אירוע חריג בעמק שרה: מי גנב 10 טון פלפל שחור ממפעל לתבלינים?



בסוף השבוע האחרון התפרצו רעולי פנים למפעל מוכר לייצור תבלינים באזור התעשייה בעיר, וגנבו ממנו 10 טון פלפל שחור. בעלי העסקים במקום, שחווים לא פעם מקרים דומים, מרגישים מיואשים לחלוטין: ״הגיעו מים עד נפש. העסקים באזור התעשייה מופקרים לגורלם״

עמק שרה. צילום: בן שיףאם לא די באתגרים בהם עומדים עסקים רבים באזור הדרום בתקופה מאתגרת זו, הם נדרשים להתמודד שוב עם מכת פריצות וגניבות בלתי פוסקת שהולכת וגוברת גם בשעת מלחמה.

מי שספגו הפעם נזק רחב היקף ומהותי הם מפעל תבלינים גדול בעמק שרה, כאשר בסוף השבוע האחרון הגיעו למתחם המחסנים שלהם רעולי פנים שפרצו את אחד המחסנים באין מפריע, כשהם עוקפים את מערכות הגילוי מבלי שאף צוות שמירה וביטחון נמצא באזור, ובזה אחר זה גנבו שקים ובהם 10 טון פלפל שחור בשווי של מאות אלפי שקלים, וזאת לא הפעם הראשונה השנה.

״המפעלים בתחומי העיר באר שבע משלמים ארנונה, היטלים, הוסיפו לכולם אגרת שמירה מיוחדת בעיר ובכל זאת ממשיכים לסבול מהתופעה הקשה של פריצות, גניבות ונזק בלתי רגיל לרכוש של המפעלים שלנו. הגיעו מים עד נפש, העסקים באזור התעשייה מופקרים לגורלם זה זמן רב. מישהו צריך לתת את הדין על כך״ אמר יו״ר מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים אברהם מימון.

נזכיר כי בעקבות אירועי הפשיעה הרבים, עבירות הרכוש והפרוטקשן באזור התעשייה, כבר בתחילת השנה התקיים מפגש חשוב עם משטרת ישראל, בהובלת  יו"ר מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים, אברהם מימון ומנהלת מרחב דרום, דנה שדה אופיר. במסגרתו דנו עם מפקד מחוז הדרום לשעבר, ניצב פרץ, על הידוק הקשר בין מפעלי התעשייה והמשטרה וסוכם כי יקדמו מנגנונים לדיווח וטיפול מהיר בפשיעה באזור.

לאחר האירוע האחרון, בעלי המפעלים במקום שוב הורגשו מופקרים, שכן לטענתם התריעו לא פעם בפני העירייה על הסיכונים ההולכים והגוברים באזור. כאמור, היטל השמירה שהחלה לגבות העירייה לפני כשנה, טרם יצר את תחושת הביטחון אצל אותם אנשי עסקים, שמרגישים את חמת אפם של כנופיות השודדים.

משטרת ישראל הודיעה כי היא פתחה בחקירה, אך בעלי המפעלים בעמק שרה דורשים תשובות יותר ברורות לגבי אופן הטיפול של העירייה בנושא. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה