דוריס יחבס הי"ד הובאה הערב למנוחות בבית העלמין גילת



מסע הלוויתה של דוריס יחבס הי"ד בת 49, שנרצחה אתמול בפיגוע בבאר שבע, נערך בצהריים בבית העלמין במושב גילת בהשתתפות מאות בני משפחה ותושבי המועצה האזורית מרחבים. בעלה של דוריס זעק בכאב בלוויה: "הגיע אדם מגעיל, זוהמה, שונא יהודים, שלקח את החיים שלך מאיתנו"

צילום אודי דוד בן דוד רדיו דרוםבשעות הבוקר הגיע אחיה מנחם יחבס לבית העלמין במושב כדי לחפור את חלקת הקבר בעצמו וסיפר "דוריס היא בת שביעית למשפחה בת 10 נפשות. אמא שלה אחרי אירוע מוח, מרותקת לכיסא גלגלים. האב, אחרי ניתוח לב. דוריס התגוררה במשק המשפחתי עם בעלה ושלושת ילדיהם. "מי ידאג להורים שלי מחר בבוקר", אומר יחבס, "כל בוקר היא היתה יושבת עם ההורים, מסדרת איתם את הכדורים שלהם. מי יעשה את זה עכשיו".

את הבשורה הקשה להורים סיפרו בני המשפחה לאחר הגעת צוות רפואי. היום בשעה 14:00 היא הובאה למנוחות בבית העלמין שביישוב.

בעלה של דוריס ספד בלוויה: "אני והילדים מבקשים ממך סליחה, לא נשכח אותך בחיים. תמיד עזרת לכולם, אבל הגיע אדם מגעיל, זוהמה, שונא יהודים, שלקח את החיים שלך מאיתנו. מבטיח לך שאשמור על הילדים כמו שאת שמרת, תשמרי עלינו מלמעלה, אוהב אותך".

דוריס יחבס ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

אחיינה איציק אוזן, סיפר כיצד אחיין אחר שלה, ישראל, חובש מד"א שהוזעק אתמול לזירת הפיגוע, גילה שם כי דודתו היא בין ההרוגים וכך התבשרה המשפחה על מותה. "אמרתי טוב, היא פצועה תטפל בה ראשונה", אמר בהספד שנשא. "אבל היא הרוגה. מצטער שהייתי צריך לבשר לסבא", אמר.

השר לביטחון הפנים שהגיע ללוויה עורר סערה כשאמר "לא נשקוט עד שהפשע והפושע יגיע לכלא ויישפט בכל חומרת הדין". זאת, למרות שמהחבל נורה ומת וכל כם צעקו לעברו המשתתפים.

"זאת הדרך היחידה שבה אפשר וצריך להתמודד עם טרור רצחני, טרור נפשע, טרור שלא מבחין בן אדם לאדם, ואנחנו נתמודד איתו ונמגר את הטרוריסטים. נגיע לבית שלהם, למשפחות שלהם ונמצה את הדין עם כל מי שירים יד - ובוודאי מי שירים סכין על אזרח במדינת ישראל".

יהי זכרה ברוך 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה