תחזית אסטרולוגית לחודש מאי 2018 לכל המזלות

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c604d23f-4d5f-41e7-ab82-e4c6bd31e5cf','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('c604d23f-4d5f-41e7-ab82-e4c6bd31e5cf','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7]]);})

מה הכוכבים צופנים לכם החודש? ניתוח מלא של עופרה דמרי

קשת

קשת

ב16.5 אורנוס עובר למזל שור, מה שיביא לשינויים גלובאליים, וגם לכם קשתים יקרים באופן אישי, בשבועיים הראשונים של החודש הנושא הפיננסי יהיה מודגש עם פוטנציאל לרווח גדול,יכול להיות רעיון מבריק לעסק, יהיו לכם הזדמנויות לשינוי במקום העבודה שלכם, או שתיקחו כיוון אחר לגמרי בתחום העבודה והקריירה, מאמצע החודש ,מצוין לצאת לטיול או לצאת לסוף שבוע באופן ספונטני,סוף החודש מצוין למערכות היחסים שלכם, לעלות מדרגה ,זמן של התעוררות המודעות , נפלא לחקור את עולם הרוח.

דלי

דלי

ב-16.5 אורנוס עובר למזל שור מה שיביא לשינויים גלובליים, וגם  לכם דליים באופן אישי, בשבועיים הראשונים של החודש טוב לטרנספורמציה אישית עמוקה, במיוחד לנקות פחדים מהעבר, תגלו שיש בכם עוצמה פנימית מהמקום של השקט,אמצע החודש יכול להיות שתרגישו חסרי מנוחה,יכול להיות שתרצו לעבור למקום אחר,יהיו שינויים בכל מה שקשור למשפחה, סוף החודש תקבלו בוסט שלאנרגיה להתחיל פרויקט חדש , תהיו פרודוקטיביים יותר,כמו גם זמן טוב לרומנטיקה במערכות היחסים שלכם, וליצירתיות שבכם, זמן ליהנות מפינוקים, יכול להיות שתקבלו בשורה טובה בקשר לעבודה. היזהרו ממשיכה למתוקים. סוף חודש מרמז על שינויים במעגל החברתי.

גדי

גדי

ב-16.5 אורנוס עובר למזל שור, מה שיביא לשינויים גלובליים ,ולגם לכם גדיים יקרים באופן אישי, בשבועיים הראשונים של החודש אתם תציתו מומנטום שיהפוך לאקשן רציני, זו הזדמנות נהדרת להתחיל פרויקט חדש, תקבלו אנרגיה מדהימה לקידום תוכניות. אמצע החודש, הזדמנות לרומנטיקה ורומנים, זמן טוב להתחיל עסק חדש, זמן טוב ליצירתיות שלכם, זמן טוב לחפש עבודה למי שרוצה, זמן טוב למצוא מערכת יחסים למי שמחפש, ובמערכות יחסים קיימות יהיה נעים והרמוני יותר, יותר אהבה, סוף החודש מאיר על הפיזיות שלכם, אתם תמצאו מאכלים חדשים, סגנון חדש בתזונה שלכם, תיהנו מזמן השקט שלכם בכל מקום שיתאים לכם .

דגים

דגים

ב-16.5 אורנוס עובר למזל שור, מה שיביא לשינויים גלובליים, וגם לכם דגיגונים יקרים באופן אישי, בשבועיים הראשונים של החודש זמן טוב להתקשר לאנשים בעלי השפעה, או ארגונים וקבוצות, אתם יכולים להיות אלה שלוקחים פיקוד על ארגונים וקבוצות אלה,תרגישו דחיפה להיות מעורבים בפרויקט בעל חשיבות, אתם צפויים להכיר חברים חדשים ומשפיעים . אמצע החודש, התחלה חדשה בדרך החשיבה שלכם, דרך חדשה לקשרים נוירולוגיים שלכם להעביר מסרים, מה שיאפשר סגנון חשיבה אחר לגמרי,אתם תעדיפו להיות עם עצמכם בזמן השקט שלכם,תרגישו שאנרגיה זורמת לעולם הפנימי שלכם, מה שיעיר את התת מודע שלכם,טוב להיות בטבע ליד מקווה מים, סוף החודש התחדשות ההתרגשות בזוגיות, יותר רומנטיקה, רומנים,הנאות, זמן טוב להיות עצמאיים בעסקים,סוף החודש התעסקות עם הבית והמשפחה, להוציא את הישן ולעשות מקום לחדש,סוף החודש מאיר על הקריירה שלכם , זמן טוב להשלמת פרויקטים, לשינוי מקום בעבודה, או תחום העיסוק,תקבלו השראה שתכוון אתכם לכיוון הרצוי לכם.

טלה

טלה

ב-16.5 אורנוס עובר למזל שור מה שיביא לשינויים גלובליים, וגם לכם טלאים יקרים באופן אישי, בשבועיים הראשונים זמן טוב לחפש את הכיוון לקריירה הרצויה לכם,לא לוותר  על הרצון שלכם להיות במקום טוב יותר, אתם תפעלו למען המטרות שלכם. אמצע החודש דגש על הפיננסים שלכם, הערכה העצמית שלכם והדימוי העצמי שלכם,הזדמנות להתחלות חדשות,תפעלו למען התעוררות פיננסית,תחום שיהיו בו שינויים רבים,ותזוזות לעיתים,תחשבו על דרך עצמאית, כמו כן תהיו פעילים בתחום החברתי, אולי תעבדו עם קבוצות וארגונים, מה שיוציא את כישורי המנהיג שיש לכם, סוף החודש תשקיעו באסטטיקה של הבית והסביבה שלכם, תקבלו בשורה טובה בנוגע למישהו במשפחה שלכם,זמן טוב לנסיעה, זמן טוב ללימודים. סוף החודש מאיר על הדרך הרוחנית שלכם, מה שיאפשר ראייה רחבה יותר על החיים שלכם.

שור

שור

ב-16.5 אורנוס עובר למזל שלכם, מה שיביא שינויים גלובליים, וגם לכם באופן אישי שוורים יקרים, בשבועיים הראשונים של החודש תחשבו על דרכים להכניס יותר משמעות לחיים שלכם יותר עומק לקיום שלכם, זמן טוב להתעוררות הרוחנית שלכם. אמצע החודש התחלות חדשות, זמן טוב לשחרר מה שלא מתאים לכם יותר, זמן להתחדשות עבורכם, שינוי התדמית שלכם, התעוררות הגוף הפיזי שלכם,בריאות הפיזית שלכם.אמצע החודש זמן טוב אנרגטית בתחום העבודה שלכם, מה הוא הדבר אותו אתם רוצים לעשות.זמן טוב למשאי מתן,  לחתום על חוזים,ועל עסקאות,מאוד מקדם את התחום התעסוקתי הפיננסי שלכם. סוף החודש התקשורת באופן כללי במיטבה, הזדמנות לגלות את הכישורים שלכם ולחשוף אותם. סוף החודש מאיר את התחום הרוחני מטאפיזי שבכם, חלקכם יעלו את מערכת היחסים לשלב הבא, יותר אינטימי, תהיו גמישים למעברים מהירים בתחומים שונים בחייכם, כך תפיקו את המרב מהמעבר של אורנוס למזל שלכם.

תאומים

תאומים

ב-16.5 אורנוס עובר למזל שור , מה שיביא לשינויים גלובליים ,וגם לכם תאומים יקרים באופן אישי, בשבועיים הראשונים של החודש הזדמנות להתמודד עם הפחדים והחששות שלכם עם כאב מהעבר, זמן טוב לעסקים, משהו חדש,. אמצע החודש חשוב לכם להיות במקום שקט, למצוא את השקט הנפשי הפנימי שלכם, זמן טוב למדיטציה או ליוגה, אמצע החודש מזמן הזדמנות לצאת לטיול או למסע, למקום שלא הייתם בו קודם, סוף החודש טוב למערכת היחסים שלכם,תהיו פופולאריים , אנשים ירצו להיות במחיצתכם,סוף החודש מזל טוב לחוגגים הראשונים ימי הולדת,סוף החודש זמן לשינויים ושדרוג במערכות יחסים מכל הסוגים.

סרטן

סרטן

ב-16.5 אורנוס עובר למזל שור, מה שיביא לשינויים גלובליים ,וגם לכם סרטנים יקרים באופן אישי, בשבועיים הראשונים של החודש אתם צפויים למפגשים מעצימים עם אנשים מיוחדים, זמן טוב לעבודה ברשתות החברתיות,תהיה לכם הזדמנות לעסקה טובה . אמצע החודש התעוררות בתחום מערכות יחסים, רענון וטיפוח במערכות היחסים שלכם, תעברו שינויים בהתנהלות שלכם בתוך מערכות היחסים שלכם. אמצע החודש הוא זמן טוב לתקן,לשנות לשדרג את הבית והסביבה שלכם. סוף החודש זמן טוב להכיר מישהו מעבר לים, זמן טוב לנסיעות, זמן ללמוד משהו בתחום שאתם אוהבים,לכתוב ולפרסם,. סוף החודש מאיר על הפיננסים שלכם, זמן טוב להשקיע בעסק. סוף החודש יכול להיות שתקבלו כסף בהפתעה גדולה,זמן לשיפור הערכה העצמית שלכם.

אריה

אריה

ב-16.5 אורנוס עובר למזל שור, מה שיביא לשינויים גלובליים, וגם לכם אריות יקרים באופן אישי, בשבועיים הראשונים של החודש משהו בתוככם יבקש מכם להעצים את עצמכם לעוד נחישות לעוד עמידות, להתמודד עם החששות בתחום התעסוקתי, זו הזדמנות שלכם להעצים את הבריאות הפיזית שלכם, תחזרו לפעילות גופנית. אמצע החודש יכול להיות שתחשבו על שינוי בקריירה שלכם, או שתחליפו מקום עבודה, יכול להיות חתימה כל חוזה או פרויקט לטווח קצר, אתם תיהנו מגיוון בתחום התעסוקתי שלכם. אמצע החודש מזרים אנרגיה חיובית למערכות היחסים שלכם, סוף החודש מקסים לזמן השקט שלכם, זמן טוב לחברויות שלכם, הזדמנות להכיר אנשים חדשים, להצטרף לארגונים וקבוצות חדשות. סוף החודש מאיר על היצירתיות שלכם.זמן להנאות  מה שירומם את מצב הרוח שלכם.

בתולה

בתולה

ב-16.5 אורנס עובר למזל שור, מה שיביא לשינויים גלובליים ,וגם לכם בתלות יקרות באופן אישי, בשבועיים הראשונים של החודש אתם תחפשו בתוכם את המקור למשאבים שלכם, זמן טוב להשקיע בעסקים, לעבוד קשה כדי לקדם עסק קיים,תשתדלו לשמור על פרופורציות בכל מה שקשור לדאגנות היתר שלכם.תמצאו זמן ליהנות, תהיה לכם הזדמנות לרומנים רציניים, אמצע החודש תקבלו פרספקטיבה  רחבה על החיים שלכם, אתם תעברו התעוררות רוחנית עמוקה, זמן טוב לנסיעות מעבר לים, זמן טוב לעבודה עם רשתות חברתיות, כתיבה פרסום, אמצע החודש , תכנסו לרוטינה של שמירה על הבריאות ופעילות גופנית,זמן טוב להכיר אנשים חדשים, זמן טוב להתחיל מערכות יחסים, להצטרף לקבוצות עם תחומי עניין משותפים.סוף החודש כל מה שקשור לבית ולמשפחה, אולי תרצו לעבור, או תסיימו משהו שהתחלתם, יכול להיות שינויים באופן כללי בתחום הבית והמשפחה.

מאזניים

מאזניים

ב 16.5 אורנוס עובר למזל שור , מה שיביא לשינויים גלובליים,וגם לכם מאזניים יקרים באופן אישי, בשבועיים הראשונים של החודש זמן טוב לבדוק ולהעריך את מקומכם במסגרת המשפחתית שלכם, לטפל בנושא מאבקי הכוח בתוך המשפחה, תגלו שאתם חזקים יותר ממה שחשבתם. אמצע החודש יפגיש אתכם עם אחריות על הכנסותיו של מישהו אחר,אתם תיקחו את מערכות היחסים שלכם לשלב הבא, לטוב או לרע,יכול להיות שתכנסו לשותפות בתחום העסקי, מה שילהיב אתכם, תצאו למסע של התעוררות רוחנית. אמצע החודש זמן טוב ליצירתיות שלכם, זמן טוב להפוך רעיון לעסק. זמן טוב להנאות שלכם,זמן טוב לרומנטיקה ולרומנים,. סוף החודש תמצאו מה גורם לכם הנאה במקום העבודה שלכם, תהיה לכם אפשרות לצאת לטיול, טוב ללימודים, לפרסום, טוב למשאי ומתן, תחשבו ללמוד את תחום הטכנולוגיה או המחשב,תהיה לכם הזדמנות ליצור כסף פסיבי במקום האקטיבי שיש לכם.

עקרב

עקרב

ב 16.5 אורנוס עובר למזל שור, מה שיביא לשינויים גלובליים, וגם לכם עקרבים יקרים באופן אישי, בשבועיים הראשונים של החודש יהיו לכם פגישות מעצימות עם אנשים מיוחדים, יכול להיות קשרים חזקים, זמן טוב לעבודה ברשתות, יכול להיות שתשיגו עסקה טובה או חוזה טוב בקניה או במכירה של משהו. אמצע החודש הזדמנות לרענן מערכות יחסים יכול להיות מערכת יחסים חדשה, או להחיות את הקיימת. תתנהלו אחרת בתוך מערכות היחסים שלכם.אתם יכולים לצפות להתפתחות מרתקת בתחום מערכות היחסים שלכם . אמצע החודש גם זמן טוב לתקן, לטפל לשדרג כל מה שקשור לבית ולסביבה שלכם, זמן טוב לפנות ציוד וחפצים ישנים, ולפנות מקום לחדש. סוף החודש  טובה לקשרים מעבר לים, זמן טוב לכתוב ולפרסם.סוף החודש אולי מישהו ירצה להשקיע בכם, או להיכנס אתכם לשותפות, מאיר על הערכה העצמית והתדמית שלכם.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('936c972a-eb8e-44d3-8b2d-4982320ffe41','/dyncontent/2024/3/17/a7a9b135-4a9e-4155-bd24-72abff96bf88.jpg',17627,'מכללה טכנולוגית 0324 אייטם',525,78,true,33875,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('936c972a-eb8e-44d3-8b2d-4982320ffe41','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,true,33875,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה