בתום מבצע משטרתי רחב - 96 עצורים מהפרות סדר בימים האחרונים מסביב לב"ש

$(function(){setImageBanner('73014953-1205-44eb-b86c-177691a536b7','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

משטרת ישראל מודיעה כי היא ממשיכה עם מבצע האכיפה, לאחר מהומות הסדר בעקבות נטיעות קק"ל. בין העבירות בהם מואשמים החשודים - יידויי אבנים לעבר כלי רכב ושוטרים, תקיפת שוטרים והצתת צמיגים

חלק מהעצורים בהפרות הסדר. קרדיט - דוברות מרחב נגב

לאחר שבוע סוער במיוחד, במהלכו נרשמו הפרות סדר במספר מוקדים ברחבי הנגב, מודיעה היום (ג') משטרת ישראל, כי ממשיכה עם מבצע האכיפה כלפי אותם תושבי הפזורה והיישובים הבדואים, אשר היו שותפים להתפרעויות החמורות.

כזכור, במהלך השבוע האחרון, בעקבות נטיעות קק"ל ברחבי הנגב, יצאו עשרות תושבי הפזורה הבדואית, ומן היישובים תל שבע ורהט לעבר שטחי הנטיעות. שם, החלו ההמונים להתקוטט עם שוטרים, כשבמספר אירועים אף התרחשו עבירות קשות במיוחד כמו - ידויי אבנים לעבר כלי רכב ושוטרים, ואף תקיפת שוטרים. 

בעקבות כך, במשטרה החליטו לא להרפות מאותם מתפרעים, והיום לראשונה, הוגשו לבית המשפט 13 הצהרות תובע כנגד מפרי סדר שונים. כמו כן, עד כה נעצרו 96 חשודים בהפרות סדר ומספר ביצוע עבורות חמורות, בהן: ידויי אבנים לעבר כלי רכב ושוטרים, תקיפת שוטרים הצתת צמיגים, זריקת בקבוקי תבערה, התקהלות אסורה - כך לפי דיווח המשטרה היום. עוד מציינת המשטרה, כי "38 חשודים עדיין נתונים במעצר, לצרכי חקירה תחת עינו הפקוחה של בית המשפט".

ממשטרת ישראל ומרחב נגב מנסר - "משטרת ישראל רואה בחומרה אלימות מכל סוג שהיא, ובהתאם מטופל מיד כל דיווח שמתקבל במשטרה בגין אירוע של יידוי אבנים או הפרת סדר באזור ובכלל, בכדי לאתר את המעורבים, הן ע״י סריקות ופעילות מבצעית בשטח בידי כוחות ייעודים מיוחדים והן ע״י אמצעים חקירתיים ומודיעיניים, הכל במטרה למצות עם החשודים את הדין. נמשיך לפעול נגד נגע האלימות באשר הוא לשמירה על שלום הציבור ובטחונו".

פעלו במספר מוקדים במהלך השבוע האחרון. קרדיט - דוברות מרחב נגב

מעבר לכך, בדיווח משטרתי נוסף, נמסר כי לוחמי משמר הגבול ושוטרי המחוז הדרומי, עצרו היום 30 חשודים בגין מעורבות בהפרות סדר וזריקת אבנים במהלך אבטחת פעילות נטיעות הקרן הקיימת לישראל בימים האחרונים. כחלק מהמבצע הרחב, לא פחות מ-250 לוחמי ומתנדבי משמר הגבול, שוטרי המחוז הדרומי וגורמי אכיפה נוספים, פעלו הבוקר במספר יישובים במרחב הנגב נגד חשודים, שהפרו את הסדר במהלך אבטחת מבצע הנטיעות של הקרן הקיימת בישראל בדרום.

מהמשטרה נמסר, כי במהלך הפעילות נעצרו כאמור 30 חשודים, ובנוסף - נתפס אוטובוס ובתוכו 28 שוהים בלתי חוקיים, אותרו 50 ק"ג סמים מסוג קנאביס מוכנים להפצה, נתפסו מספר פרטי אמל"ח ו-120 קופסאות של סיגריות מוברחות. 3 חשודים נעצרו בגין תקיפת שוטרים. בתוך כך, נמסר כי כלל החשודים הועברו לחקירה במחוז הדרומי של משטרת ישראל.

חלק מהעצורים בהפרות הסדר. קרדיט - דוברות מרחב נגב

השלל שנתפס היום ע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה