בעקבות המצב: צוות 3 מתגברת כוחות בבאר שבע



בעקבות החמרת המצב הביטחוני, הורה מנכ"ל קבוצת האבטחה צוות 3, ניר גלבוע, לתגבר את מערך הסיור והמוקד המבצעי בבאר שבע. גלבוע: "תגבור מערך האבטחה בעת הזו הוא צורך קיומי. אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל"

למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה. קרדיט - צוות 3בעקבות החמרת המצב הביטחוני, הורה אמש (ד') מנכ"ל קבוצת האבטחה צוות 3, ניר גלבוע, לתגבר את מערך הסיורים בעיר באר שבע בימים הקרובים. תגבור הכוחות יבוא לידי ביטוי בהוספת כוח אדם למוקד המבצעי הרואה של צוות 3, בתגבור סיירים ובנוכחות רבה יותר של ניידות סיור בריכוזי אוכלוסייה, שיסיירו במרחב הציבורי, בשכונות ובקרבת מתחמים מסחריים.

גלבוע אמר היום: "ניידות הסיור ייפרסו בריכוזי אוכלוסייה בעיר על מנת להחזיר את תחושת הביטחון של התושבים. צוות 3 פועלת בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל ובאמצעות המוקד המבצעי, מצלמות האבטחה והסיירים שלנו בשטח, נוכחותנו מהווה מכפיל כוח שיוכל לסייע ולהתריע לגורמי הביטחון, בזמן אמת, על כל פעולה חריגה".

גלבוע ציין עוד כי מצלמות האבטחה של צוות 3 והטכנולוגיות בהן היא עושה שימוש כחלק מפעילותה, פזורים באלפי בתי עסק, בבתים ובמוסדות ברחבי העיר. כך שהמצלמות מהוות עוד "עיניים" שיסייעו בידי כוחות הביטחון.

לדברי גלבוע, חיזוקו של מערך האבטחה האזרחי הינו אינטרס לאומי ראשון במעלה אשר יתרום לחוסן הלאומי: "עובדות ועובדי הענף מרכיבים את מעגל הביטחון השלישי בישראל, אחרי הצבא והמשטרה, והם אלה שאחראיים על הסדר הציבורי. נוכחותם של עובדי הענף מנטרל איומים אזרחיים וחבלניים ותורמים לביטחון האישי".

ניר גלבוע מנכ"ל קבוצת צוות 3

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה