דרמה ביום שישי בב"ש: גור כלבים נחטף - מה עלה בגורלו?



ביום שישי האחרון הגיעו בעמותת "יובל מנדלוביץ' למען הפיטבולים הרוטוולרים ושאר ה"מס(ו)כנים", בכדי לסייע לגור כלבים שננטש. אך למרות שבעמותה חשבו כי משהגיעו העיניינים ילכו וישתפרו, באופן לא צפוי חלה תפנית דרמטית בעלילה שהצריכה את התערבות גורמי האכיפה

רגעי החילוץ הדרמטיים. תוכן גולשים, שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

ביום שישי התקבלה פניה לעמותת "יובל מנדלוביץ' למען הפיטבולים הרוטוולרים ושאר ה"מס(ו)כנים", אודות גור רוטווילר בן 8 חודשים אשר ננטש בגינת כלבים בבאר שבע. בעמותה החלו לחפש לגור אומנה כשלפתע הגיע אדם שביקש לסייע, אך לקח את הגור לביתו, בעודו מסרב למסור אותו, במה שהתפתח לדרמה של ממש.

בעמותה מספרים: "כשהגענו למקום, הכלב נסרק במטרה למצוא שבב שייאפשר להשיב אותו לבעליו במידה ויש כזה, אך שבב שכזה לא נמצא. לאחר מכן, חיפשנו אומנה ולמזלנו נמצאה אחת כזו שהייתה אמורה להגיע באותו הזמן למקום בכדי לאסוף את הגור. במקביל, הגיע עוד אדם שאמר כי יעזור בכל הקשור לאומנה, זאת עד שימצא פיתרון. אותו אדם לקח את הכלב אליו הביתה ונעל אותו בביתו, כשהוא נותר לבדו במשך כל השבת. למרות שהפצרנו בו שיימסור את הכלב, הוא סירב לעשות כן".

"הודות לוטרינר מטעם העירייה, ד"ר דימיטרי, והמשטרה, הכלב חולץ ונמצא כעת במקום מבטחים אצל האומנה שלו עדי, וכעת כל שנותר הוא לשלוח את הגור לבדיקות ולסירוס".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה