תחזית אסטרולוגית לחודש ינואר 2019 לכל המזלות

$(function(){setImageBanner('10a75fad-7485-42d3-b92d-2b429d8ac4a3','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33873,'Image','');})


מה הכוכבים צופנים לכם החודש? ניתוח מלא של עופרה דמרי

לתחזית רחבה יותר אני מזמינה אתכם להיכנס לדף שלי מגדלור להעצמה אישית שם התחזית רחבה ומקיפה יותר.

קשת

קשת-

שנה אזרחית טובה לכם קשתים יקרים. השנה מתחילה עם ליקויים שיהיו מאוד עוצמתיים ומשני חיים עבורכם. הם יאלצו אתכם למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות שלכם, הם יכולים למשוך אליכם יותר מהדברים שאתם רוצים.

תחילת החודש- ליקוי חמה עם מולד ירח חדש בבית 2 ובאותו היום גם מרקורי מצטרף לבית 2 במפה שלכם, הבית שך הכסף, הזדמנות לריסט של החשבונות שלכם, ולהתייחסות חדשה לכל נושא הכסף בחייכם. הזדמנות להפוך כישרון להכנסה נוספת.

אמצע החודש –וונוס עוברת לבית 1, מצטרפת ליופיטר שכבר נימצא שם במפה שלכם, אתם פופולריים ומבוקשים יותר, אנשים ירצו להיות בחברתכם.

סוף החודש – ליקוי ירח בבית 9 במפה שלכם, הזדמנות לצאת לטיולים ונסיעות, זמן טוב למסע הרוחני שלכם, זמן מעולה לקשרים בין לאומיים, זמן מעולה לתקשורת שלכם. זמן טוב לחתימה על חוזים ומשאי ומתן.

מרס כל החודש בבית 5 במפה שלכם, זמן טוב להנאות שלכם ולכל מה שעושה לכם טוב.

דלי

דלי-

שנה אזרחית טובה לכם דליים יקרים. מזל טוב לחוגגים הראשונים יום הולדת החודש. זו השנה האסטרולוגית האישית שלכם.השנה מתחילה עם ליקויים , והם נקודות מפנה בחיים שלכם להתפתחות וצמיחה.

תחילת החודש – ב- 6.1.19 – לקוי חמה בבית 12 במפה שלכם, וב-6.1. מרקורי מצטרף גם הוא לבית 12, כך שזו שנה חשובה עבורכם, שבה אתם מוודאים שאתם מקבלים את השקט שלכם , תשקפו לעצמכם את החיים שלכם, מעולה לצמיחה הרוחנית שלכם, יעניין אתכם להתעסק בריפוי בהילינג אנרגטי, בתחום הרגשי והמנטלי. זו הזדמנות לעבוד עם העולם הפנימי בעשייה שלכם.

אמצע החודש – וונוס מצטרפת ליופיטר בבית 10 במפה שלכם, מעולה לכל מה שקורה במעגל החברתי שלכם, זמן טוב להצטרף לקבוצה או ארגון עם אידיאולוגיה מתאימה לשלכם.

סוף החודש – ליקוי ירח בבית 7 במפה שלכם, מאיר על מערכות היחסים שלכם, יכול להיות יהיה צורך להשתחרר ממערכת יחסים או לשחרר דפוסי התנהגות בתוך מערכות היחסים שלכם, ולייצר משהו חדש. יכול להביא כל מיני מערכות יחסים עם אנשים שלא הייתם מתחברים אליהם קודם. ב-21.1.19 השמש עוברת לבית 1, הבית שלכם, מזל טוב לחוגגים יום הולדת. גם מרקורי עובר למזל שלכם, זו התחלה של שנה אסטרולוגית אישית שלכם. זו הזדמנות לעשות משהו חשוב עבורכם.

מרס נמצא כל החודש בבית 3 במפה שלכם, מעולה לתקשורת, מעולה לעבודה דרך רשתות.

גדי

גדי-

שנה אזרחית טובה לכם גדיים יקרים. מזל טוב לחוגגים יום הולדת החודש. השנה מתחילה עם ליקויים שהם נקודות מפנה בחיים שלכם.

תחילת החודש- ליקוי חמה בבית 1 במפה שלכם, זה הזמן להתמקד בעצמכם, זו הזדמנות להתחיל מחדש, כמו לידה מחדש, למצוא את האני שאתם. תשחררו את הישן ותפנו מקום לחדש. זמן טוב לטפל בגוף הפיזי שלכם, בהופעה שלכם, מערכות היחסים שלכם יעברו שינויים משמעותיים, וזה כיוון שאתם עצמכם עוברים שינויים עוצמתיים.

אמצע החודש – וונוס מצטרפת ליופיטר בבית 12 במפה שלכם, מאפשר לכם להיכנס אל הפנימיות שלכם, להיות במסע הפנימי שלכם, שהפעם יגרום לכם להיות סקרניים, ותרצו ללמוד יותר על עולם הרוח. שימו לב לאינטואיציות  שלכם ולחלומות שלכם. מישהו מהעבר עלול לחזור לחיים שלכם.

סוף החודש- ליקוי ירח בבית 8 יחד עם מרקורי שגם הוא מצטרף לבית 8, הירח מאיר על הפיננסים שלכם , יכול להיות שתקבלו הזדמנות עסקית משתלמת, זמן לעשות סדר בפיננסים שלכם, לבדוק מה ניכנס ומה יוצא.

מרס יהיה בבית 4 כל החודש יחד עם אורנוס, מאתגר אתכם בכל מה שקשור בתחזוקת הבית והמשפחה שלכם.

דגים

דגים-

שנה אזרחית טובה לכם דגיגונים יקרים. השנה מתחילה עם ליקויים, והם יהיו נקודות מפנה פוטנציאליים בחיים שלכם בכל תחומי החיים.

תחילת החודש – ב-61.1 לקוי חמה עם מולד ירח חדש בבית 11 במפה שלכם יחד עם מרקורי שגם הוא מצטרף ב6.1.לבית 11. זה הבית של החלומות והשאיפות  שלכם, זה הבית שמשפיע על המעגל החברתי שלכם, שמאוד משתנה , אתם תמצאו אנשים שמתאימים יותר לתחום העיסוק שלכם.

אמצע החודש – וונוס בבית 10 במפה שלכם יחד עם יופיטר, מבטיח חדשות טובות בכל מה שקשור לעבודה , לחלקכם זה יהיה המלצה או קידום. תהיו פופולריים ואהודים יותר, הזדמנות להרחבה והתעצמות בתחום הקריירה.

סוף החודש – השמש עוברת לבית 12 במפה שלכם, יחד עם מרקורי שגם הוא ב 25.1. לבית 12 במפה שכם, תזכורת למצוא את הזמן והמקום השקט שלכם, לשחרר כל מה שלא מתאים לכם יותר ולהשאיר מקום למשהו חדש.

מרס כל החודש נמצא בבית 2 במפה שלכם, הבית של הכסף, זמן טוב לבדוק את להגיל את ההכנסות שלכם, אולי דרך פרויקט, עסק חדש, רעיון מוצלח, אם יש לכם משהו כזה, לכו על זה.

טלה

טלה-

שנה אזרחית טובה לכם טלאים יקרים. מרס בבית 1 במפה שלכם כל החודש, יזרים לכם אנרגיה ויטיב עם פעילות גופנית, תחושה של מרץ.

תחילת החודש – ליקוי חמה ב-6.1. בבית 10 במפה שלכם, תבדקו סדרי עדיפויות בשר לעבודה וקריירה, איך אתם מתחברים לאנשים. ליקוי החמה מתגר אתכם לעשות שינויים במקומות העבודה, אולי לעזוב ולהתחיל עבודה במקום אחר. טוב לתקשורת לכם. יהיו שינויים בתקשורת  שלכם ועם האינטראקציות שלכם עם אנשים אחרים.

אמצע החודש – וונוס מצטרפת ליופיטר בבית 9 במפה שלכם, מעולה לנסיעות, לטיולים, לרומנים, לרומנטיקה, טוב להכיר אנשים ממקומות  רחוקים. טוב למסע הרוחני שלכם.

סוף החודש – ליקי ירח בבית5 במפה שלכם, מאיר על ההנאות שלכם, היצירתיות שלכם, תלמדו ליהנות מבלי לתת לזה סיבה. ב -21.1 השמש עוברת לבית 11 במפה שלכם ומרקורי מצטרף ב- 25.1 , מתייחס לחלומות ולשאיפות שלכם, תהיה לכם הזדמנות לפגוש אנשים שיאירו לכם את הדרך, להתחבר למעגל חברתי חדש.

שור

שור –

שנה אזרחית טובה לכם משוורים יקרים. השנה מתחילה עם ליקיים , והם נקודות מפנה עבורכם. מרס האחראי על אנרגיה  , בבית 12 במפה שלכם, ויישאר שם כל החודש, טוב להשקיע אנרגיה במחקר, במסע הרוחני שלכם, מצאו את המקום השקט שלכם.

תחילת החודש – 6.1 ליקוי חמה ומולד ירח חדש בבית 9 במפה שלכם, הזדמנות לנסיעות וטיולים, תחשפו לתכנים חדשים, תחקרו יותר על הרוחניות, חלקכם ירצו ללמוד , טוב ליצור קשרים עם אנשים ממקומות רחוקים, ללמוד שפה חדשה. מרקורי גם הוא עובר לבית 9 , מעצים את הרצון ללמוד ולפרסם, אולי ספר שכתבתם.

אמצע החודש -  וונוס בבית 7 במפה שלכם, טוב למערכות יחסים, טוב למיסוד הקשר, למי שרוצה, טוב להתחלות חדשות, יופיטר וונוס עוברים לבית 8 במפה שלכם, טוב לפיננסים שלכם ושל השותף שלכם, לחיים ולעסקים.

סוף החודש – ליקוי ירח בבית 4 , במפה שלכם, מעורר רצון לעבור למקום אחר, לחלקכם יהיו שינויים בסביבה שלכם, יכול להיות שינויים  בתוך המשפחה. השמש ומרקורי בבית 10 מאיר על הקריירה והעבודה שלכם. תקבלו בשורה טובה בקשר לעבודה.

תאומים

תאומים –

שנה אזרחית טובה לכם תאומים יקרים. החודש מתחיל עם ליקוי חמה ב-מ 6.1 וזה יהיה בבית 8 במפה שלכם, הבית של הפיננסים של אחרים, וב- 6.1 גם מרקורי עובר לבית 8 במפה שלכם. בית 8 מועצם מאוד החודש, יהיו חדות בתחום הפיננסים, אלי משהו ירצה להשקיע בכם, לסבסד, אולי תקבלו מענק או מלגה. יכול להיות עסק חדש, או שותפות חדשה.

אמצע החודש – יהיה גם ענין בעולם הרוח, תבדקו כל מה שמעניין אתכם בתחום הזה. וונוס ויופיטר בבית 7 במפה שלכם באספקט מדהים  במערכות היחסים שלכם, תרגישו מחויבים יותר, קרובים ואוהבים יותר.

סוף החודש – ליקוי ירח בבית 3 במפה שלכם, מאיר על תחום הלימודים, מעולה לתקשורת באופן כלי, יכול להיות שינויים בסביבה שלכם.השמשעוברתמלבית9 במפה שלכם, וב-25.1. גם מרקורי עובר לבית 9 במפה שלכם, מעולה לטיולים למקומות רחוקים, פרסום, למסע הרוחני שלכם, לקרים בין לאומיים בתחום האישי והעסקי.

סרטן

סרטן-

שנה אזרחית טובה לכם סרטנים יקרים. השנה מתחילה עם ליקויים, כך שזה נותן לכם הזדמנות לעשות שינויים גולים בחיים שלכם. הליקויים הם נקודות מפנה שעוזרות לכם להרחיק כל מה שלא משרת  אתכם יותר.

תחילת החודש – ב-6.1. ליקוי חמה ומולד ירח חדש בבית 7 במפה שלכם, הבית של מערכות היחסים שלכם. תחוו שינויים בכל מערכות היחסים שלכם, המיקוד השנה יהיה בבית מערכות היחסים שלכם, הזדמנות להתחלות חדשות, והתעמקות במערכות יחסים קיימות. גם מרקורי מצטרף לבית 7 כך שהתקשורת שלכם תהיה מאוד חשובה בתוך מערכות היחסים שלכם, האישיים והעסקיים.

אמצע החודש – וונוס ויופיטר בבית 6 במפה שלכם, שם אתם תכניסו איזון בכל הקשור בבריאות הפיזית  שלכם, תזונה נכונה ופעילות גופנית, חלקכם יקבלו בשורות טובות בנוגע לעבודה, או לתנאי עבודה טובים יותר.

סוף החודש – ליקוי ירח בבית 2 במפה שלכם הבית של הפיננסים, הגשמה או השלמה של מצב פיננסי בו אתם נמצאים. מערכת האמונות והערכים שלכם בנוגע לכסף ולהתנהלות עם כסף תשתנה. תחפשו מקור הכנסה חדש או נוסף שיכניס שפע לחיים שלכם. סוף החודש יכניס אתכם למסע הרוחני שלכם, חלקכם יבחרו ללמוד משהו מתחום הרוח והנסתר.

כל החוד מרס יהיה בבית 10 במפה שלכם, יחד עם אורנוס, תכניס אנרגיה ומרץ בתחום הקריירה והקידום שלכם.

אריה

אריה-

שנה אזרחית טובה לכם אריות יקרים. השנה מתחילה עם ליקויים שיכולים להביא לשינויים משמעותיים והתפתחותיים בחיים שלכם.

תחילת החודש – ב- 6.1. ליקוי חמה עם מולד ירח חדש בבית 6 במפה שלכם, ומרקורי גם הוא מצטרף לבית 6, בית 6 זה כל מה שקשור לעבודה , לבריאות, ושרות לאחר, יהיו שינויים במקום העבודה שלכם, אולי אתם עוברים למקום אחר, או שינויים בתוך מקום עבודה קיים, או שינוי פרסונלי שישפיע על התנאים במקום העבודה שלכם. אתם תעשו שינוי בכל מה שקשור בבריאות שלכם, תזונה והפעלת הגוף שלכם, גם תמצאו זמן לעשות משהו משמעותי למען אנשים אחרים.

אמצע החודש – מאיר על האני שלכם, אולי תרצו לעשות שינויים בנראות שלכם, בסטייל שלכם, גם תחום מערכות היחסים יעבור שינויים, כך שתבדקו את הצרכים הרגשיים שלכם במערכות היחסים שלכם.

סוף החודש – השמש עוברת לבית7 במפה שלכם שוב מאירה על מערכות היחסים שלכם, ימשיכו את השינויים שהבית הזה עובר , השינויים יהיו עוצמתיים ומשמעותיים, לאחדים מכם זה יהיה מערכת יחסים חדשה, ולאחרים התעצמות הקיימת.

מרס יהיה כל החודש בבית 9 במפה שלכם עם אורנוס, מעולה לנסיעות, כתיבה פרסום חוק ומשפט.

בתולה

בתולה-

שנה אזרחית טובה לכם בתולות יקרות. השנה מתחילה עם ליקויים , כך שזו תהיה שנה נהדרת להצהרת הכוונות והמטרות שלכם, תאפשרו להכניס הרבה יותר לחיים שלכם.

תחילת החודש – ב- 6.1. ליקוי חמה עם מולד ירח חדש בבית 5 במפה שלכם, יחד עם מרקורי שמצטרף גם הוא לבית 5 , זה כל מה שקשור ליצירתיות שלכם, שמחת החיים, הנאות ובילויים, רומנים ורומנטיקה, התעסקות עם ילדים, רעיון לפתח עסק חדש, ולקדם עסק קיים, להפוך רעיון יצירתי להכנסה נוספת.

אמצע החודש – וונוס עוברת לבית 4 יחד עם יופיטר שכבר נמצא שם הזדמנות להכניס הרמוניה לבית  שלכם, תקבלו ידיעה משמחת בנוגע לבין משפחה קרוב. זמן ליפות ולעצב את הבית שלכם.

סוף החודש – ליקוי ירח בבית 1 במפה שלכם, זמן לשקט שלכם, להתכנסות לפנימיות שלכם, להיות בטבע . ב- 21.1. השמש עוברת לבית 6 במפה שלכם

זמן מעלה לבדוק את הבריאות שלכם, לחזור לפעילות גופנית, להתחיל משטר תזונה חדש.

מרס נמצא כל החודש בבית 8 במפה שלכם, מכניס אנרגיה לתחום הפיננסים המשותפים, אולי מישהו ירצה להשקיע ברעיון שלכם.

מאזניים

מאזניים-

שנה אזרחית טובה לכם מאזניים יקרים השנה מתחילה עם ליקויים, והם יהיו הזדמנות עבורכם לראות דברים שלא שמתם לב אליהם קודם , ולהבין מה שלא הבנתם קודם. הליקויים הם נקודות מפנה שתביאו הזדמנות להצהיר את הכוונות הברורות שלכם, כל מה שאתם רוצים להשיג השנה ובכלל.

תחילת החודש – ליקי חמה עם מולד ירח חדש, ב- 6.1. בבית 4 במפה שלכם, בית 4 עמוס עם יתר הפלנטות , חזקות ומשפיעות על הבית והמשפחה שלכם. אולי תרצו לעבור לבית אחר, למדינה אחרת. יהיו שינויים בדרך בה אתם בוחרים לחיות את החיים שלכם, יהיו שינויים שקשורים לאנשים שחיים אתכם , אולי חתונה, אולי לידה.

אמצע החודש – וונוס עובר לבית 3 במפה שלכם יחד עם יופיטר שכבר נמצא שם, מעולה לתקשורת מכל סוג, תחפשו משהו משמעותי, יותר בקשרים שלכם.

סוף החודש – ליקוי ירח בבית 11 במפה שלכם, זמן לבדוק מה קורה במעגל החברתי שלכם, מי נשאר מי יוצא, בסוף החודש השמש עוברת לבית5 , הבית של ההנאות, רומנים, ורומנטיקה, מעולה לעסק חדש, תכניסו יותר שמחת חייים , לחיים שלכם.

עקרב

עקרב-

שנה אזרחית טובה לכם עקרבים יקרים. השנה מתחילה עם ליקויים, וזה אומר לכם שיש לכם פוטנציאל עצום לעשות שינויים גדולים  וקידום בכל תחומי החיים, בכל מה שחשוב לכם.

תחילת החודש – ליקוי חמה עם מולד ירח מלא בבית 3 במפה שלכם, ובאותו יום מרקורי מצטרף גם הוא לבית 3, זה כל מה שקשור בתקשורת שלכם, איך אתם מתקשרים עם אנשים אחרים, זו הזדמנות מצוינת ללמוד משהו חדש, עבודה ברשתות. בית 3 מבקש מכם להיות יותר ספונטניים מאלתרים, יצירתיים בחיים שלכם,

אמצע החודש – וונוס עוברת לבית 2 במפה שלכם מצטרפת ליופיטר שכבר נמצא שם, בית 2 הבית של הכסף, מעולה לכל מה שקשור בפיננסים, זכיות, הטבות, רווחים, רעיונות כלכליים, הזדמנות ליצור זרימה של הכנסה נוספת.

סוף החודש – ליקוי ירח בבית 10 במפה שלכם, מאירה על הקריירה שלכם, מה אתם עושים בעולם. אולי זה הזמן לשינוי הגדול בתחום התעסוקה שלכם. ב 21.1. השמש עוברת לבית 4 במפה שלכם, וב-25.1 מרקורי עובר גם הוא לבית 4 במפה שלכם, זה מאיר על הבית והמשפחה שלכם, זמן לעשות משהו יפה בתוך הבית שלכם, לחלקכם זה יהיה זמן לשיחה  מלב אל לב עם בן משפחה קרוב..

מרס כל החודש נמצא עם אורנוס בבית 6 במפה שלכם, מעולה להכניס אנרגיה בפעילות הגופנית וחזרה למשטר תזונה נכונה. כל מה שקשור בבריאות הפיזית לכם . מעולה לשיפור מקום העבודה שלכם כמו לבקש קידום או תנאים טובים יותר, חשוב שתמשיכו להיות אקטיביים , הכול מושך אתכם קדימה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('2e7819bc-988f-4141-b5b8-b524254d80d9','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33875,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה