באר שבע נט למען הקהילה: היום ב-20:00, שכונת כלניות נרתמת למען למשפחה נזקקת



מדובר במיזם מבורך של מספר תושבי שכונת כלניות. מערכת באר שבע נט גם נרתמת למהלך, ומזמינה את הקוראים שלה להגיע ולתת למען משפחה באר שבעית שצריכה עזרה

קרדיט - shutterstock/זברותאחת לכמה זמן מגיע לפתחנו סיפור, שפשוט אנחנו לא יכולים להתעלם ממנו. ואם אנחנו יכולים לעזור לתושבי באר שבע, אז למה לא בעצם? 

מדובר על מיזם נפלא, אשר החלו בו כמה מתושבי שכונת "כלניות". מי שהביא לידיהם את הסיפור הוא רפי קמחי, שסיפר לבאר שבע נט: "המקרה הגיע אליי דרך חבר שמכיר את המשפחה. בזמנו הוא סיפר לי, שאין לה איך לעשות את חג הפסח. ואמרתי תחילה ננסה לעזור להם דרך הקרובים אליי. כשראיתי שהייתה היענות גדולה, בחרתי להישאר איתם בתהליך. ואחת לשבועיים אני עושה לאם המשפחה קניות, בהתאם לצרכים שלה. ונכון לעכשיו היא לא מקבלת מזונות מבעלה, ויש לה לא פחות מארבעה ילדים, שהקטן שבהם הוא בן שנה. 

תושב אחר סיפר - "אין להם בגדים ואוכל, ולצערנו זה הגיע למצב שבו היא לא שולחת את הילדים לבית ספר, כי אין לה כסף לבגדים. ואודות עזרה משותפת של כולם, כעת ההיענות פשוט מטורפת. עד כה הגיעו מספר משלוחים לביתה של האישה בשכונה ד', והכל תוך שעתיים בלבד.

אז כעת מרחיבים חברי המיזם את גודל העזרה, והם מזמינים את כולם אל רחבת בית הספר של שכונת "כלניות" היום בשעה 20:00. כל עזרה תתקבל בברכה.

לצורך עזרה נוספת, ניתן להתקשר לרפי קמחי - 0538077176

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה