בכיר במשטרה במפגש עם אנשי עסקים מהמגזר: ''אפס סובלנות למי שיעסיק שב"חים''



אתמול נערך במחוז הדרומי כנס בעלי עסקים במגזר הבדואי בראשות ממ"ר נגב, תנ"צ אפי שימן, יחד עם שדרת הפיקוד המרחבי שכללה את מפקדי תחנות המגזר במרחב – רהט, ערוער, העיירות ושגב שלום.

קרדיט - משטרת ישראל

מטרת המפגש הייתה לחזק את הקשר בין משטרת ישראל לבעלי עסקים משפיעים בחברה הבדואית, שהינם חלק בלתי נפרד מהמנהיגות המקומית בחברה הערבית, ומעסיקים אלפי עובדים במשק הישראלי. לבעלי העסקים השפעה ויכולת ליצור שותפות ושילוב זרועות לטובת בטחון הציבור.

מפקד המרחב הדגיש כי המשטרה תמשיך לפעול בנחישות כנגד כל תופעת אלימות ועבירות הסתה, ללא קשר לדת או מגדר באשר לזהות המסית, ותטפל באפס סובלנות כלפי מי שמעסיק שוהים בלתי חוקיים, עבירה אשר בעת הזו טומנת בחובה סיכון בטחוני לשלומו של הציבור.

מפקד המרחב הודה על המפגש החשוב וביקש מהמשתתפים לקחת חלק במאמץ ההסברה בקרב החברה הבדואית כשותפים מלאים למאבק חסר הפשרות של משטרת ישראל בתופעות האלימות והפשיעה, העלולות לפגוע באזרחים נורמטיביים ובמרקם היחסים הקיים בין התושבים ברחוב הערבי.

במהלך המפגש ציינו המשתתפים כי המלחמה נגד הטרור היא מלחמה משותפת, שגבתה קורבנות רבים, ללא הבדל של דת או לאום, ולנוכח האתגרים המשמעותיים בעת הזו נפתח חלון הזדמנות לדו קיום אמיתי ואחדות שיימשכו שנים רבות. לסיום ברכו על הקשר עם תחנות המשטרה במגזר, תוך ניהול ערוץ הידברות נגיש ופתוח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה