השבוע במכללה הטכנולוגית: יריד התעסוקה הגדול של באר שבע חוזר

$(function(){setImageBanner('ef9e8e8e-d812-4151-ae6d-9b1cecc3dc5e','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33969,'Image','');})

כ-60 מעסיקים מהגדולים בנגב יתאספו ביום שלישי, ה-2 באפריל, במכללה הטכנולוגית באר שבע המציינת 70 שנה להקמתה ליריד JOB EXPO, בשיתוף מרכז לאודר לקידום התעסוקה. היריד הוא הזדמנות יוצאת דופן לייצר הזדמנויות תעסוקה חדשות לצעירים, שהינם הנדסאים מדופלמים, במטרה שיקבעו את ביתם בנגב

קרדיט - המכללה הטכנולוגית

דווקא בימי המלחמה, יש חשיבות יוצאת דופן לשימור וקידום ההון האנושי בנגב. ולכן, יקיימו במכללה הטכנולוגית באר שבע, המציינת בימים אלה 70 שנה להקמתה, את ירידJOB EXPO 2024  בשיתוף מרכז לאודר לקידום התעסוקה ו-JNF-USA.

ביריד ישתתפו עשרות חברות, מהמובילות בדרום הארץ. מבין החברות שישתתפו ביריד התעסוקה אפשר לציין חברות מתחום ההייטק כמו קבוצת OMC, "קמביום" ו-"וישיי", חברות מובילות בתעשייה כמו ״אדמה״, "טבע", "חיפה נגב טכנולוגיות", הקמ"ג, "סודה סטרים", "נטפים", "רכבת ישראל" ו-ICL ויצרניות מובילות של מוצרי צריכה, כמו "אסם נסטלה", "אלקטרה" ועוד רבות.

ליריד התעסוקה, בו שותף כאמור מרכז לאודר, הוזמנו סטודנטים לקראת סיום לימודיהם ובוגרים של המכללה מ-7 השנים האחרונות. מדובר במהלך חשוב להשארת כוח אדם איכותי של צעירים משכילים בנגב. המכללה הטכנולוגית, שהשיקה השנה את בית הספר החדש שלה לעיצוב TCB - SCHOOL OF DESIGN, מקפידה לאורך כל השנה, לצד הלימודים התיאורטיים, לקיים לימודיים מעשיים המכינים את הבוגר לעולם הטכנולוגי.

הסטודנטים יגיעו ליריד התעסוקה לאחר הכנה קפדנית שתבוצע במכללה בשיתוף מרכז לאודר לקידום התעסוקה, גוף האוצר ידע רב ומומחיות בקידום תעסוקה איכותית והשארת צעירים בנגב. בתקופה בה מעבר לתואר דורשים המעסיקים גם ניסיון מעשי, ההכשרה במכללה הטכנולוגית מהווה כרטיס כניסה למפעלים, ארגונים ומוסדות רבים במשק, ויריד התעסוקה הוא ראייה לכך. בנוסף, מעניק מרכז לאודר לסטודנטים במכללות בנגב הזדמנות להשתלב בחברות מובילות, כדי לצבור ניסיון בעבודה ולהמשיך לפתח את הקריירה כאן, בנגב.

היריד גם מהווה נקודת שיא שהיא חלק ממכלול של פעילות שנתית, הכוללת כנסים וימי זרקור בשיתוף מפעלים מהאזור. בימי הזרקור, נחשפים סטודנטים העומדים בפני סיום לימודיהם לאפשרויות התעסוקה המוצעות להם בידי מפעלים וחברות מובילות בנגב. יריד התעסוקה מתקיים מזה כעשור. במקום מתבצעים חשיפה וחיבור אידיאלי בין המעסיקים המחפשים עובדים איכותיים עם תואר טכנולוגי להנדסאים מדופלמים, שהינם בעלי ידע וניסיון מקצועי ופרקטי.

קרן כהן, מנהלת מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב, מסרה: ״יריד JOB EXPO של המכללה הטכנולוגית באר שבע ומרכז לאודר מארח מדי שנה, עשרות מעסיקים שמגשימים את חזון פיתוח הנגב, למפגש בלתי אמצעי עם הסטודנטים שהם עתיד ההון האנושי באזור. שיתופי פעולה הם המפתח ליצירת הזדמנויות תעסוקה חדשות בנגב. לכן, טווה מרכז לאודר רשת קשרים ענפה בין אקדמיה, מעסיקים וגופי המגזר הציבורי. רשת קשרים זו מאפשרת לאקדמיה להתאים את תוכניות פיתוח הקריירה לצרכי השוק ולמעסיקים להכיר את ההון האנושי הקיים בנגב, ויוצרת אופק מקצועי לבוגרי המוסדות האקדמיים באזור.

"מאז הוקם, סייע מרכז לאודר לאלפי סטודנטים ובוגרים בצעדיהם הראשונים בעולם העבודה, דרך סדנאות, ימי עיון, מפגשים עם מעסיקים, ימי ראיונות, תוכניות התמחות, ייעוץ תעסוקתי ושורת מהלכים נוספים שמטרתם להעניק כלים איכותיים ומקצועיים להכוון תעסוקתי. המרכז מפעיל הכשרות למעסיקים ומקיים עבורם כנסים ופורומים לשיתוף ידע, כל זאת במטרה לעודד ולפתח את מקומות העבודה בנגב״.

יעקב דור, מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע: ״המכללה הטכנולוגית באר שבע מהווה עוגן מרכזי לא רק בהכשרה הטכנולוגית בנגב אלא גם בנושא התעסוקה והקשר עם התעשייה המובילה בארץ. ליריד התעסוקה יגיעו קרוב ל-60 חברות שרבות מהן שחקניות חשובות בזירה הגלובלית, מה שמהווה תמונה לביקוש הרב שיש כיום למשרות של הנדסאים במגוון רחב של תחומים. כל מי שיסייר בין דוכני המעסיקים ביריד, יבין את חשיבותו הגדולה של תואר ההנדסאי למשק הישראלי והיותו כרטיס כניסה לשוק העבודה המשתנה. היום ברור לכל בר דעת שכל מי שבוחר ללמוד לתואר הנדסאי מבטיח לעצמו מסלול קריירה מרתק ומתגמל ביותר. המכללה חברה לשותפים מרכזיים בארגון יריד ייחודי שמטרתו אחת: להשאיר את בוגרי המכללה באזור הדרום ולתרום בכך לפיתוחו ושגשוגו של האזור. היריד יוכיח הלכה למעשה את החיבור הפורה בין המכללה לתעשייה ואת מידת האמון שהתעשייה הישראלית רוחשת להשכלה הטכנולוגית בכלל ולמכללה הטכנולוגית באר שבע בפרט״.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('9170d144-251c-47e7-8037-80335370815b','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33971,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה