אלמנתו של קובי שמעיה חגגה לו יום הולדת בבית העלמין: "לנצח תישאר בן 48"



אבלין שמעיה, אלמנתו של קובי שמעיה, שנרצח בשבת השחורה יחד עם בנו אושר בן ה-19, חגגה לו יום הולדת 48 בלעדיו. בכאבה הפרטי, היא אספה את ילדיהם, אופק ואלין, לבית העלמין כדי להביא לקברו לבבות בלונים ואת הציורים שכתבו לו ילדיהם עוד כשהיו ילדים קטנים. לאחר מכן העיפו את הבלונים האדומים לשמיים. עד אליו.

יום הולדת לאבא קובי בבית העלמין. צילום: פרטי

אושר שמעיה, בן 19, חייל במפקדת אוגדה 143 ואביו קובי, נהג משאית מבאר שבע, נרצחו יחד סמוך לבסיס רעים בשבת השחורה. אושר היה שחקן כדורגל מקצועי במ.ס באר שבע ובמכבי קריית גת, שחלם חלומות והגשים רק מעט. היום אבא קובי ציין את יום הולדתו ה-48, רק הפעם בלעדיו. אשתו אבלין החליטה לעשות מחווה מרגשת גם כשאינו נוכח, אבל קיים תמיד בלב.

הפוסט שרשמה אבלין בפייסבוק:

"קובי שלי, היום אתה היית אמור לחגוג 48, אבל תישאר 48 לנצח.

בטוחה שאם היית כאן, היינו מרעיפים עליך מתנות. במקום זה הלכתי לחלק מתנות לעילוי נשמתך ונשמת אושר ולילדים שמאושפזים ב'סורוקה', כדי למצוא טיפה נחמה. מצאתי ברכות שאושר אופק ואלין רשמו לך משנים קודמות, וזה כל כך עצוב שאי אפשר לאחל לך גם השנה.

בטח אושר ואתה חוגגים למעלה. תישארו ביחד. יבוא יום אנחנו ניפגש ונחזור להיות המשפחה שהיינו, נחגוג שוב הכל ביחד. אוהבת אותך לנצח".

 הברכה לאבא קובי מהילדות. צילום: פרטי

אבלין ובתה בבית העלמין. צילום: פרטיחגיגה לאבא. בלעדיו. צילום: פרטי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה