במשטרה טוענים: הנהגת הדורסת מערד נהגה מסוממת



במשטרה ביקשו להאריך את מעצרה של תושבת ערד, אשר נעצר אמש לאחר שנמלטה מזירת התאונה בה נהרגה הולכת רגל בת 23. בדמה נמצאו שאריות קוקאין

הרכב הפוגע על פי החשד. קרדיט - משטרת ישראל

התפתחות בחקירת התאונה הטראגית אמש בערד: ממשטרת ישראל נמסר היום (ו'), כי מעצרה של הנהגת החשודה הוארך בבבית משפט השלום בבאר שבע ל-7 ימים לאחר שבבדיקת השתן התקבלה אינדיקציה לשימוש בסמים.

כאמור, שוטרי תחנת ערד ובוחני התנועה של מרחב הנגב, פתחו אתמול סמוך לחצות בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית במעורבות רכב פרטי שפגע בשתי הולכת רגל ונמלט מהזירה.

כתוצאה מהתאונה הולכת רגל אחת נפגעה קל, ונקבע מותה של הולכת הרגל השנייה, בשנות ה-20 לחייה, על ידי צוות רפואה של מד"א שהגיע למקום.

קרדיט - מד"א

עם קבלת דיווח אודות האירוע כוחות משטרת תחנת ערד פעלו במהירות והצליחו תוך דקות ספורות להתחקות אחר נהגת הרכב הפוגע שאותרה ברכבה בסמוך לאזור התעשייה בעיר.

הנהגת נעצרה לחקירה ביחידת הבוחנים של שלוחת מרחב הנגב ובבדיקת שתן שנלקחה ממנה מיד לאחר התאונה, נמצאה אינדיקציה לשימוש בסם מסוג קוקאין.

בדיון שהתקיים היום בבית משפט השלום בבאר שבע הוארך מעצרה להמשך חקירה וזאת עד ליום 1.2.24

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה