$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4b80adcc-67cb-4aa6-aa2b-190a1d3a6a57','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('4b80adcc-67cb-4aa6-aa2b-190a1d3a6a57','/dyncontent/2022/9/29/6d85e308-fcfa-410d-ae1c-105b97c61e18.jpg',15320,'מכללת השף אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7]]);})

מנהלים עסוקים שלא נושמים, לא מחוברים לתוצאות, למכירות, מעוררים ציניות בקרב בעלי העיניין בארגון ומרגישים חסרי השראה, ללא ערכים מוגדרים, ללא שותפות עם העובדים. ההשראה נמצאת בחוץ אצל המתחרים. כל יום נולדים מתחרים חדשים, טכנולוגיות חדשות, שמאיימים על קיומו של העסק...החלום ושיברו. והנה אתם לבד. מרגישים הכי לבד. אז מה עושים?

אתם מגייסים כסף להשקעה בעסק/חברה חדשה, מחברים, משפחה, בנקים, מגייסים עובדים וצוותים. בגלל לוחות זמנים מלחיצים או בגלל בעיות תזרים שמחייבות הגדלת הכנסות מיידית, לא ערוכים ולא מגיעים לתוצאות המיוחלות.

תוכניות עבודה משתנות כל חודש ולא מצליחים לנהל תהליכים אפקטיבים.

מבנה ארגוני בעייתי, מוטת שליטה גדולה מידי, עבודת צוות לא אפקטיבית ועוגמת הנפש של עובדים שלא מתאימים, תנאי עבודה לא טובים, חוויה פיזית ורגשית של תרבות ארגונית בעייתית, מוטיבציה ומורל נמוכים, עובדים שלא יודעים מה התפקיד של הארגון שלהם, בחיי הלקוחות שלהם, הסביבה, החברה או הקהילה. ארגון שמדבר ברמת מוצר ולא ברמת לקוח. לקוחות לא חוזרים והולכים למתחרים.

צומחים מהר ואין להם כלים לעשות את הצמיחה הארגונית של השלב הבא- לקוחות מתלוננים, לא חוזרים אליהם, אתם מבטיחים הבטחות ולא מקיימים.

מנהלים עסוקים שלא נושמים, שלא מחוברים לתוצאות, למכירות, לשרות לקוחות ועד לתקשורת ארגונית פנימית וחיצונית לא מדויקת, לא אותנטית, לא אפקטיבית. מעוררים ציניות בקרב בעלי העיניין בארגון ומרגישים חסרי השראה, ללא ערכים מוגדרים, ללא שותפות עם העובדים. ההשראה נמצאת בחוץ אצל המתחרים. כל יום נולדים מתחרים חדשים, טכנולוגיות חדשות, שמאיימים על קיומו של העסק.  

אתם פונים אל יועצים, מאמנים, מסוגים שונים, ארגוני, שיווקי, עסקי, פיתוח טכנולוגי, דיגיטלי, מיתוג ופרסום, קראטיב, תוכן. לא יודעים מי אחראי על מה? מבטיחים לכם הבטחות ולא מקיימים. התנהלות מול מספר ספקים, קושי בסנכרון ביניהם. חלקם רק מוסיפים עבודה למנהלים המותשים, שרוצים שרק יעזרו ויפתרו בעיות ויביאו לתוצאות ולא יעיקו ברעיונות לא עסקיים. חלקם מגויסים כאשר הבעיות לא מזוהות כראוי והאתגרים לא באמת ידועים.

לא יודעים להגדיר מה הצמיחה המבוקשת, מה ההשקעה הנגזרת, מהם הסיכונים. איפה להשקיע את השקל הראשון. מיואשים. כבר לא מאמינים.

החלום ושיברו. אתם לבד. מרגישים הכי לבד.

אם אתם מזדהים עם חלק מהדברים, אז הגיע הזמן לשינוי.

יש שלבים בחיים של עסק,  שמבינים שאנחנו צריכים משהו שונה, כי מה שקיים עכשיו כבר לא עובד. לא רואים מה יש מאחורי הסיבוב. החדשנות מחוץ לארגון גדולה מהחדשנות בתוך הארגון. צריך עין מנוסה שתעזור לנו לזהות את הבעיות טוב יותר, לקבל החלטות אמיצות ותעזור במתן פתרונות, שיביאו לתוצאות עסקיות אמיתיות.  

הפתרון:

חברת יעוץ, מן המסד ועד הטפחות: מיעוץ עסקי, ארגוני, שיווקי, פיתוח הנכסים הדיגיטליים שלכם, תקשורת מול בעלי העיניין, שמחוייבת ליישום ולתוצאות. עובדים בכל פרויקט כצוות הטרוגני, רב תחומי, שבוחן את הארגון והעסק בכל היבטיו וחלקיו ומחזיקי העינין שבו. מספק שקט נפשי גדול יותר למנהלים, מזהה את הבעיות והאתגרים מדוייק יותר ומהר יותר, מלווה ונשאר כדי ליישם ולפתח את הכלים העסקיים, האנושיים, השיווקיים, הטכנולוגים והדיגטלים הטובים ביותר. במקום אחד.

השוק רגיל לראות חברות עם בוס דומיננטי אחד, שהצליח ועם אנשים, שעושים את דברו והוא תמיד נמצא בפרונט. הפתרון צריך לחבר, את כל החלקים בעסק, בצורה משתפת בין הרצונות והיעדים שנקבעו עי המנכל או הבעלים, לבן הצותים והעובדים. השלם גדול מסכום חלקיו. תמיד נגיע רחוק יותר, כצוות. הצורך לאחד, לשתף ולייצר תהלכי עבודה עם תקשורת טובה ומאורגנת יותר, עם בטחון ואמון בעובדים, סביבת עבודה תומכת ותוכניות עבודה ממוקדות, ייצרו תוצאות טובות יותר. גופים עם ניסיון בכל תחומי הניהול, הארגון, השיווק, הפיתוח העסקי, פיתוח טכנולוגי ודיגיטלי, שבהם מנהלים מנוסים ואנשי עסקים, שחוו הצלחות וגם כישלונות, יעניקו פתרון טוב יותר. 

לסיכום, 7 פרמטרים עקריים לבחירת חברת היעוץ של היום:

מנוסה מאוד, לפחות 10 שנים, רב תחומי, בתעשיות שונות עם תוצאות מוכחות.

אסטרטגיה עסקית מחוברת לתוצאות הרצויות, בשורה התחתונה. נרטיב/סיפור מדוייק שדרכו מפותחים השרותים והמוצרים, שהנם בעלי הערך מוסף ללקוחות וכשכולם נתמכים במודלים כלכליים ורווחיות.

פיתוח אסטרטגיית המותג ונכסי המותג הדיגיטלים והתקשורת. ממודעות ועד מכירות, עיצוב חווית ומסע הלקוח, פיתוח מערכת יחסים מתמשכת עם הלקוחות, אסרטגיית קשר, פיתוח נכסים דיגיטלים ( אתר, אפליקציות המובייל, השרות והסחר, אינטרנט של הדברים, ביג דאטה ) ואסטרטגיית תוכן, תקשורת דיגיטלית מתקדמת, מכוונת תוצאות, מול כל בעלי העיניין.  

פתרון ברמת ליווי שוטף של מנהלים וליווי השינוי בארגון. סדנאות והדרכות, יעוץ אישי וארגוני.  

אינטרגטור לכל הנושאים העסקיים ומשלימים את מה שחסר בחברה/בעסק: מחקרים, אנליזות, הפקות, מדייה, קראטיב, טכנולוגיה. תחנה אחת לכל הצרכים הארגוניים ובאופן מודולארי, לפי הצורך.

לא מתהמהים, מיידיות בפתרונות ובתוצאות.  

לא נפרדים מהלקוח, שותפים אמיתיים. נשארים ביישום היומיומי.

גלית בן שמחון - פורצת דרך בתחום השיווקי, הקימה והבילה חברות ענק במשק הישראלי - מהבנק הישיר הראשון, של בנק לאומי, yes ,AIG, הפניקס, סטארטפים ועוד והיום בחרה להעניק יעוץ והכוונה לחברות קטנות ובינוניות בישראל

לפרטים נוספים: 

[email protected]

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('480798d8-cdaa-41e0-934d-b2a0d26cabd5','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,33875,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('480798d8-cdaa-41e0-934d-b2a0d26cabd5','/dyncontent/2024/12/15/9d8d2386-821e-41e6-8d2c-0cea317f3fe9.jpg',18362,'קפאסה 0924 אייטם',525,78,true,33875,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה