בעלה של לורה יצחק ז"ל: "מבטיח לך לשמור על הבנות''



''לא מאמין שאני רושם את זה אבל אשתי נרצחה'', כך כתב בעלה של לורה יצחק ז"ל - טל יצחק והוסיף בהמשך - "מבטיח לספר בכל מקום מי את ומה היית עבורנו''.

לורה יצחק ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27 א'
העיר באר שבע אבלה וכואבת. פחות מ-24 שעות לאחר מסע הרצח הנוראי של המחבל מחורה, אשר רצח בדם קר ארבעה תושבים, וברשת מנסים לעכל את המוות הנוראי של הקורבנות. 
אחת מהן, לורה יצחק בת ה-43, נרצחה בידי המחבל בזמן שתדלקה את רכבה בתחנת הדלק "סונול". יצחק, אשר עבדה בסוכנות רכבים בסמוך לזירת האירוע, מצאה את מותה בצורה אכזרית, לאחר שהמחבל זינק עליה מאחור ודקר אותה מספר רב של פעמים. כעת, בניסיון לעכל את האימה שהתרחשה שם, ספד ללורה בעלה בפוסט מרגש במיוחד.

טל יצחק, בעלה של לורה, נפרד ממנה בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו: ''לא מאמין שאני רושם את זה אבל אשתי נרצחה, אשתי לורה יצחק שוש שלי היפה השם ינקום דמה. נקטפה בטרם עת. אהבה שלי חיים שלי הלב שלי ושל הבית לא יודע איך אני ממשיך מכאן אבל אני מבטיח לך לשמור על הבנות. מבטיח לספר בכל מקום מי את ומה היית עבורנו ואיזה נשמה גבוהה היית כולך לב טהור ונתינה לזולת

כמו כן, שיתף יצחק כי מסע ההלוויה של לורה ז"ל יצא בשעה 17:00 בבית העלמין החדש בבאר שבע. המשפחה האבלה תשב שבעה ברחוב אוסקר שינדלר 30 שכונת רמות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה