בעלי "אלוף הפיצוחים" לבאר שבע נט לאחר ההצתה: "עלות הנזק היא כמעט 100 אלף שקל''



יומיים לאחר ההצתה שכילתה את המחסן של העסק המוכר בשכונה ד', בעלי הפיצוחייה, נאור אלוש מספר לבאר שבע נט: "קיבלנו תמיכה אדירה בינתיים מהציבור, מקווים לפתוח מחר כרגיל''

זירת האירוע. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

ביום שישי האחרון, הגיעו שני אלמונים ברכב ''טויוטה קורולה" אל הפיצוחייה המוכרת ברחוב אברהם אבינו בשכונה ד', ובעזרת מיכל דלק גדול הציתו את המחסן החיצוני של "אלוף הפיצוחים". העסק המוכר, שפתח רק בחודש אוגוסט האחרון את סניפו החדש בשכונה הוותיקה - הוצת במהרה ועד הגעת כוחות כיבוי האש, נגרם נזק רב למקום.

בעלי הפיצוחייה, נאור אלוש, מספר הבוקר לבאר שבע נט על השתלשלות האירועים: "אני בכלל לא בארץ, ופתאום קיבלתי הודעות שפרצה אצלנו שריפה. זה הגיע לגמרי בהפתעה, אין לנו סכסוך קודם עם אף אחד ואף פעם לא איימו עלינו או דרשו מאיתנו תשלום. לבינתיים המשטרה לקחה את התיעוד של שני האלמוניים שהציתו את המקום, אבל אפשר לראות את הרכב שהם הגיעו איתו".

עוד מספר נאור, כי כעת מנסים הוא והצוות שלו להכין את העסק לפתיחה בימים הקרובים: "יש לי צוות מדהים, שכבר מיום שבת עובד מסביב לשעון בשביל שהעסק ייפתח בחזרה כבר ביממה הקרובה. בינתיים הנזק נאמד בכמעט 100 אלף שקל, ואנחנו שבורים מזה".

חשבת על דרך לדאוג שזה לא יקרה שוב?

"אני בטוח שכשאני אחזור לארץ אני אחדד נהלים מול העובדים שלי, אני לא אפקיר אותם".

נאור מספר, כי מרגע הדיווח על ההצתה, החלו להגיע אליו מאות הודעות תמיכה: "הטלפון שלי מפוצץ בהודעות, וזה ממש מרגש לראות את התמיכה של הציבור. לבינתיים, אני רוצה להזמין את כולם לסניף המרכזי שלנו בעמק שרה (הבדיל 18), ואני מקווה באמת שנחזור לעמוד על הרגליים כבר בימים הקרובים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה