הותר לפרסום: אחת מהנרצחות - דוריס יחבס בת ה-49



זה עתה הותר לפרסום שמה של אחת מן הנרצחות בפיגוע היום בבאר שבע - דוריס יחבס בת ה-49, תושבת מושב גילת. אחד מן הפרמדיקים בזירה הינו בן משפחתה

דוריס יחבס ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

מספר שעות לאחר הפיגוע המזעזע היום אחר הצהריים, הותר לפרסום שמה של אחת מהנרצחות בפיגוע: דוריס יחבס ז"ל בת ה-49 ממושב גילת שבפאתי באר שבע.

חברים רבים ספדו ליחבס בדף הפייסבוק שלה הערב. אחת מחברותיה כתבה בכאב לב - "דוריס אישה מהממת שכמותך. איזו אבדה. איזה אסון. אישה חייכנית ומקסימה. אמא מהממת. עצוב וכואב. הלב נקרע  תהיי נשמתך צרורה בצרור החיים''.

בעלה של דוריס ז"ל, איש שב"ס, הגיע לזירת הפיגוע אחרי שעובר אורח התקשר אליו - ואז גילה שרעייתו נרצחה. מדובר בסוהר בשירות קבע המשרת בשלוחה הדרומית של יחידת הפיקוח ברקאי, המפקחת על ביצוע עבודות שירות.

ירון אייזקסון, שעובד במרכז ביג, היה זה שהתקשר אליו וקרא לו להגיע, אחרי שהיה עד לדקירתה של דוריס. "ניסיתי לעזור לה", אמר אייזקסון. "ראיתי שהתקשרו אליה כמה פעמים והתקשרתי לבעלה ולמשפחה שלה. אמרתי להם להגיע בדחיפות. לא סיפרתי להם מה קרה ונתתי את הטלפון לשוטר".

כמו כן, ממד"א מדווח לפני זמן קצר, כי בהגיעו לזירת האירוע גילה אחד מן הפרמידיקים כי אחת מן הנרצחות הינה אחות אימו - דוריס ז"ל. הפרמדיק, ישראל אוזן סיפר - "הגעתי מהראשונים לזירה וניגשתי לטפל בפצועה שהייתה מחוסרת הכרה. תוך כדי הטיפול אני מזהה שהיא דודתי, אחות של אימי. היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. הייתי מזועזע אבל הייתי חייב להמשיך ולתפקד ולטפל בדודי שהיה במקום."

המועצה האזורית מרחבים נמסר - "המוצעה משתתפת בצערן הכבד של משפחות האזרחים שנרצחו בפיגוע האכזרי בבאר שבע. קהילת מרחבים כואבת את הירצחה של דוריס יחבס ז״ל (49) ממושב גילת. דוריס הותירה אחריה הורים, אחים ואחיות, בעל ושלושה ילדים".

עוד נמסר, כי צוותי המועצה מלווים את המשפחה ואת הקהילה בשעה קשה זו. נושיט יד למשפחה באובדנה באכזריות המפלצתית.

הלוויתה של דוריס יחבס ז״ל תתקיים מחר בבית העלמין במושב גילת.

מערכת באר שבע נט משתתפת בצער המשפחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה