מעוררת השראה: האחות מסורוקה שגם בשבי ממשיכה לטפל בפצועים

$(function(){setImageBanner('d28f066f-6c70-4016-8f8c-a9f078ee60b3','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

במלר"ד ילדים סורוקה מחכים לנילי מרגלית, שנחטפה מביתה בקיבוץ ניר עוז לשבי בעזה. יוכבד ליפשיץ' אחת החטופות ששוחררו לאחרונה ושהתה במחיצתה של נילי, חשפה פיסת מידע מפתיעה על נילי לפיה גם בהיותה שבוייה ממשיכה האחות המסורה לטפל בפצועים שעימה

תוכן גולשים, שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

נילי מרגלית, אחות במלר"ד ילדים נחטפה מביתה בקיבוץ ניר עוז במתקפת הטרור האכזרית על הקיבוץ ביום שבת השחורה. הקולגות של נילי היו מודאגים עד מאוד באשר לגורלה שנותר לוט בערפל מאז אותה מתקפה אכזרית. אך בעוד לא הייתה פיסת מידע באשר לגורלה, חדשות מעודדות הגיעו ממקום לא צפוי, כאשר אחת החטופות ששוחררו לאחרונה ושהו במחיצתה של נילי סיפרו כי נילי בשבי וכי גם שם היא  ממשיכה למלא את יעודה כאדם שאמון על בריאותם של אנשים.

איילת נוחם, מנהלת הסיעוד בבית החולים 'סבן' לילדים שבסורוקה, מספרת על הימים הארוכים בלי נילי: "נילי עובדת מספר שנים במלר"ד ילדים. היא אחות מוערכת, מקצועית ומלאת חמלה, חדת אבחנה ובעלת שיקול דעת מרשים".

"בנוסף לעבודתה בסורוקה היא גם מדריכה קלינית בבית הספר למקצועות הבריאות ע"ש רקנאטי באוניברסיטת בן גוריון, שם הדריכה בסבלנות אין קץ את דור העתיד בסיעוד".

"ביום שישי 6.10 עבדה נילי במשמרת בוקר שגרתית, וביום שבת בבוקר, עם היוודע גודל האסון, כל אנשי צוות מלר"ד ילדים חשבו עליה מיד והחלו לשלוח אליה הודעות ולנסות לברר מה מצבה אך ללא מענה".

"בהתחלה לא היה ברור מה עלה בגורלה והיא הייתה בגדר נעדרת. תחושת חוסר הוודאות שיתקה את כולנו וקיווינו, כמה אבסורד, שנילי נחטפה ועדיין בחיים".

"חדשות מעודדות הגיעו ביום שבו דיווחה יוכבד ליפשיץ, אחת הנשים ששוחררו משבי החמאס ובת קיבוץ ניר עוז, שנילי נחטפה והיא בחיים, וכמו בשגרה גם בשבי היא מטפלת בפצועים, ממשיכה לתפקד כאחות וממלאת את ייעודה. כמה תעצומות נפש וגבורה מגלה נילי שממשיכה לתת מענה רפואי בזמן היותה חטופה!"

"אצל כולנו חלפה צמרמורת ותחושת הקלה, מלווה בעצב רב ושאלות ותהיות רבות על המצב בו נילי נמצאת: איך היא מצליחה לתפקד בקור רוח? על מה היא חושבת? האם היא יודעת שאביה נרצח? ועוד מיליון שאלות שנשארות פתוחות ללא מענה". 

"נילי שתמיד הגיעה למשמרת עם תוצרת טרייה שזה עתה נקטפה מאדמות הקיבוץ, אדמות הארץ שנילי כל כך אוהבת. אנחנו, צוות הסיעוד והרפואה בבית החולים סבן לילדים בסורוקה, מייחלים לשובה של נילי הביתה בבריאות שלימה, יחד עם כל החטופים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה