כיצד האלגוריתם של רשתות החברתיות בוחר להראות לכם מה שעשוי להשפיע על רגשותיכם

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('891b3ecf-35d4-4b2a-9222-75ce854a7539','/dyncontent/2022/9/29/6d85e308-fcfa-410d-ae1c-105b97c61e18.jpg',15320,'מכללת השף אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('891b3ecf-35d4-4b2a-9222-75ce854a7539','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7]]);})

בשיחה מאירת עיניים זיינפ טופקצי מפרטת כיצד חברות משתמשות באלגוריתמים כמו פייסבוק, גוגל ואמזון בכדי לגרום לך ללחוץ על מודעות כדי לארגן את הגישה שלך למידע פוליטי וחברתי. והמכונות אינן אפילו האיום האמיתי. היא אומרת שאנחנו לא צריכים לחשוש ממה שהתבונה המלאכותית תעולל לנו בעצמה, אלא מהאופן שבו אנשים בעמדות כוח ינצלו את התבונה המלאכותית כדי לשלוט בנו ולנהל אותנו בדרכים חדשניות, סמויות לעתים, ערמומיות ולא-צפויות. הרבה מהטכנולוגיה שמאיימת על חירותנו וכבודנו בעתיד הקרוב מפותחת בידי חברות שעוסקות בלכידת ומכירת הנתונים ומוקדי תשומת ליבנו למפרסמים ועוד: "פייסבוק", "גוגל", "אמזון", "עליבאבה", "טנסט".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ea16f817-44fc-4a30-b41a-6d7de1a74094','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,33875,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('ea16f817-44fc-4a30-b41a-6d7de1a74094','/dyncontent/2024/12/15/9d8d2386-821e-41e6-8d2c-0cea317f3fe9.jpg',18362,'קפאסה 0924 אייטם',525,78,true,33875,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה