אירוע הטרדה של 2 קטינות הוביל למחאה בישוב להבים



לפני יומיים שתי קטינות הוטרדו על ידי בן מיעוטים בישוב להבים, כעת- הפגנה סוערת בלהבים בחסות הוועד להצלת הנגב

באדיבות הוועד להצלת הנגב

ביום ג' האחרון, שתי קטינות תושבות להבים הסתובבו במרכז המסחרי בשעות הערב. במהלך שהותן במרכז יצא בן מיעוטים, בא לקראתן, הוריד את מכנסיו וניסה להתקרב אליהן. שתי הבנות ברחו מן המקום במהרה ודיווחו להוריהן. סייר הישוב הוזעק למקום אך למרבה הצער החשוד לא נמצא, יתכן כי עדיין מסתובב בישוב.

באדיבות הוועד להצלת הנגב

לאור המקרה, רבים מתושבי להבים חשו נסערים וכעת מתקיימת הפגנה במקום. "איך ממשיכים מכאן? איזה עוד אותות צריך כדי להבין שהישוב הולך ומאבד את עצמו? למה לא ניתן להסתובב פה בלי פחד?"

מהוועד להצלת הנגב נמסר: "לאור המצב הרעוע של הביטחון בישובנו ובעיקר עם ההתדרדרות של זה, בתקופה האחרונה, והשיא עם האירוע של אתמול עם 2 הילדות בנות היישוב, התארגן מפגש מחאתי שמטרתו לסייע לראש המועצה לשנות את המצב הבטחוני ולהביא לשיפורו. למי מכם שרלוונטי, והנושא בליבו, מוזמן/ת להגיע, ההפגנה בעיצומה ברגעים אלו. נא להצטייד בשלטים/סדינים עם כיתוב אשר מביע את רחשי לבכם בסוגיית הביטחון הרעוע בלהבים לאחרונה".

באדיבות הוועד להצלת הנגב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה