"די להפקרות בנגב" תושבי הדרום בהפגנה מול בית המשפט



תושבי באר שבע הגיעו להפגנת תמיכה בילדה בת ה-10 שנאנסה בביתה, במיטתה. המפגינים הגיעו להשמיע את קולם וזעקו להשבת הביטחון האישי לתושבי הנגב "די להפקרות בנגב" קראו המפגינים מול בית המשפט כמעבירים מסר לענישה שאינה מרתיעה את פורעי החוק

מוקדם יותר היום יצאו תושבי הנגב להפגין מול בית המשפט המחוזי בבאר שבע, המפגינים קראו לענישה מחמירה יותר מאחר ולטענתם הענישה שנעשתה עד כה אינה הרתיעה את העוברים על החוק והובילה איתם להמשיך במעשיהם. 

כאשר במעשיהם התכוונו המפגינים לפריצות ולגניבות המתרחשות לעיתים קרובות ברחבי הדרום הן כלפי אנשים פרטיים והן כלפי עסקים, שסובלים כבר שנים רבות מפורעי החוק. 

עוד נזכיר כי האירוע שחצה את כל הגבולות והוביל ליציאת המפגינים לשורת הפגנות ברחבי הדרום, שהחלה בהפגנה ראשונה ביום שישי האחרון בצומת משאבי שדה. הוא האירוע בו נאנסה ילדה בת 10 כאשר ישנה במיטתה בביתה במקום שאמור היה להיות הכי מוגן עבורה.

אלמוג כהן, תושב באר שבע וחלק ממארגני המחאה הבהיר כי אין מדובר בבעיה של מגזר אחד בלבד, אלא מדובר בבעיה חוצת מגזרים שצריך לפתור בהקדם: "כולנו רוצים שהילדים שלנו יחיו חיים נורמלים! לא ייתכן שילדה בת 10 נאנסה וזה לא משנה מאיפה היא באה מרהט, מתל שבע זה לא רלוונטי השמים צריכים להיקרע!". עוד קרא אלמוג "אנחנו כאן בדואים ויהודים כאחד, רוצים לחיות חיים נורמליים. ילדה ברהט מתעוררת מרעש של יריות באמצע הישוב, ילד בבאר שבע מפחד לישון כדי שלא יפרצו לו לבית. זה חייב להיפסק!". 

בהמשך צפויים המפגינים להתאגד בישובים נוספים ולהמשיך עם המחאה עד שימצא פתרון הולם לתופעה הפסולה. 

בצל ההפגנה פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי לנוער בבאר שבע כתב אישום כנגד תושב הנגב בן ה-17, המייחס לו עבירות התפרצות למקום מגורים, גניבה וכן מעשה סדום ומעשה מגונה כלפי קטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה החופשית.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אירה ויימן קריקון, הנאשם הגיע באישון לילה, יחד עם שניים נוספים, אחד מהם קטין בן 16, לישוב בדרום הארץ. הנאשם והקטין התפרצו לאחד הבתים בישוב, בזמן שבני הבית ישנו בחדריהם, ואילו השותף הבגיר נותר לחכות להם ברכב. הנאשם והקטין חיפשו אחר דברי ערך בסלון הבית ולאחר שמצאו מפתחות לרכב שחנה ליד הבית יצאו מהבית וחיפשו דברי ערך גם בתוך הרכב. לאחר שלא מצאו דבר, השניים חזרו לתוך הבית והמשיכו בחיפושים.

מכתב האישום עולה, כי בשלב מסוים, הנאשם נכנס לאחד מחדרי השינה בו ישנו באותה העת קטינה בת 10 ואחיה הקטנים. הנאשם נשכב ליד הקטינה, אשר היתה ערה באותה העת, נשך וליקק אותה בפניה. הילדה שאלה את הנאשם לפשר מעשיו וביקשה ממנו לעזוב אותה, אך חרף זאת, ביצע הנאשם בקטינה מעשה סדום. לאחר שהקטינה צעקה וקראה לאביה, הנאשם והקטין הנוסף ברחו מהבית, כשהם נוטלים מהבית סכום של כ- 50 ₪ וצעצועים שונים. הנאשם והקטין זרקו את הצעצועים במהלך הבריחה ונמלטו מהמקום ברכב יחד עם השותף הבגיר. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה