אירוע מזעזע בבאר שבע: בן 66 חשוד כי אנס את ביתו הקטינה וגרושתו



החשוד, תושב דימונה במקור - נלקח לחקירה לפני כחודש ובמסגרתה עלה כי ככל הנראה אנס גם את ביתו החורגת. במשטרה פועלים להגשת כתב אישום כנגדו

תמונה לא נבחרה

משטרת ישראל מודיעה לפני זמן קצר, כי חוקרי תחנת באר שבע פענחו תיק אונס חמור בתוך המשפחה, נגד תושב דימונה ובהתאם לממצאי החקירה הוגשה היום (א') - הצהרת תובע ובימים הקרובים בכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד החשוד.

כאמור, שוטרי תחנת באר שבע פתחו לפני כחודש בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר חשד לאונס קטינה על ידי אביה בן 66, תושב העיר דימונה. עם התפתחות החקירה, עלה חשד כי החשוד ביצע גם עבירות מין חמורות נוספות כלפי גרושתו, בזמן שהשניים היו נשואים ואף כלפי ביתו החורגת.

בתום חקירה שהתנהלה בתחנת באר שבע ובהתאם לממצאיה, הוארך הבוקר מעצרו של החשוד עד תאריך 23.2.23 לצד הגשת הצהרת תובע כנגדו. עוד נמסר מהמשטרה, כי בימים הקרובים יוגש נגד החשוד ע"י פרקליטות מחוז דרום, בהתאם לתשתית הראייתית, כתב אישום ובקשת המשך מעצרו עד תום ההליכים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה