בהשקעה של כ-8 מיליון ש"ח: נחנך אמש בדימונה מסוף אוטובוסים חשמליים



אמש בדימונה במסגרת התחבורה הציבורית בעיר, נחנך בהשקעה של כ-8 מיליון שקלים מסוף חדש של אוטובוסים חשמליים, אשר אמורים להפחית את זיהום האוויר והרעש בהשוואה למנועי הדיזל שהיו בשימוש עד כה

הטקס אמש. תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

מהפכה תחבורתית בדימונה: אמש הושק צי אוטובוסים חשמליים במסגרת התחבורה הציבורית ברחבי העיר. האוטובוסים החדשים אשר שמים דגש על איכות הסביבה ומתבססים על אנרגיה ירוקה יותר צפויים להפחית את זיהום האוויר והרעש בהשוואה למנועי הדיזל.

בטקס שנערך אמש במעמד חברת הכנסת ושרת התחבורה הגב׳ מירי רגב, מנכ״ל משרד ראש הממשלה מר יוסי שלי ונבות בר- מנכ״ל קרן קיסטון, מהבעלים המרכזיים של חברת אגד, נחנך אמש בדימונה מסוף אוטובוסים חשמליים חדש של קווי התחבורה ציבורית. המסוף שודרג בהובלת משרד התחבורה בהשקעה של כ-8 מיליון ש"ח.

במסגרת מסוף האוטובוסים שנחנך אמש (יום ג', 6.2.24) בדימונה, אשר כלל האוטובוסים שיפעלו בו הינם חשמליים, תפעיל חברת אגד בעיר עשרות אוטובוסים חשמליים עם 30 עמדות טעינה במסוף ותשתית ל-20 עמדות נוספות בעתיד. המעבר לשימוש באוטובוסים חשמליים צפוי להפחית משמעותית את זיהום האוויר והרעש בהשוואה למנועי הדיזל שהיו בשימוש עד כה.

בני ביטון, ראש עיריית דימונה התייחס להשקת הפרוייקט: "במעמד מכובדים רבים מקבוצת אגד, חברת החשמל, עובדי אגד דימונה, ראש מועצת נווה מדבר, סגני ראש העיר וחברי מועצת העיר, מנהלי אגפים, תושבים ועוד - השקנו אמש את אחד הפרויקטים המשמעותיים ביותר לעיר".

"דימונה שמחה להוביל את מהפכת התחבורה ולהיות העיר הראשונה בישראל (יחד עם העיר כרמיאל) שפועלים בה אוטובוסים חשמליים שחוסכים אנרגיה, מפחיתים משמעותית את זיהום האוויר והופכים את שירותי התחבורה הציבורית בדימונה למתקדמים בעולם. תודה גדולה לכל השותפים לדרך ונסיעה טובה לכם תושבי דימונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה