אמש: גן משחקים הוצת בשכונת רמות, האם מדובר במצית סדרתי?

$(function(){setImageBanner('a83c875e-c40d-4676-9cbb-1dcfbe1679d3','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

טרם ברור כיצד החלה השריפה, אבל עדי ראייה במקום דיווחו כי אלמונים הציתו את גן המשחקים ברחוב משה קהירי. לפני מספר ימים הוצת גם רכב בשכונה. האם יש קשר בין האירועים?

השריפה ברחוב משה קהירי. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

האם בשכונת רמות מסתובב מצית סדרתי? אמש, לקראת השעה 02:00, החלו להתקבל דיווחים על שריפת ענק שמשתוללת בתוך גן משחקים ברחוב משה קהירי בשכונת רמות. 

כוחות כיבוי והצלה מתחנת באר שבע הגיעו לזירה והשתלטו על האירוע, אשר בקלות היה יכול להיגמר בצורה הרבה יותר קשה. מסביב לגן, ישנה לא מעט צמחייה, אשר מחוברת בחלקה למבנים סמוכים. עם זאת, הכוחות הגיבו במהירות והשריפה כובתה לפני שהחלה להתפשט. 

כעת עולה השאלה - האם מדובר בהצתה מכוונת? חוקרי שריפות אשר הגיעו למקום פתחו בחקירה, אך קשה להתעלם מהעובדה שמדובר באירוע השריפה השני שמתרחש בשכונה בתוך מספר ימים. רק ביום שני האחרון, פעלו צוותי כיבוי והצלה מתחנת באר שבע בשריפת רכב בשכונה. לוחמי האש ביצעו פעולות מהירות של כיבוי על מנת למנוע התפשטות של השריפה ולמנוע נזקים נוספים. גם שם, נפתחה חקירה בידי בוחני שריפות, ותושבים באזור מודאגים שמא מדובר במצית סדרתי. 

קרדיט - זאב דיקמן

כזכור, בעבר כבר נעצר אשר וקנין, תושב באר שבע, שהואשם במספר מקרים של הצתה בזדון של ארונות חשמל ברחבי שכונה ד'. החקירה הוטלה שוטרי תחנת באר שבע שהצליחו לתפוס את החשוד בן ה-46 "על חם", בזמן שהוא מנסה להצית ארון חשמל בשכונה ד'.

וקנין, נחשד בזמנו בשש הצתות ברחובות סמוכים בשכונה ד' בעיר כאשר באחת ההצתה פונו שבעה מתושבי הבניין, מתוכם ילדים קטנים, לטיפול רפואי בבית חולים בעוד שבשאר האירועים למרבה המזל, האש כובתה ע"י דיירי הבניין ושוטרים לאחר שנגרם נזק כבד לרכוש ולפני פגיעות בנפש.

לאחר מעצרו, הכחיש וקנין בחקירתו את החשדות נגדו, אך ראיות שהציגה המשטרה ביניהם תיעוד המזהה אותו בזירת האירוע לא הותירו כל ספק. אז וקנין כאמור נעצר ואף הוגש כנגדו כתב אישום, אך הדיירים שמגוריהם הוצתו ניזוקו באלפי שקלים, סיפרו לבאר שבע נט: "אנחנו כמעט ונשרפנו ולא אשתוק עד שמישהו פה לא ימצה את הדין" הגיבה אחת הדיירות המתגוררת ברחוב התלמוד. דיירת נוספה הגיבה כי בעקבות שורת ההצתות החליטה להתקין מצלמות אבטחה בבניין מגוריה.

הצתה שגרמה לשמונה נפגעים בהם חמישה ילדים. צילום דוברות איחוד הצלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה