אמש: דיווח אודות נעדרת דמנטית מב"ש- מה עלה בגורלה?



באר שבע: אישה הלוקה בדמנציה שנעדרה מביתה והיה קיים חשש לחייה, אותרה בריאה על ידי מתנדבי ידידים:״המתנדבים עזבו את משפחותיהם בחג, ויצאו לאתר את הנעדרת בחום הלוהט ששרר בחוץ״

קרדיט תיעוד: ידידים

אמש (רביעי) בשעה 22:30 התקבלה קריאה ביחידה לאיתור נעדרים מרחב נגב של ארגון ידידים, אודות אישה מבוגרת הלוקה בדמנציה, שנעדרה מביתה בעיר באר שבע.

הדיווח הראשוני התקבל בתחנת משטרת ישראל בעיר, שפנתה ליחידה לאיתור נעדרים בבקשת סיוע לביצוע סריקות נרחבות לאחר שעלה חשש לשלומה של האישה. 

עם קבלת פרטי האירוע, התבקשו מתנדבי סניף באר שבע לבוא ולסייע בחיפושים. אוראל לנגר - סג״מ מחוז דרום, ואריאל פחימה - רכז איתור נעדרים במרחב נגב, ניהלו את החיפוש יחד עם מתנדבי הסניף, אבי ביטון, איתמר בנג׳ו, יהודה סרור, אלכסנדר קוצ׳ק, עילאי כהן ולאון מירזויאן מיחידת האופנועים. 

תוך שיתוף פעולה עם משטרת ישראל, איתרו המתנדבים, לאחר שעה ארוכה של חיפושים נרחבים, את האישה כשהיא בריאה ושלמה, והשיבו אותה לביתה בשלום. 

אריאל מספר: ״בזמן ארוחת ערב משפחתית התקבלה קריאה על נעדרת מתחנת המשטרה בעיר. מיד הקפצתי את היחידה לאיתור נעדרים, וביחד ביצענו סריקות נרחבות שהסתיימו באיתורה של הנעדרת על ידי המתנדבים בסמוך לביתה, בריאה ושלמה״.

יהודה מוסיף: ״איך שהתקבלה הקריאה והגענו למקום, התחלנו בסריקות מקיפות. לאחר כשעה, בחסדי שמיים הנעדרת לפתע הופיעה מולנו כשירדה ממונית. ישר רצנו אליה והזעקנו את כולם. אין הרגשה מספקת כזאת, זכות גדולה. שמח להיות חלק מהארגון המדהים הזה.״

אוראל מוסיף: ״האירוע הזה מתווסף לשלל האיתורים המוצלחים של היחידה במרחב נגב. למרות העיסוקים בעיצומו של החג, המתנדבים עזבו את משפחותיהם ויצאו לחפש נעדרת בסיכון גבוה בחום הלוהט ששרר בחוץ. חיפוש נעדרים אצלנו זה ערך עליון בארגון, ובמיוחד בימים חמים אלו".

מוקד ידידים 1230 ללא כוכבית מכל טלפון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה