית החולים סורוקה כשהוא מצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. 

חובש בכיר במד"א, ישראל כץ ופאראמדיק מד"א, אורי דדון סיפרו: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ראשוני בשטח, הכנסנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו במצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

בעקבות הדיווח הוקפצו כוחות מתחנת ערד למקום והחלו בסריקות אחר החשוד, אשר נמלט מהזירה תוך שהוא משאיר את הילד הפצוע שרוע על הכביש. כוחות שיטור גדולים של המחוז הדרומי בפיקוד מפקד תחנת ערד, סנ"צ דני קדושים ובסיוע המערך האווירי של משטרת ישראל, ביצעו סריקות במהלכן אותר בשטח סמוך הרכב הפוגע ללא החשוד. עם התמשכות החיפושים אותר גם החשוד - גבר כבן 40 באזור פזורת כסיפה והוא נעצר. 

בהמשך, למרות מאמצים של הצוות הרפואי מסורוקה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הילל ז"ל. אימו, איילה, הוצפה הבוקר בטלפונים והודעות מכל עבר. כך היא כתבה בדף הפייסבוק שלה: ''אנחנו חווים סיוט בלהות שלא ניתן לתאר, מבקשת לא להציף את הנייד. אפרסם את כל הפרטים ברגע שנוכל''.

מותו של הילל התקבל בהלם מוחלט בקרב תושבי ערד. רב הקהילה האתיופית בעיר, סיפר הבוקר לבאר שבע נט על משפחת ימהרן ועל הטרגדיה הקשה: "מדובר במשפחה טובה, צנועה ואהובה. האבא, וובטאו והסבא גם מגיעים להתפלל בבית הכנסת שלנו, ותמיד נראו מאושרים ביחד. זאת אבידה גדולה עבורנו ועבור העיר ערד".

מערכת באר שבע נט משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך.

הילל ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה