הוגשה תלונה כנגד כוכב הילדים: "ההתנצלות שלו לא מקובלת ולא מתקבלת"



בתגובה לסרטון שהופץ אמש ובו נשמע כוכב הילדים "רוי בוי" אומר לילדיו "מי רוצה להאכיל בדואי?" וחרף ההתנצלות הפומבית של כוכב הילדים, החליט הבוקר סלאמה אל אטראש ראש מועצת אל קסום להגיש תלונה במשטרה "ההתנצלות שלו לא מקובלת ולא מתקבלת"

כזכור, אמש דיווחנו לכם ב'באר שבע נט' על סרטון ובו נשמע אב מתעד את ילדיו במהלך טיול משפחתי בעודו אומר להם "מי רוצה להאכיל בדואי?" לאחר מספר שעות נחשף האב והתנצל - אז התברר כי מדובר בכוכב הילדים "רוי בוי" - רועי עוז. 

בהתנצלותו כתב:  "אוהבים שלי, בשעות האחרונות מתרוצץ ברשת סרטון מטיול משפחתי פרטי מלפני חמש שנים אני רוצה להביע את צערי העמוק על הדברים הנאמרים בו, הם אינם ראויים להיאמר. זו לא דרכי לחנך כך את ילדי וזו לא הדרך לחנך אף ילד אחר. מצטער מעומק הלב ומבקש סליחה מכל מי שנפגע". 

אולם, התנצלותו לא סיפקה את סלאמה אל אטראש ראש מועצת אל קסום שניגש הבוקר לתחנת משטרת באר שבע והגיש כנגד כוכב הילדים תלונה.

לדברי סלאמה אל אטראש: ״בושה וחרפה. אוי לילדים שרוי בוי הוא המודל לחיקוי שלהם. אוי להורים שלוקחים את ילדיהם להופעות שבהם משתתף האיש הזה. סרטון בזוי של איש בזוי. ההתנצלות שלו לא מקובלת ולא מתקבלת". 

סלאמה אל אטראש ראש מועצת אל קסום הגיש תלונה במשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה