הובא למנוחות הפעוט שאימו חשודה בהזנחה; מעצרה הוארך

$(function(){setImageBanner('a7bdd7c5-0e2f-44f2-ab52-d2bb4a01a32c','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

הפעוט בן השנתיים וחצי מבאר שבע, שמת בצורה טראגית לאחר שעל פי החשד הוזנח על ידי הוריו - הובא למנוחות בליווי של מספר תושבי העיר שהתנדבו לסייע. מעצרה של האם הוארך ובן זוגה נחקר גם הוא

קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

פרשיית מותו הטראגי של הפעוט בן השנתיים וחצי מוקדם יותר השבוע ממשיכה להכות גלים: גורמים במשטרה מדווחים, כי מעצרה של האם בת ה-27 הוארך לאחר שנעצרה לפני מספר ימים בחשד להזנחת בנה, שהגיע לבית החולים סורוקה כשהוא במצב אנוש וסובל מתת תזונה. 

גם בן זוגה של האם נחקר אך לא נעצר ויתרה מכך - מדווח כי שני אחיו של הפעוט פונו גם הם לבית החולים סורוקה והם מאושפזים במצב קשה. אמש (ג'), התקיימה הלוויתו העצובה של הפעוט, כאשר מספר פעילים חברתיים בעיר דאגו לרתום תושבים מהאיזור לצורך השלמת מניין. אל ההלוויה, שהתקיימה בבית העלמין החדש בבאר שבע, הגיעו האם ובן זוגה.

כאמור, לפני כשבוע הודיעה משטרת ישראל כי פתחה בחקירת נסיבות מותו של פעוט כבן שנתיים וחצי, שהובא בשעות הצהריים על ידי צוות מד"א למרכז הרפואי סורוקה כשהוא במצב אנוש ובבית החולים נקבע מותו הטראגי. מעדויות וממצאים נוספים שנאספו במסגרת החקירה עלה חשד להזנחת הפעוט על ידי אימו, תושבת העיר באר שבע, אשר נעצרה ונלקחה לחקירה בתחנה.

גורמי רווחה מעיריית באר שבע הוזעקו למקום והחלו בטיפול מיידי בכל ילדי הבית. במשטרה ביקשה לשלוח את גופת הפעוט לאבו כביר להמשך נתיחה ולאחר ששוחררה משם ניתן היה להביאו לקבורה. בדיון להארכת מעצרה של האם, טען נציג המשטרה כי בחקירה הראשונית שביצעו, עולה כי הפעוט עבר התעללות וגם הזנחה תזונתית שככל הנראה הובילה למותו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה