דיווח: פועל נתקע על מנוף בגובה 50 מטרים בבאר שבע



כוחות של כיבוי והצלה הוזעקו לקריית התקשוב, זאת בעקבות פועל אשר נתקע על עגורן ולא יכול לרדת. לאחר רגעים מלאי חרדה הוא חלוץ ופונה להמשך קבלת טיפול רפואי

קרדיט - זאב דיקמן

חילוץ אדם מעגורן באזור קרית התקשוב בב"ש: רגעים דרמטיים מתרחשים כעת בבאר שבע, זאת לאחר שבמוקד 102  התקבלה הודעה בסביבות השעה 09:30 על אדם שנפגע ונמצא על עגורן (מנוף באתר בניה) בקרית התקשוב בב"ש ללא יכולת לרדת.

כוחות כיבוי וחילוץ, וכן היחידה לחילוצים מיוחדים של מרחב ב"ש, פועלים בדקות אלו לחילוץ הלכוד. הלכוד נמצא על מנוף בגובה של כ-50 מטרים, והצוותים החלו בטיפוס לכיוון הלכוד. כרגע הצוותים מתקשרים עם הלכוד שנמצא בהכרה מלאה, ומתבצעת הערכת מצב במקום והכנות לצורך חילוצו מטה להמשך קבלת טיפול.

על פי דיווח של גורמי מד"א, התלונן הפועל על כאבים ברגליים וכי לא באפשרותו לרדת במדרגות המנוף. בעקבות כך הוזעקו הכוחות וכעת הועלתה במה לאוויר על מנת לחלצו. לפני זמן קצר, דיווחו הכוחות כי מפעיל העגורן חולץ בסיוע לוחמי היחידה לחילוצים מיוחדים אל הקרקע כשהוא מאובטח, והועבר לטיפול רפואי. על פי גורמי הרפואה במקום מצבו מוגדר קל.

כוחות רבים בזירה. קרדיט - זאב דיקמן

קרדיט - זאב דיקמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה