הדור הבא של המהנדסים: לא פחות מ-915 בוגרים טריים זכו לתעודה מסמי שמעון

$(function(){setImageBanner('6580322a-4f66-4aca-b09b-36b062ac61d0','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33969,'Image','');})

נרגשים וגאים התאספו השבוע מאות בוגרי SCE המכללה האקדמית להנדסה קמפוס באר שבע, לטקס קבלת תעודות התואר. הבוגרים מכל המחלקות שבו לקמפוס לאחר שנה בה כל אחד מהם החל את דרכו כמהנדס בחברות השונות וטקס התעודות הוא מבחינתם הזדמנות נהדרת להתעדכן במצבם של חבריהם לספסל הלימודים בתקופה שלאחר התואר

קרדיט - SCE

מאות בוגרים ובוגרות, התכנסו ביום חמישי האחרון במדשאה המרכזית של SCE המכללה האקדמית להנדסה על שם סמי שמעון קמפוס באר שבע, לטקס קבלת תארים (ראשון ושני). המכללה שהכשירה במחזור האחרון כ- 915 מהנדסים טריים, מכשירה מדי שנה כ- 15% מכלל המהנדסים במדינת ישראל בשני קמפוסים באר שבע ואשדוד.

המכללה מציינת כי מדי שנה מס' הסטודנטים במכללה הולך וגדל, דבר המלמד על ההתפתחות האדירה לה שותפה המכללה בהכשרת דור המהנדסים במדינה. גידול זה מוביל לתנופת פיתוח אדירה בכל התחומים, בכלכלה, בתעשייה ובביטחון. בערב העניקה הפקולטה להנדסה בבאר שבע תארים לבוגרי מחלקות:  הנדסת בניין, הנדסת תעשייה וניהול, הנדסת מכונות, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסת תוכנה והנדסה כימית.

הערב המרגש עבור הבוגרים נפתח בתהלוכה המסורתית, בו עטו הבוגרים גלימות וכובעים מסורתיים, לאחריה עלה  רקטור ומייסד המכללה פרופ' יהודה חדד ואמר: "בוגרות ובוגרים יקרים, מדינתנו האהובה מוגדרת לא פעם כאומת הסטארט אפ. אומה המורכבת אנשים שנמצאים בבסיס החדשנות והטכנולוגיה. אנשים שבתחילת דרכם היו כמוכם, צמחו והתפתחו. אנשים אלו הם האבן השואבת שלנו למקור לרעיונות פורצי דרך. רעיונות שיסייעו לפיתוחה של החברה, חברה בריאה חזקה אנושית וטכנולוגית יותר.

אני ניצב בפניכם נרגש למראה כל הבוגרים הטריים, בוגרים עליהם חלמנו לפני 30 שנה, עת זכיתי להיות שותף להקמת המכללה. שאפנו להכשיר מהנדסים צעירים רלוונטיים לזמנם שידעו לחבר בין הצד ההנדסי לצד החברתי. התרגשות זו נובעת לא רק מהתגשמות חלום זה, אלא מתוקף העובדה שהגשמת החלום הביאה לקצב גדילה משמעותי ומהיר כך ש SCE הינה המכללה הגדולה בישראל בתחום ההנדסה ותרומתה לחברה ולתעשייה ידועה בכל העולם. אני בטוח שתמשיכו את מה שרבים וטובים כמוכם כבר התחילו ותוכיחו לעולם את כוחכם, עלו והצליחו."

אחריו עלה לבמה שר החינוך ח"כ יואב קיש שבירך את המכללה על מספר הבוגרים הגבוה שהינם דור ראשון להשכלה ואמר: "כשר להשכלה גבוהה אני מאמין בהקניית השכלה גבוהה לכלל האוכלוסיות. האקדמיה הינה מקור מחנך לכלל האוכלוסיות ובמיוחד למגזרים מוחלשים. הישגה של המכללה הוא בהזדמנות שהיא מעניקה לאנשים מקבוצות אלו. לראייה ניתן לראות במספר הבוגרים שיושבים כאן היום והינם דור ראשון להשכלה שזהו נתון מבורך. בכוונתי יחד עם משרד החינוך להמשיך לחזק את המכללה ולסלול את הדרך לבוגרים הנפלאים."

בהמשך הטקס המכובד עלה לבמה ראש עיריית באר שבע מר רוביק דנילוביץ' שעודד את הבוגרים לחלום ולהוביל את החברה: "בוגרים ובוגרות יקרים עליכם הוטלה המשימה החשובה ביותר- ליצור את העתיד. ההשפעה שלכם גדולה יותר מאיתנו אנשי הציבור. אתם אלו שתחליטו איך להוביל את העולם כולו. מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים רבים, החברה הישראלית חזקה ומאוחדת הרבה בזכות אנשים יצירתיים כמוכם שהביאו לנו דברים פורצי דרך כמו מובילאיי, ווייז, שרביט קסמים וכו'. יזמים אלו קמו עם רעיון וחזון לשנות את פני המדינה בדיוק כמוכם. זוהי מציאות שהשתנתה, אם פעם המבוגרים הם אלו שהתוו לצעירים את הדרך, היום המצב התהפך והיום אתם אלו שתראו לנו דרך חלומכם כיצד תראה המציאות. ואני בטוח שתעשו זה בצורה הטובה ביותר שאפשר."

עוד נכחו בטקס המרגש יו"ר הועד המנהל של המכללה פרופ' אלי אברמוב, מזכ"לית הסתדרות המורים הגב' יפה בן דוד, מנכ"לית המכללה גב' זהר וולפרט כהן, ראש מנהל אקדמי במכללה, ד"ר אבשלום דנוך, חברי הוועד המנהל, ראשי מחלקות, מכובדים נוספים ובני משפחות הבוגרים שהגיעו להריע למהנדסים הטריים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('1a4b84d0-ff17-4b3a-8ff0-4abcc8128ab3','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33971,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה