דן בדרום ודן באר שבע משיקות מוקד שירות לקוחות חדש ומשודרג

$(function(){setImageBanner('b44e8a79-0d2e-405e-822f-e45ef904ae90','/dyncontent/2025/10/21/f9963a8e-dc60-4bf5-aeef-427c125cafe1.jpg',20148,'נטו ספיר 0925 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

שדרוג משמעותי בתחנה המרכזית בבאר שבע: מוקד השירות של דן בדרום ודן באר שבע הורחב לשיפור המענה לנוסעים

קרדיט: דן בדרוםחברות התחבורה הציבורית דן בדרום ודן באר שבע השיקו השבוע מוקד שירות חדש ומורחב בתחנה המרכזית בבאר שבע. המוקד המשודרג, המעניק מענה לפניות ציבור, מידע על קווים ושירות אבידות ומציאות, הורחב משמעותית הן מבחינת המתחם הפיזי והן מבחינת כוח האדם.

החברות, המשרתות יחד מאות אלפי נוסעים באמצעות צי של כ-550 אוטובוסים בדן דרום וכ-300 אוטובוסים בדן באר שבע, רואות חשיבות רבה בשיפור השירות לציבור הנרחב של לקוחותיהן. דן בדרום מפעילה למעלה מ-300 אוטובוסים במגוון קווים באזור הדרום, כולל אשקלון, קריית גת, שדרות, אופקים ונתיבות, ודן באר שבע מבצעת כ-3,300 נסיעות ביום בתוך העיר באר שבע, המשרתות כ-80 אלף נוסעים בממוצע. נוכח היקף הפעילות הנרחב והצורך לתת מענה איכותי למספר כה גדול של נוסעים, הוחלט על שדרוג המוקד והרחבתו.

במסגרת השדרוג, הוגדל מספר העובדים במוקד והורחבו שעות הפעילות, במטרה לשפר את השירות ולהעניק מענה מהיר ויעיל יותר. המוקד החדש נותן שירות לכל הנוסעים בקווי התחבורה הציבורית בדרום הארץ, כולל יישובי עוטף עזה.

כחלק ממחויבותן לשירות איכותי, החברות מציעות מגוון רחב של אפשרויות התקשרות, המאפשר לכל נוסע לפנות בדרך הנוחה לו ביותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('9c8afe75-5f47-4526-95dd-c92aa0ccf119','/dyncontent/2025/11/30/ed6644f2-80bc-4005-9044-7e78f9badcd7.jpg',20500,'אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה