אבל כבד בטנא עומרים: סא"ל בפיקוד דרום נהרג בעת מילוי תפקידו



אבל כבד ביישוב טנא עומרים: סא"ל במיל', ינון ערק תושב היישוב שבהר חברון, נהרג בתאונת דרכים בעת מילוי תפקידו בפיקוד דרום

ינון ערק ז"ל. תוכן גולשים, שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

הלב דואב: במועצה האזורית הר חברון וביישוב טנא עומרים מודיעים על נפילתו של ינון ערק, תושב הישוב טנא עומרים, שנהרג בתאונת דרכים במהלך שירות מילואים בעת מילוי תפקידו בערב שבת האחרון.

ינון נהרג ביום שישי האחרון, כאשר בתאונה שהתרחשה מעט לפני חצות בכביש 6 בסמוך לכפר מנחם, התנגש ינון עם האופנוע שלו ברכב, כאשר צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. הלוויתו של ינון התקיימה אמש (ראשון) 21.04.25 בשעה 13:00, בחלקה הצבאית בבית העלמין שבמיתר. ינון הותיר אחריו את אישתו מוריה ותשעה ילדים.

ינון, סגן אלוף בפיקוד דרום במילואים, גוייס עוד בתאריך ה-7.10 ושירת במילואים ברצף בחצי השנה האחרונה. במועצת הר-חברון וביישוב טנא עומרים ספדו לינון: "ינון נפל בתפקיד כחלק מתקומת העם שלנו. אנו מחבקים בשעה קשה זו את בני המשפחה. צוותי המועצה והישוב מלווים וימשיכו לעטוף את המשפחה ולחזק את קהילת טנא עומרים. יהי זכרו ברוך".

"ינון היה ספורטאי ושחיין, אשר הפך זאת לעיסוק לשם העצמת ילדים, נוער ומבוגרים, ועשה זאת שחיוך תמיד על פניו. ינון היה דמות מחברת ומשמעותית בישוב טנא עומרים וככזה ישאר בלבבותיהם של כולם", ספד לו אלירם אזולאי, ראש המועצה האזורית הר חברון.

"ינון היה איש מילואים של פיקוד הדרום, אשר מאז ה-7/10 גוייס לשירות מיל' בפד"ם. לצד שירות מיל' זה, ראה חשיבות בתרומה מניסיונו הרב לדור המפקדים הבא של צה"ל והיווה חלק מנבחרת הבוחנים בתרגילים המסכמים של פו"ם 'גדעון', לרבות במחזור האחרון שלפני המלחמה (כ"ט). ינון היה ידוע בהצבת סטנדרטים גבוהים וברצון עז לאתגר את החניכים ולהכינם כראוי לאתגרים שצפויים לפגוש בשטח", ספדו לינון בבית הספר לפיקוד נגדים.

בארגון השומר החדש ספדו לינון: "ינון היה מורה לחינוך גופני אשר לימד אצלנו מזה 4 שנים בבית הספר אדם ואדמה ערבה והתלמידים מעידים אודותיו שהיה מורה לחיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה