אירוע הדריסה בכרמית: תושבת המקום דיווחה, כיתת הכוננות הוקפצה ועוברי אורח סיפקו סיוע לשוטרת

$(function(){setImageBanner('82c30911-edec-46eb-84d8-9a00ab11edcf','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

פרטים חדשים על אירוע הדריסה שהתרחש לפני זמן קצר בצומת כרמית - מתנדבי כיתת הכוננות הוקפצו ראשונים לזירה וסיפקו סיוע לשוטרת, שהייתה שרועה על הקרקע וככל הנראה הצילו את חייה

זירת הדריסה. קרדיט - ערוץ הנגב (תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א')

אירוע הדריסה בצומת כרמית: בעוד לפני זמן קצר נתפסו שני חשודים ביישוב חורה, כעת מתבררים עוד פרטים על המקרה הקשה. 

מתברר, שמי שדיווחה ראשונה על הרכב הפוגע היא לא אחרת מתושבת היישוב, שאודות לעירנותה החל גם המרדף אחריו. רכז הביטחון של היישוב כרמית, סיפר לפני זמן קצר בראיון לבאר שבע נט על השתלשלות האירועים: "באזור השעה 16:10 קיבלתי טלפון מתושבת היישוב, שסיפרה שהיא רואה רכב שחולף על פניה במהירות מטורפת. מיד לאחר מכן, היא גם הגיעה לנקודת הדריסה וראתה את השוטרת מוטלת על הקרקע. היה פחד שהיא תאבד את הכרתה וסיפקו לה סיוע ראשוני".

"מיד הקפצנו את כיתת הכוננות שלנו, כי קיבלנו דיווח שהוא נוסע לכיוון כרמים. היה חשש שהוא יגיע לאזור שלנו וינסה להסתתר באחד המבנים. סגרנו את כל השטח ההיקפי מבחוץ בשביל למנוע כניסה. העברנו דיווח על סוג הרכב (סקודה) ועד למעשה שתפסו את שני החשודים באזור חורה היינו בכוננות".

עוד מוסיף רכז הביטחון, כי נראה שהרכב הפוגע, שעל פי החשד הסיע שב"חים - הגיע מאזור מועד לפורענות, עליו דיווחו תושבי המקום לא אחת למשטרה. מדובר בציר הברחה שחולש מאזור סנסנה ועד הכיכר הסמוכה ליישוב היוקרתי: "הוא בטוח הגיע משם. זה ציר ידוע, שבאופן תדיר מגיעים דרכו רכבים עמוסים בנוסעים. המשטרה פועלת שם לא מעט, אבל הם ממשיכים להגיע משם כל הזמן, לפעמים עם פנסים דולקים ולפעמים לא''. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה