התחזית האסטרולוגית המלאה לשנת 2019 על פי עופרה דמרי

$(function(){setImageBanner('21acd7de-70cd-4637-a5d9-b4384f254657','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33873,'Image','');})

2019 מתחילה עם ליקויים כבר מהתחלת השנה, הליקויים יהיו בינואר , יולי ,ובדצמבר. אורנוס הפלנטה שאחראית על השינויים, הרס, מזג אוויר קיצוני, אסונות טבע, וכל הלא צפוי, עובר למזל שור, ויישאר שם עד 2025. האנרגיות שישפיעו על כולנו הם ממזלות האדמה, והם ישפיעו עוד יותר ב- 2020.יופיטר, הפלנטה של המזל הטוב העצמה הצמיחה וההרחבה של כל מה שהוא נוגע בו נמצא במזל קשת, וב- 3.12.19 עובר למזל גדי

תחזית אסטרולוגית

השנה חשוב יהיה לשמור על הבריאות והפעילות הפיזית שלכם, זה  יהיה משמעותי ביותר , וזה יהיה חשוב יותר מהחלק המנטאלי. יהיה חשוב לשמור על היציבות והמיקוד, וזה הקשר בין האנרגיה הפיזית והאנרגיה של מזלות האדמה. מזלות האדמה , שור, בתולה, וגדי, אתם תובילו את הדרך בשנים הקרובות, זה יהיה להכניס סדר וארגון לחיים שלכם, ושל האחרים, למנוע התפזרות.

הליקוי הראשון בינואר 6, ליקוי חמה עם מולד ירח חדש, במזל גדי, ליקוי נוסף  ביולי גם הוא במזל גדי ובדצמבר, ליקוי חמה נוסף במזל גדי וסרטן. כך שהאנרגיה של מזל גדי תהיה סופר חזקה ב- 2019 - . הליקויים האלה חוזרים שוב ב- 2020.האנרגיה הזו תשפיע על כולם , ובעיקר דרך הבתים האסטרולוגים במפה של כל אחד, שמושפעים ממזל גדי.

השנה תלמדו לארגן את החיים שלכם, בעזרת האנרגיה של מזל גדי, תבדקו מה קורה בחיים שלכם, האם צריך להכניס לשם יותר סדר. הלמידה היא בהתארגנות עצמה. האם אתם  מרגישים יעילים ופרודוקטיביים, האנרגיות האלה הם ברמה הגלובלית והאישית. למידת לקחים מהחוויות שעברתם, מהכאב והסבל, תבדקו מה הוא הלקח משעורי החיים שעברתם, מה למדתם כדי שזה ימנע מכם ליפול לבור הזה שוב ושוב.

סטורן ופלוטו, הפלנטות שאחראיות  על מבנה, חינוך לערכים, עבודה קשה, למידה דרך התנסויות דרך הכאב, במהלך 2019 – מתקרבים, ובינואר 2020 הם יהיו צמודים. שניהם מצביעים על זמנים קשים, צמצום, והידוק החגורה. הפסדים כלכליים גלובליים ואישיים. נלמד להתמקד במה שבאמת חשוב. השנים האחרונות אופיינו ברכישת מוצרים והעצמת החומרי והחומרני, תשומת הלב  עברה מהקשרים האישיים והמשפחתיים לקשרים ועיסוקים דרך המכשירים הדיגיטליים. אנרגית מזל גדי תמקד את תשומת הלב במה שחשוב לקיום של כל אינדיבידואל, וימנע כל מה שעלול להסיט אותנו ממה שחשוב, ואפילו עלול לסכן את החיים שלנו.

7.3.19 – אורנוס, הפלנטה של השינויים, המהפכות, ההרס, מזג אויר קיצוני , אסונות טבע, וכל הלא צפוי, עובר למזל שור, ושם הוא יישאר עד 2025.השינויים הגדולים שיהיו הם הרס של מוסדות גדולים וכל מה שקשור למוסדות, שלטון, בזבזנות, רודנות  תאוות השלטון. כל מה שקשור לבניין וארכיטקטורה יועצם ויתאים את עצמו לחיים המשתנים ,העולם יראה אחרת לגמרי. כל מה שקשור בכלכלת העולם, בסחר חליפין, היחס לזכויות האדם, ההתמודדות הפיננסית של כל אחד, באופן אישי, וגלובלי. כל נושא הגבולות בין המדינות יעבור שינויים, יהיו מדינות שיסגרו את הגבולות שלהם וימנעו הגירה לתוכם. יהיו מדינות שיסגרו את הגבולות שלהם משאר העולם והרודנות והעריצות ישלטו שם, יותר  מדינות ירצו אוטונומיה, ושחרור משלטון של מדינות חונקות. אמריקה תתסוס בשל אי שקט חברתי, מהפך שלטוני, עם האנרגיה של סטורן ופלוטו יהיו שינויים קיצוניים במזג האוויר ובאסונות הטבע, הם יתעצמו ויאיימו על אזורים גדולים בעולם.

המערכות הפיננסיות יעברו טלטלות קשות בשנים האלה, העולם ימצא דרך אחרת ליצר מזון לכולם. הערך- משפחה -  יהיה משמעותי יותר, וחשוב מאוד להמשך הקיום האנושי. ערך הנדל"ן ירד, קניונים גדולים יתרוקנו ויהפכו לחסרי ערך, אנשים יחפשו  מקום שיש בו מים ומזון. תהיה תזוזה אנושית גדולה בעולם בשל מחסור במים , מזון, אסונות טבע. תהיה מודעות גדולה יותר לאיכות הסביבה וישקיעו משאבים וממיטב המוחות לשם שימור והצלת  הפלנטה שלנו.

מכל המשברים האלה יצמחו הזדמנויות לצמיחה , למרות האתגרים הרציניים שהעולם יעבור. הדרך הנכונה לגשת לכל זה, זה הרבה פעמים דרך ההתמודדויות והקשיים , הרבה יהפכו לעצמאים, תהיה פריצת דרך בחקלאות הביתית, יחזרו לגדל את האוכל שאנו אוכלים. תהיה פריצת דרך בסוגי הטיפולים בעזרת גלי קול, יהיו תגליות בתחום הטכנולוגיה והבריאות.

פלוטו באופיו הורס כל דבר שהוא נוגע בו, כך שכל הישן נעלם במשך הזמן מהעולם, ונותן למשהו חדש להיבנות. לרבים השינויים יהיו בתחום מערכות היחסים, פיננסים, עבודה ובריאות, האנרגיות שמשפיעות על העולם יאלצו את כולם ללמוד להירגע, תגלו שיש בכם יותר ממה שחשבתם. העולם נכנס למסע רוחני גדול, לשינוי תודעתי גלובלי מסיבי, כל אחד יעבור את השינוי בתודעה, כל אחד בקצב ובמוכנות שלו, זה יגרום לכם לפתח את היכולת הרוחנית שלכם.

הנסיגות של הפלנטה מרקורי, האחראי על התקשורת, מוביליות, חינוך, ובריאות, יהיו במזלות המים, מה שמבקש מכם לשים לב לאינטואיציות שלכם, אנרגית המים תשפיע על התקשורת הרגשית שלכם, תשימו לב מה אתם אומרים, זה ישפיע על הרגשות של כולם. הנסיגה במזלות המים גם היא מובילה אתכם לתוך המסע הרוחני שלכם, התקשורת שלכם תהיה נעימה יותר רגועה יותר, אתם תלמדו להקשיב , אתם תחשבו לפני שאתם עונים, ולפני שאתם מדברים עם אנשים אחרים.

כל מה שקשור לכסף, זהב, וכסף אלטרנטיבי, כמו ביטקוין, מקורות הפרנסה של כולם, תהייה התייחסות לכל אלה בשנים הקרובות. יפרקו את ההתניות שהיו מהשלטונות, וזה יהיה לטובת הפקת תועלת גדולה יותר מהמבנה החדש ,שיהיה בעיקרו חברתי, קהילתי יותר, יותר אוטונומי, נהייה חופשיים יותר, אנושיים יותר, נעריך יותר חיי אדם, נהייה מעורבים יותר בפוליטיקה. השנה החדשה היא הראשונה מתוך 7 שנים שמעבירה את כל האנושות  לתוך פרוזדור שמוביל את כולם מהעולם הישן, הסובל והמתעלל, מתנשא, חומרי וחומרני, בזבזן, מתעלם, נצלן, ורודה באחרים, לעבר עולם מואר, מבין, מכיל, שקט ורגוע, קולקטיבי וחברתי יותר. מתחיל מחדש . העולם שייהרס בשנים הקרובות, בשל, אסונות טבע, מזג אוויר קיצוני, וידי אדם, שעדין מנסים לאחוז בנשמט מהם, יידע שיש למה לצפות, וכדאי לשמור על החיים, על קדושת החיים, על היקרים לנו מכל, תשקיעו בקדמה בהישרדות, בעזרה הדדית, ותתרחקו מלחימה וסבל, זה לא מוביל לשום מקום. העולם ילמד את כולם דרך חריש עמוק וכואב, לאט ובטוח, להעריך את מה שבאמת חשוב, ללא הבדל דת מין וגזע.

שנה אזרחית טובה לכולם, אני מזמינה את כולם להיכנס לדף שלי מגדלור להעצמה אישית שם יש תחזית שנתית לכל המזלות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ea7fe041-7f3a-4f05-a06b-4ed2935c44ce','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33875,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה