תחזית אסטרולוגית לחודש אפריל 2019 לכל המזלות

$(function(){setImageBanner('5cae24b8-129a-4645-87cc-c23d0b7d9741','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33873,'Image','');})

מה הכוכבים צופנים לכם החודש? ניתוח מלא של עופרה דמרי

לתחזית רחבה יותר אני מזמינה אתכם להיכנס לדף שלי מגדלור להעצמה אישית שם התחזית רחבה ומקיפה יותר.

קשת

קשת-

במשך כל החודש הפלנטה מרס תגרום לכם להשקיע יותר אנרגיה במערכות היחסים שלכם, אתם תכניסו יותר אנרגיה של תשוקה והתלהבות לתוך מערכות היחסים שלכם. יכול להיות שיהיו שינויים בתוך מערכות היחסים שלכם.

תחילת החודש -  התחלות חדשות לרומנים ורומנטיקה, יהיו לחלקכם מערכות יחסים חדשות ולאחרים זה יהיה העצמה של מערכת יחסים קיימת. מתייחס גם למערכות יחסים עסקיים, יהיו הזדמנויות להתחיל עסק חדש למי שרוצה, זה  הזמן להכניס קצת יותר שמחה והנאה לחיים שלכם.

אמצע החודש – זמן ליצירתיות שלכם בכל תחום בחייכם, זמן מעולה לתקשורת הרמונית בתוך המשפחה שלכם, ועם חברים, פחות ביקורתיות. יכול להיות התחלות בתחום העבודה והקריירה , יכול להיות עבודה חדשה, או עזיבה או פרישה של מקום עבודה קיים, או שינוי בתוך מערכת קיימת. זה גם הזמן לבדוק מה קורה עם הבריאות שלכם, אולי לשנות אורח חיים לבריא יותר.

סוף החודש – מאיר על המעגל החברתי שלכם, אולי יש מה לשנות שם, חברים חדשים נכנסים, וישנים עוזבים, ואחרים מתקרבים אליכם יותר.

דלי

דלי-

הפלנטה מרס ישהה כל החודש בבית העוסק ברומנים, אהבה, הנאות, יצירתיות, זה הזמן להכניס יותר אנרגיה לתחומים האלה בחיים שלכם. זה גם זמן מעולה להתחיל עסק חדש למי שרוצה, או להעצים עסק קיים, תהיו אנרגטיים יותר ומאוד פרודוקטיביים החודש, זמן מעולה לארח ולהתארח.

תחילת החודש – חלקכם יקבלו בשורות טובות בכל מה שקשור בפיננסים שלכם, יכול להיות שיהיו לחלקכם רעיונות עסקיים מבריקים, תרגישו שדואגים לכם, שאתם יכולים לחזק את המערך הכללי שלכם.

אמצע החודש – התחלות חדשות בכל מה שקשור ללימודים. זמן מעולה לנסיעות וטיולים, מעולה לכל סוגי התקשורת. הזדמנות להכיר אנשים חדשים, זה הזמן למסע הרוחני שלכם, תחפשו יותר משמעות לחיים שלכם.

סוף החודש – מאיר על הבית והסביבה שלכם, תחפשו דרכים להפוך את הבית והסביבה שלכם לנעימים ונוחים יותר. תבחנו את מערכות היחסים  בתוך המשפחה שלכם. יכול להיות שתרגישו חוסר מנוחה, וצורך לצאת למסעות וטיולים, תרגישו שקשה לכם להישאר במקום אחד.

גדי

גדי-

הפלנטה מרס ישהה  כל החודש בבית העוסק בתחום הבית והמשפחה שלכם, העבודה והשרות לאחר, אתם תכניסו אנרגיה לתחום העבודה שלכם, תבדקו מה יש לשפר שם או לשנות שם, ברור לכם שמשהו חייב להשתנות. אתם תשקיעו אנרגיה בבריאות שלכם, הזדמנות להתחיל עם משמעת תזונה בריאה ומתאימה  לכם יותר, קצת יותר פעילות גופנית, החודש תטפלו בכל מה שדחיתם עד היום , כמו למשל ללכת לרופא שיניים.

תחילת החודש – כל מה שקשור בבית ובסביבה שלכם, חלקכם יבחרו לעבור לבית אחר, ואחרים יעדיפו להרחיב בית קיים או לשפץ, יהיו לכם התחלות חדשות בתחום המשפחה, אולי תוספת למשפחה, אולי הריון, חתונה.

אמצע החודש – מעולה לתקשורת מכל הסוגים, כולל דרך הרשתות,  מעולה לשתף וללמד מהידע שלכם לאנשים אחרים. החודש יש פוקוס גדול על כל מה שקשור לבית ולמשפחה שלכם, הזדמנות להכניס הרמוניה בתקשורת שלכם, הזדמנות להשלים עם בן משפחה, ואולי מעבר דירה.

סוף החודש – זמן להנאות ולשמחה שלכם, יכול להיות הפתעות לא צפויות ולא שגרתיות בתחום הבית והמשפחה. יהיה לכם זמן למצוא איזון בין הזמן שלכם בעבודה לזמן שאתם משקיעים במשפחה שלכם. יהיו לחלקכם שינויים במסגרת העבודה והקריירה, יכול להיות סיום של פרויקט.

דגים

דגים-

הפלנטה מרס במשך כל  החודש יזרים אנרגיה בכל מה שקשור לבית ולמשפחה שלכם. זמן מעולה להשקיע אנרגיה בתחום הבית והמשפחה. תרגישו חוסר מנוחה בבית שלכם ותרצו לעבור,  לחלקכם זה יהיה לשפץ. חלקכם ירצה לעבוד מהבית.

תחילת החודש – זה כל מה שקשור אליכם, תהיו  פופולריים , ממגנטים. זה הזמן לעשות משהו יפה לעצמכם. בזמן הזה אתם יכולים למגנט אלכם כל מה שאתם רוצים. יהיו התחלות חדשות בכל מה

אמצע החודש – פעילות רבה באזור הכספים שלכם, והערך העצמי שלכם, אתם תרגישו טוב עם עצמכם, אתם ממגנטים אליכם שפע ,אתם ממגנטים אליכם כל מה שאתם רוצים . זמן טוב לטפל בכל מה שקשור במוסדות פיננסיים כלכליים. זמן מעולה למסע הרוחני שלכם.

סוף החודש – מאיר על הלימודים, שיתוף מהידע שלכם עם אחרים אולי תרצו ללמד, להרצות. תכירו אנשים חדשים ומעניינים, חלקם דרך הרשתות. זמן לטיולים ולנסיעות למקומות רחוקים ואחרים מהיעדים המועדפים עליכם.

טלה

טלה-

תחילת החודש – מזל טוב לחוגגים יום הולדת החודש. זמן להתחלות חדשות. החודש יש לכם הזדמנות לזרוע זרעים לתוכניות עתידיות , לשנה הקרובה והלאה, במחצית הראשונה של החודש תרגישו קושי למצוא את השקט והשלווה, יהיה צורך למצוא את המקום השקט שלכם, מה שיכול לעזור לכם זה לעשות מדיטציה, יוגה, לצאת לטבע, כל אחד והדרך שלו, וזה כדי לאזן את עצמכם, בהמשך תוכלו לקדם פרויקטים ורעיונות קדימה. אתם תחפשו איזון בין הטמפרמנט שלכם לבין הצורך למצוא את המקום השקט שלכם.

אמצע החודש – התחלות חדשות בתחום מערכות היחסים שלכם, לחלקכם זה מערכת חדשה , ואצל אחרים ביסוס מערכת יחסים קיימת. זה הזמן לבדוק האם  יש משהו שאתם רוצים לשנות במערכות היחסים שלכם. לחלקכם יהיו שינויים משמעותיים בתחום זה. אם המערכת חשובה לכם, מה אתם מוכנים לעשות כדי לשמר אותה.

סוף החודש – תיהנו מפופולריות רבה, אתם תמגנטו אנשים אליכם, זמן נפלא לאהבה , רומנים ורומנטיקה. זמן מעולה להיות עצמאי, לנהל עסק עצמאי. אתם תהיו  מאוד עסוקים החודש.

שור

שור –

מזל טוב לחוגגים הראשונים יום הולדת החודש.

תחילת החודש – זמן מעולה לכל מה שקשור לעולם הרוח, והמסע הרוחני שלכם. זמן לחקור ולתהות בקשר לאנשים שיש לכם סימן שאלה לגביהם, עכשיו זה הזמן לבדוק למה. מולד הירח בתחילת החודש מבקש מכם  להיכנס לפנימיות שלכם , לאזור הנסתר של חייכם.

אמצע החודש – זמן טוב להתבטא בכתב, ללמוד, להעמיק את הנושא הרוחני שלכם. בזמן הזה הקליטה וההבנה שלכם במיטבה, יהיה לכם קל יותר להתמקד החודש. מעולה למי שנבחן בזמן הזה. הירח מאיר על אזור העבודה שלכם בזמן הזה.  תהיה לכם הזדמנות לעשות שינויים במקום העבודה שלכם, אולי התחלה חדשה לחלקכם במקום עבודה חדש, אולי שדרוג הקיים, אולי שותפות, זמן מעולה לבחון את נושא הבריאות שלכם, האם יש צורך לשדרג את התזונה שלכם לבריאה יותר, קצת יותר פעילות גופנית מומלצת לכם בזמן הזה.

סוף החודש – הרבה קורה החודש באזור התת מודע שלכם, באזור בית 12 במפה שלכם. זה מלמד שאתם עדין בשלבים של הצעדים הראשונים בחיבור שלכם לעולם הרוח, וזה הזמן ללמוד את התחום הזה, כל מה שמעניין ומסקרן אתכם. בזמן הזה לחלקכם זה יכול להיות שאהוב מהעבר חוזר להווה. השמש מאירה  בסוף החודש עליכם שוורים יקרים, התחלות חדשות עבורכם, יציאה והתנתקות ממצבים ישנים, להפוך לאני הייחודי שאתם, זה הזמן שלכם לפרוח. הרבה אנרגיה יש החודש בבית הכספים שלכם ,כל החודש, תהיו יעילים יותר בחישוב ההוצאות שלכם לעומת ההכנסות שלכם. לחלקכם זה למצוא עבודה חדשה, או להפוך לעצמאי.

תאומים

תאומים –

רמות האנרגיה שלכם החודש יהיו גבוהות מהרגיל. אתם תשלימו הרבה החודש הזה. תכניסו הרבה אנרגיה בפעולות היום יומיות שלכם, זמן מעולה להיכנס לכושר. זמן מעולה להתחיל עסק חדש, או להחיות עסק רדום. מעולה לפרויקט חדש.

תחילת החודש – התחלות חדשות בתחום החברתי שלכם. זמן מעולה לרענן את המטרות חלומות ושאיפות שלכם. זמן מעולה להתחבר לקבוצה עם תחומי עניין משותף לשלכם.

אמצע החודש – כל מה שקשור לקריירה שלכם, חלקכם יקבלו בשורות טובות בקשר לקריירה שלהם, לחלקכם זה יהיה קידום, לחלקכם שינוי כיוון, או הרחבה של קריירה קיימת. חלקכם ירצה להתנדב בזמן הזה, להרגיש יותר משמעות בחיים שלכם. זמן מעולה לעבוד דרך רשתות, מעולה להכיר אנשים חדשים, זמן מעולה לאהבה ורומנטיקה בחיים שלכם, ליצירתיות, להתחלת עסק חדש, זמן להחזיר לעצמכם את שמחת החיים שלכם.

סוף החודש – זמן לפסק זמן, להטעין את המצבר שלכם, להתכנס פנימה, זה הזמן למסע הרוחני שלכם.

סרטן

סרטן-

המערך הרגשי שלכם יהיה מגורה מאוד כל החודש. זה הזמן לשחרר את הרגשות שלכם, לשחרר את כל מה שמסתובב לכם בראש, אפשר דרך כתיבה, ציור, צילום, לימוד, הדרכה,, כל אחד ימצא את הדרך שלו לשחרר. זמן מעולה להיות במסע הרוחני שלכם, ללמוד את התחום, ואולי לחשוב על הדרכה , לעזור לאנשים אחרים.

תחילת החודש – כל מה שקשור בנסיעות, טיולים, לפתח את הרוחניות שלכם, לתת משמעות לחיים שלכם. זמן טוב ללימודים גבוהים, מעולה לכתיבה ופרסום. מעולה להתחיל קריירה חדשה, זמן לצאת מהשגרה והרוטינה.

אמצע החודש – יכול להיות שתקבלו בשורות טובות בקשר לעבודה חדשה, אולי קידום, או שותפות, תהיו יצירתיים יותר, מעיזים יותר, לצאת מהקונכייה שלכם, ושתפו מעצמכם עם אחרים.

סוף החודש – זמן טוב ליצירת מעגל חברתי חדש, או לשדרג מעגל חברתי קיים. יהיו התחלות חדשות עם אנשים חדשים, צאו מאזור הנוחות שלכם, אולי תכירו אנשים חדשים שיכולים להפוך לחברים טובים שלכם. תבחנו את מערכות  היחסים שלכם, תגלו שאתם מתנהלים אחרת בתוך מערכת היחסים שלכם, הרבה מזה יהיה כתוצאה מחוויות מעברכם, וממה שלמדתם.

אריה

אריה-

כל החודש יתמקד במעגל החברתי שלכם. האנרגיה שתשקיעו בחברים שלכם, אולי תרצו להכיר אנשים אחרים.

תחילת החודש – זמן מעולה ללימודים, ולהעמקת יידע קיים, מעולה ללמוד את הפסיכולוגיה של המטפיזיקה, להעמיק את התודעה שלכם, ללמוד מה מניע אתכם, מה הם ההרגלים הטורדניים שלכם. זמן טוב להעמיק מערכת יחסים קיימת, תהיו יותר אינטימיים. בונוסים פיננסיים , אולי מישהו ירצה להשקיע בכם, זמן טוב לפרסם לשתף יידע שלכם.

אמצע החודש – מעולה לנסיעות וטיולים למקומות רחוקים, חלקכם יכירו אנשים מעבר לים למטרות רומנטיות או עסקיות, זמן טוב לפרסום מאמר, ספר בלוג, משהו משלכם.

סוף החודש – מאיר על הקריירה שלכם, זמן מעולה להרחיב את הקריירה שלכם, או לשנות כיוון, יכול להיות בשורות טובות בקשר לעבודה שלכם, אולי קידום, או תוספת שכר, או שותפות, הזדמנות לייצר מערכת יחסים חדשה. הפוטנציאל הזה קיים כל השנה.

בתולה

בתולה-

נושא העבודה והקריירה יעסיקו אתכם כל החודש. מעולה להכניס אנרגיה לתחום הזה. תבדקו מה אתם רוצים לעשות, תבדקו מה עושה אתכם מאושרים, כמה פרודוקטיביים אתם, החודש עדיף לעבוד על פרויקטים של עבודה עצמית, פחות בשותפות.

תחילת החודש – התחלות והזדמנויות חדשות בתחום הפיננסים, לחלקכם זה בשורות טובות בקשר לפיננסים של השותף שלכם לחיים, או לעסקים. העמקת המסע הרוחני , לימודים שיכולים לקדם את התחום הזה בחייכם. זמן מעולה בתחום מערכות היחסים, אתם תהיו פופולריים, אנשים יאהבו אתכם, אתם תמגנטו אנשים אליכם. זמן מעולה להתחבר לאנשים ברמת הלב והנשמה.

אמצע החודש – הזדמנות להיות יותר אינטימיים עם מישהו. שחררו את מה שמרחיק אתכם מאנשים. זה מאיר גם על הפיננסים שלכם, לחלקכם הכנסה פסיבית, לחלקכם רעיון עסקי מבריק, רובכם ימצאו מקור הכנסה נוסף.

סוף החודש – מעולה לטיולים ונסיעות. הרחבה של התחום הרוחני. לחלקכם זה יהיה ללמד ולשתף ידע שיש לכם. נושא הבית והסביבה יעסיק אתכם כל השנה. פוטנציאל גדול למעבר או להרחבת בית קיים.

מאזניים

מאזניים-

הזדמנות לצאת ללימודים, להעמיק את הידע שלכם בתחום שמעניין אתכם. זמן טוב לפרסום משהו משלכם. להכיר אנשים חדשים , מתרבות אחרת. זמן לצאת למסע הרוחני שלכם, להכניס משמעות עמוקה יותר לחיים שלכם.

תחילת החודש – הרבה קורה בתחום מערכות היחסים שלכם. יכול להיות התחלות חדשות במערכות היחסים, יכול להיות לפנויים הכרות חדשה, ובמערכת יחסים קיימת , העמקת הקשר. יהיו לאחרים ניתוקים והבנה שזה נגמר. זמן מעולה להכניס הרמוניה בתקשורת הזוגית שחכם, לראות את התחום הזה מגבוה,  מעניים אחרות מאור אחר. מחצית מהחודש תתעסקו בכל מה שקשור בעבודה שלכם, ובבריאות שלכם, תבחנו את השינויים שיש לעשות שם. תזונה נכונה, קצת יותר כושר, תבדקו את עצמכם עם צריך. לחלקכם יכול להיות בשורות טובות בקשר לעבודה שלכם, אולי עבודה חדשה.

אמצע החודש – תנועו בין מה שאתם רוצים לבין מה שאתם צריכים שיהיה במערכות היחסים שלכם, כדאי לקחת פסק זמן לעצמכם להתבוננות, כדאי להכניס יותר הרמוניה למערכת הזוגית שלכם.

סוף החודש – מחדד את כל נושא הזוגיות, תבינו שאולי זה הזמן לדבר על הפיל שבחדר, זה הזמן לדעת מה אתם מצפים שיקרה לכם בהמשך דרככם המשותפת. מערכות יחסים יציבות כמובן יעברו את התקופה הזו בשלום.

עקרב

עקרב-

זה החודש לטפל בכל מה שקשור במשרדים ממשלתיים כלכליים, כל מה שקשור לחוק ומשפט, מיסים, פנסיה, הלוואות, משכנתא וכדומה, כל מה שקשור לביטחון העתידי שלכם. תהיה לכם הזדמנות להשקיע אנרגיה בשותפות עסקית. זמן לעולם הרוח והאזוטרי.

תחילת החודש – כל מה שקשור במצב רוח טוב, שמחה, הנאות, רומנים ורומנטיקה, אהבה, יצירתיות, עסק חדש, אירוח, מעולה לקדם עסק קיים. מעולה להעלות מדרגה מערכת יחסים קיימת, החודש כל נושא העבודה והבריאות יעסיקו אתכם מאוד. תבדקו מה יש  לשנות שם, האם אתם מקשיבים לגוף שלכם. לחלקכם התחלות חדשות בתחום העבודה והקריירה.

אמצע החודש – עדין עיסוק בנושא הבריאות והעבודה שלכם. תבדקו את הצרכים שלכם , של הגוף שלכם, האם יש עודף משקל או ההיפך, כמה אתם ישנים, בלילה, מה רמת הכעס והסטרס שלכם, איך אתם משחררים כעסים, או שלא.

סוף החודש – בית מערכות היחסים שלכם מאיר על הזדמנויות חדשות במערכות יחסים, או התחדשות במערכת יחסים קיימת. צפו ללא צפוי החודש, תבדקו מה חשוב לכם שאתם רוצים לשמר, ומה אתם רוצים לשחרר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('4ba39630-72d6-46f7-a8e8-935dfbcd55ce','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33875,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה