יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית: "גאה לייצג את הנוער של באר שבע והדרום"

$(function(){setImageBanner('72b7fcaa-55b1-4783-bde5-76427e3ba347','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33969,'Image','');})

לראשונה מזה 12 שנים – מנהיגות דרומית למועצת התלמידים והנוער הארצית! יובל גודקר בת ה-17, תלמידת מקיף רבין בבאר שבע, נבחרה ליו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית וסיפרה ל'באר שבע נט': "מצפה לשרת ולייצג בכבוד את בני ובנות הנוער של מדינת ישראל"

יובל גודקר בת ה־17, תלמידת מקיף רבין מבאר שבע נבחרה בשבוע שעבר ברוב קולות לראשות מועצת התלמידים והנוער הארצית – הגוף הנבחר והמייצג של בני הנוער בישראל, זאת לאחר שכיהנה כסגנית יושב ראש המועצה הארצית  בחצי השנה האחרונה.

"היו"ר הקודם שהיה בתפקיד עזב והרגשתי שכל העיניים היו נשואות אליי בתור הסגנית שלו, לא התמודדתי לתפקיד בגלל לחץ אלא הרגשתי שעם כל הניסיון שלי במועצות והתפקידים הקודמים אני אוכל לעשות אותו בצורה הטובה ביותר", סיפרה יובל ל'באר שבע נט', "הרגשתי שאני יכולה להשתמש בניסיון שצברתי כס"יור מועצת התלמידים והנוער והחלטתי ללכת על זה בכל הכוח". 

יובל גודקר צילום פרטי

ואכן ליובל יש ניסיון רב בייצוג בני הנוער בכל הרמות. זוהי השנה השישית בה גודקר מייצגת את הנוער הדרומי בעולם המועצות והיא כבר כיהנה בלא מעט תפקידים, בין היתר יו״רית מועצת התלמידים בבית הספר, סיו"ר מועצת הנוער העירונית באר שבע והמועצה המחוזית - דרום, יו"ר אתית משפטית מחוזית ועירונית ויו"ר מחוז דרום. יובל ממלאת את סדר יומה בעשייה חברתית משמעותית באופן קבוע למען הנוער והחברה הישראלית.

מה חשוב לך לקדם בתור יושבת ראש מועצת התלמידים והנוער הארצית?

"קודם כל חשוב לי שנחזור ללימודים אנחנו פועלים לזה בצורה אינטנסיבית. בנוסף כל נושא החוסן הנפשי זה משהו שחשוב לי לקדם בכל הארץ. בתקופת הקורונה הבנתי כמה בני הנוער נפגעו ברמה הנפשית, עם הלימודים מרחוק, המרחק מהחברים, הנגיף שמסתובב בעולם ומסכן את כולנו, עם הלמידה מרחוק למבחנים ובגרויות שפגעה במוכנות שלנו... אז מבחינתי מה שחשוב לקדם זה את הדומיננטיות של שפ"י בבתי הספר. שפ"י זה שירות פסיכולוגי ייעוצי של פסיכולוגים ויועצים חינוכיים שמסייעים לתלמידים והם חשובים במיוחד בתקופה הזו כדי לנסות ולחזק את החסון הנפשי של בני הנוער, לעזור להם להתגבר על כל המצב הזה ולקחת את זה למקום טוב. בנוסף חשוב לי שמקבלי ההחלטות ייקחו בחשבון את בני הנוער, שישמעו אותנו, את הקולות בשטח שיבינו מאיתנו מה קורה ואנחנו נוכל להציע פתרונות בהתאם למה שאנחנו כבני נוער חווים".

את מרגישה גאווה לייצג את באר שבע והדרום ברמה הארצית?

"ברור זה לגמרי גאווה, באר שבע זה הבית שלי, כל החברים והקרובים אליי יודעים כמה אני אוהבת את העיר, אני נשארת כאן ואגדל את הילדים שלי כאן. הדרום עצמו זה המקום הכי מיוחד בארץ לדעתי, יש פה ערכים שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר. כל עניין של התמודדות וחוזק נפשי בגלל המצב הביטחוני, לי באופן אישי זה עזר גם בקורונה להתמודד עם הלחץ, עם הלמידה מרחוק שלצערי כבר התרגלנו אליה. אני ממש שמחה שיש לי את המקום לייצג את מחוז דרום ובאר שבע ברמה הארצית, להביא את באר שבע לכותרות בצורה חיובית עבור בני הנוער".

״הדרום על המפה! אני נרגשת להיכנס לתפקיד החשוב הזה ומצפה לשרת ולייצג בכבוד את בני ובנות הנוער של מדינת ישראל. אני מודה לכולם על התמיכה ואמשיך תמיד לפעול לרווחת הנוער כולו", סיכמה יובל עם כניסתה לתפקיד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ee03934d-58b3-4c79-9294-d279ada18bf7','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33971,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה