אסטרולוגיה תחזית שנתית 2021

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('948707d0-ddb6-4991-97e6-c1b89e6cb1b7','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('948707d0-ddb6-4991-97e6-c1b89e6cb1b7','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7]]);})

תחזית שנתית לשנת 2021 על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט .

טארות

טלה:

שנת 2021 זו שנה רגשית ונושאים שקשורים באהבה עצמית, באהבת האחר ובאהבת בן הזוג, ידרשו בשנה זו את תשומת לבכם. מערכות יחסים רגשיות יעמדו בשנה זו למבחן שידרוש מבני מזל טלה להפגין בגרות ואיפוק. חשוב לציין שלמרות שמדובר בתהליכים רגשיים יש לפעול על פי צו ההגיון ולא על פי צב הלב. בשנה זו על בני מזל טלה לבחור כיוון או דרך בחיים. רבים מכם ניצבים ב2021 על פרשת דרכים זוגית, מקצועית או אישית ועליכם להגיע לידי החלטה חשובה בקשר להמשך דרככם. המהות של השנה הזו מלמדת על צורך בוויתור על דברים מסוימים כדי להשיג דברים אחרים, חשובים או מתאימים יותר למי שאתם כעת. בשנה זו מומלץ בחום לבני מזל טלה להימנע מהנטייה לדחות החלטות או להקפיא דברים. אימוץ של התנהגות זריזה, נחרצת וחרוצה, תאפשר לכם להניע תהליכים בצורה יעילה והדבר יטיב אתכם עד מאוד.

זוגיות ב2021: הקלף השנתי שלכם קלף האוהבים מלמד שבשנה זו יש חשיבות רבה לאחווה בינכם לבין בין הזוג שלכם. היכולת שלכם לוותר על רצונותיכם השונים לשם בנייה ושמירה על הקשר הזוגי שלכם יעמדו למבחן בשנה זו. פערים בחשק ובתשוקה בתוך הקשר הקיים, עלולים להוביל לרחוק שאינו כורך המציאות במידה ותבחרו להעניק לקשר הזוגי שלכם את החשיבות הרואיה תוכלו בעזרת השם לגשר על הפערים שקיים. חוסר טיפול יגרום לקשיים לשמרת הקשר והתקשורת עם בין הזוג.

לרווקים: שנת 2021 תהה ב"ה שנה מבורכת ואפשרויות טובות ליצירת קשרים משמועותיים עולים עיל הפרק.

עבודה ב2021: מלחמות פנימיות והמון ספקות שנוצרו בשנה שעברה, דורשות טיפול בשנה הנוכחית. מפגש עם אנשים ביקורתיים עשוי לגרום לירידה הערך העצמי שלכם ואסור שזה יקרה לכן הקפידו בשנה זו להשתחרר מהצורך באישורים חיצוניים ומהמחשבה של מה יגידו עליכם. זו שנה מצויינת להסבה מקצועית או שינוי חד בקרירה. כמו כן 2021 מזמנת לכם את ההזדמנות ללמוד דברים חדשים שיש בכוחם להוביל לעשייה מבורכת. נכונות להתמקצע בתחום כזה או אחר תאפשר לכם להשביח את שמכם הטוב.

בריאות ב2021: התת מודע משפיע גם על איכות הבריאות ועל רבים מבני מזל טלה לדעת שבשנה זו הפסיכולוגיה משפיע על הביולוגיה ולאופן שבו את בוחרים לחשוב תהה השפעה גדולה על בדיקות הדם שלכם ועל מצבכם הגופני. ככול שתמעיטו בספקות, במחשבות שליליות, במרמור וכעס כך תוכלו להעניק למערכת החיסון שלכם את האיזון ואת הכוח הדרוש להגנתכם. ככול שתדבקו בחשיבה חיובית ותקשיבו לרחשי הגוף והנפש כך יטב לכם. שנה טובה וברכת השם על ראשכם!!

 

תחזית שנתית לשנת 2021 על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט .

שור:

המהות של השנה הקרובה מלמדת שעליכם לדעת שלא כל הנוצץ זהב. בתוך לבכם אתם יודעים מה צריך ונכון לעשות כדי שהשנה הזו תראה אחרת אך אתם מתקשים לעשות זאת והתחושה שאתם מרמים את עצמכם לא נותנת השנה מנוח.  למעשה, ניתן לומר שבשנה זו יש בכם שני קולות שמושכים לכיוונים מנוגדים. הקלפים ממליצים להקשיב ללבכם- הוא יודע את התשובה. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, כדאי מאוד לשקול פניה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לסדר את הראש.

עבור רבים מבני מזל שור שנת 2021 תהא שנה מבולבלת. תחושות אשמה או חוסר יושר פנימי עלולים להוביל אתכם בשנה זו למקומות לא נעימים.

על מנת ליצור איזון עבור שנה זו, יצטרכו בני מזל שור לעשות שני דברים: האחד הוא להירגע ולהתחבר לאמונה שהכול ב"ה יהיה בסדר והשני: להימנע מלקחת על עצמם יותר מידי מטלות בעת ובעונה אחת. הקלף השנתי שלכם, שבע החרבות, מלמד שכתוצאה מרצון להעלות  את הערך עצמי שלכם אתם עשויים לקחת על עצמכם מעל ומעבר ליכולת שלכם, הימנעו מלעשות זאת. בשנה זו יש להיזהר ולשמור על רכושם מגניבות, פריצות, אובדן וכדומה. כמו כן בשנת 2021 חשוב להימנע מתמימות ונאביות יתר ולהקפיד לגלות עירנות על מנת שלא יעבדו עליכם, ירמו אתכם או שינסו חלילה להוליך אתכם שולל.

2021 בעבודה: גם כאן ניתן לראות שזוהי שנה לחוצה, בעלת המון מלל ויהיה עליכם להקפיד על האופן בו אתם מתנסחים עם הסובבים אתכם. באופן כללי זו אינה שנה של קטיפת פרות ורבים מכם יחוו טלטלה ואו שינוי במקום העבודה.

2021 בזוגיות: חוסר אהבה עצמית, דינו שיגלוש גם אל התא הזוגי והמשפחתי ובשנה זו רבים מבני מזל שור הנמצאים בתוך מערכת זוגית יחוו סערת רגשות שקשורה בנושאי אמון ויושרה. קשרים שלא יקבלו עזרה יחלו להתרופף ולהתרחק והדבר עשוי לגרום לנתק רגשי ופיזי.

2021 התיקון והשיעור : "לא תישא דבר שקר בלבבך". חשוב לזכור שעל מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בשנה זו יהיה עליכם לנהוג בצורה הוגנת תוך כדי שמירה על מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי ובעזרת ה' תעשו ותצליחו. שנה טובה וברכת השם על ראשכם!!

 -

תחזית שנתית לשנת 2021 על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט .

תאומים:

בשנת 2021 יהיה על בני מזל תאומים לתת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שהתברכתם בו. הפעלת שיקולים רגשיים בשנה הזו לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם יגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. שיפוט שכלתני שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם בשנה הזו להימנע מכעסים ולנהוג ביושר, בראש ובראשונה עם עצמכם ולאחר מכן עם הסובבים אתכם.

כמו כן בשנת 2021, יהיה עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה, מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב לכן היו הוגנים וישרים.

2021 בעבודה: בשנה זו אתם חשים צורך בשיפור אשר יציב אתכם במקום טוב יותר אך עליכם לדעת ולהבין כי דברים אינם מתרחשים מעצמם ועל מנת שתוכלו להתקדם יהיה עליכם לבצע מהלכים כאלה ואחרים אשר יעידו כי אתם אכן ראויים וזכאיםם לקידום המבוקש. לאלו מכם שנמצאים בהליך משפטי כזה או אחר- אל חשש, בשנה הזו העניין מסתיים והצדק יצא לאור.

2021 בזוגיות: אשתקד מצאתם את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלף השנתי מלמד על כך שבשנה זו שיחה עניינית ושכלתנית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק.

2021 - השיעור והתיקון: לנהוג בענווה ולגלות רגישות ואכפתיות כלפי הזולת. להימנע מכעסים והתפרצויות זעם. לגלות סבלנות ואורח רוח בדרך להגשמת המטרה. התמקדות באחרים והימנעות מהתפרצויות. ללמוד להאט את קצב החיים המהיר ואת הריצה המתמדת אחר הדחפים הפנימיים. לרסן את הטבע המלחמתי ולהיות הגיבור הכובש את יצרו. ליישם את כוח ההתנגדות - סוף מעשה במחשבה תחילה. להקשיב היטב לתחושות הבטן. שנה טובה וברכת השם על ראשכם!!

 

תחזית שנתית לשנת 2021 על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט .

מזל סרטן:  

התחושה הכללית בשנת 2021 מבשרת לרבים מבני מזל סרטן כי הגיעה העת להכניס מעט רוחניות לשגרת חייהם. תהליך זה של התחברות לפן הרוחני שקיים בכם יאפשר לכם בשנה זו, להביא לידי ביטוי את היכולות הרבות הטמונות בכם. יכולות אלו יסייעו בידכם להושיט עזרה, יעוץ או טיפול בראש ובראשונה לעצמכם ולאחר מכן, גם לאנשים הסובבים אתכם. תהליך זה של עזרה לזולת  יסב לכם נחת. רוחני וחומרי כאחד.

2021 בעבודה: זו שנה חיובית שתדרוש מכם להתחבר אל אחריות ובגרות. משימה שלקחתם על עצמכם לבצע תדרוש מכם בשנה זו, להשקיע המון זמן, מאמץ ומחשבה למרות התהליך המתיש והקשיים שמלווים אתכם וצצים מידי פעם, חשוב שתדעו אתם מסוגלים לספק את הסחורה !! חד משמעית ובשנה הבאה עליכם לטובה, 2021, תזכו גם לקטוף את הפירות. אלו מכם שממתינים לתשובה שקשורה בקידום, תוספת שכר ושיפור בתנאי העבודה, צפויה בשורה משמחת שתעיד שהזורעים בדמעה- ברינה יקצורו.

2021 זוגיות: מילת המפתח של שנה זו היא פתיחות, גילוי והסרת מסיכות. השמת הקלפים על השולחן ללא עכבות וחששות, תאפשר לכם בשנת 2021 ללבן דברים שמעיקים ומונעים מזוגיותכם להתקדם. לאלו מכם שיוותרו על הסתרה ולא יתביישו לערוך שיחה אמיתית ונוקבת, צפוי שיפור ניכר שיזרים חיים חדשים לזוגיותם. עליכם לזכור כי יצירת חיי זוגיות יציבים ואוהבים דורשת מאמץ לכן אם רצונכם ליהנות מהיתרונות של מערכת יחסים המבוססת על אהבה ומחויבות עמוקה, עליכם להיות מוכנים להשקיע את המאמץ הדרוש כדי לגרום לזה להתרחש. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון,

זוהי שנה מבורכת לשנס מותנים וב"ה גם כאן, בשורות טובות יגיעו. 2021 לרווקים שביניכם: זוהי שנה טובה להיפתח ולהסיר את המחסומים שמונעים מכם מלהגיע אל הזוגיות עליה אתם חולמים. שינוי בגישה ובחשיבה יאפשרו לכם להסיר את הכבלים שמונעים מכם לפתוח דף חדש בכל הקשור ליחסים ומיסוד עם בני המין השני.

לסיכום: שנת 2021 תחדד את הצורך שלכם לרפא את עצמכם ואת מערכות היחסים אותם אתם מנהלים. קלף הכוהן הגדול מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים שהבסיסים שבניהם מדברים על הימנעות מחשיבה שלילית, התחברות לאמונה, התגברות על כעסים וריפוי מהרגלים רעים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם תאפשר לכם בשנת 2021 להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בתוככם והדבר יאפשר לכם לקדם ולהזיז תהליך שמאוד חשוב לכם.

אין זה משנה באיזה תחום או באיזה נושא מדובר, המהות היא אחת. עשיית הדבר הנכון תוביל לצעידה קדימה ושיפור שישביע את רצונכם.

טיפ לשנת 2021 טובה יותר: לדבוק בכול עת (24/7) ובגישה חיובית - אלו מכם שימשכו גם בשנת 2021 לדבוק ולהקפיד על גישה חיובית, צפויה ב"ה פריצת דרך משמעותית קדימה. לאלו מכם הסרטנים שימשיכו להתבוסס בגישתם השלילית, צפויה חו"ח הדרדרות רוחנית שמובילה לכפירה וריחוק מהאור. שנה טובה וברכת השם על ראשכם !

 

תחזית שנתית לשנת 2021 על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט .

אריה:

שנת 2021 שבאה עליכם לטובה, משפרת את מצבכם וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שנה חיובית בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. השנה, למרות שאתם עייפים נפשית, אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים לקשיים. התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם ב"ה לממש בשנה זו תקווה, שאיפה ולהפוך חלום שחשוב לכם להגשים למציאות חיה ונושמת. אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זו היא השנה לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם אשתקד בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה.

2021 בעבודה: זו שנה חיובי אך מעייפת. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, תהיה זו שנה בעלת השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי ולפריצת דרך או הכרה.

תשפ"ט בזוגיות: בשנה הקרובה יש כמיהה לחום, למגע גוף (לא מין), ליחס אמפאטי ואוהב, לרומנטיקה, רצון לחוש נאהבים וחשובים למישהו. כן, אהבה זה דבר נפלא!! וחבל שרבים מכם אינם ממשים את האופציות שטמונות בזוגיות והדבר דומה למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה. רוצים שינוי? קחו אחריות!! זה לא קשה וזה לא הרבה לעשות מעשה קטן כדי שתוכלו לטעום שוב את טעם הדבש שיש לתא הזוגי לתת לכם.

 2021 לרווקים שבניכם: פחד מאובדן האהבה גורם לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך.

2021 צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים בשנת 2021 על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. בשנה זו יש טיול או חופשה קצרה שעולים יפה ומעניקים לכם ערך מוסף. שנה מוצלחת ואלוקים אתכם.

2021 - השיעור והתיקון: לא לפחד לטעות. לדעת כי הצלחה צומחת מכישלון. לא לצפות יתר על המידה כדי לא להתאכזב. להיפתח אל הזולת ללא תנאים מוקדמים וללמוד כי כאשר הלב סגור הוא מזמן אכזבות. לוותר למען אחרים ללא ציפייה לתמורה. לא לנטור טינה ולשחרר כעסים. להפסיק להתלונן על כמה אתם עושים ונותנים - זה מרחיק, מתיש וגורם לאי נחת בסביבתכם. הניחו את כל הקלפים על השולחן והתרחקו ממניפולציות שבסופו של דבר פוגעות בכם.

לסיכום: שנת 2021 היא שנה חיובית במהותה. הרבה דברים שרציתם להגשים ולממש יוצאים בשנה זו אל הפעול. המהות של השנה אינה חומרית למרות שלתחושת הביטחון הכלכלי משקל חשוב מחייכם. שנת 2021 פותחת בפני בני אריה את הדרך להתעוררות ולגילוי עצמי ורבים מכם ימצאו עצמם משקיעים בעצמם הן מבחינת גופנית כמו תזונה נכונה, ספורט ודרך חיים בריאה והן מבחינה רוחנית כגון העשרה ולימודים פורצי חשיבה ודרך. שנה טובה וברכת השם על ראשכם !!

 -

תחזית שנתית לשנת 2021 על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט .

בתולה:

שנת 2021 היא שנה דינמית, שנה בעלת עליות וירידות. המאפינים של 2021 הם :חוסר יציבות רגשית וחוסר יציבות כלכלית שגורמים לחולשה רגשית ולפגיע בדימוי העצמי. שנת 2021 היא של התמקדות בעבודה ובכסף ורבים מכם עדיין מחפשים בשנה זו את הדרך ליציבות חומרית ולהצלחה.

באופן כללי: זו שנה של ההתלבטות והדילמה בין שתי אפשרויות שאתם נדרשים לבחור, מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם? חשוב שתדעו, שהבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם לכן הקלף השנתי שלכם ממליץ לכם להפסיק להתלבט ולקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם.

בשנה זו עליכם לקחת אחריות ולהוביל מהלכים ולא להיות מובלים על ידי האחרים. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח.

2021 בעבודה: נושאים שקשורים בשכר ותגמול הולם עולים בשנה זו על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, זו שנה שיש בה הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמיתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם. אין זו שנה להשקעות פזיזות ומומלץ לא ליטול סיכוניים כלכלים כאלה ואחרים. זו שנה מצויננת להסבה מקצועית או לשינוי בקרירה.

2021 בזוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת בשנה זו את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. נכונות להגיש לזוגיות שלכם את הסיוע הדרוש יכולה לפתוח פתח לתיקשורת בונה בתוך הקשר הקיים.

התעלמות וחוסר חשק לפעול ולסדר דברים בתוך הזוגיות הקיימת יובלו לריחק רגשי וחלילה אף לפרידה פיזית של ממש.

אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות  שקיימת בלבכם בין שתי אפשרויות בקשר הזוגי (כמו למשל האם להישאר או לעזוב?) ותהליך זה משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין שתי הפשרויות טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמיתיות.

2021כספים: זו אינה שנה של פזרנות כלכלית ויהיה עליכם לשמור את כספכם ולנהלו בצורה מפוכחת ואחראית.

2021 - השיעור והתיקון: לא לראות את התמונה הכוללת ולהתמקד בעיקר ולא בתפל. ללמוד להודות בטעויות ולא לחשוב שאתה תמיד צודק. לשחרר, להבליג להעניק חסדים ואהבה אמיתית ללא תנאים או שיקול דעת של אינטרסים אישיים. לפתוח את הלב ואת הרגש לנתינה לשם נתינה.

לסיכום: שנת 2021 תאופיין בחוסר יציבות כלכלית. המהות של השנה הזו היא מהות חומרית וכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם. העדר ביטחון כלכלי, יוצר ומביל גם להיעדר של יציבות רגשית. שנה טובה וברכת השם על ראשכם!!

 

תחזית שנתית לשנת 2021 על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט .

מאזניים:

המהות של שנת 2021 היא מהות חומרית מיסודה ונושאים שקשורים בכסף, פרנסה, ביטוחן כלכלי ויכולות כלכליות עולות בשנה זו על הפרק. פחד מהפסד או פחד מעוני יוצרים דאגה ולכן בשנה זו מומלץ לבני מאזנים לסגל התנהלות כלכלית מתונה שבבסיסה עומדים חיסכון  והימנעות מפזרנות מיותרת. אין זו שנה להשקעות חפוזות ויש לבדוק היטב כול עסקה כלכלית שבה אתם נוטלים חלק, בכול מקרה דחיית סיפוקים והפעלת שיקולים כלכלים נבונים תטיב אתכם ולכן אל תמהרו להיפרד מכספכם.

באופן כללי: עקשנות ועמידה על עקרונות אינם אותו הדבר ובשנה זו יהיה על רבים מבני מזל מאזניים לעמוד על ההבדל בין עיקשות חסרת פשרות לבין התעקשות צודקת ועינינית. היצמדות לרעיונות או לתפיסת עולם מקובעת, עשויה לפגום במערכות היחסים שאתם מנהלים הן בתוך הבית והן מחוצה לו. אימוץ של גישה מתונה יותר שבבסיסה ההבנה ונכונות להקשיב גם לאחר, תאפשר לכם בשנה זו להכניס יותר רוגע לתוך חייכם.

זוגיות ב2021: קמצנות רגשית והעדר של תחומי עניין משותפים עם בן הזוג גורמים למערכת הזוגית שלכם לצאת מאיזון והדבר עשוי להוביל למחלוקת בתוך הבית. בשנה זו מומלץ לנהוג במישנה זהירות ולהימנע מלהגיב על דבריו של בן הזוג במהירות ובלי לחשוב לפני. כעסים לא פתורים שאתם סוחבים מהשנה הקודמת עדיין משבשים את שיגרת הזוגיות שלכם ויש לטפל בכך. גם אם הדבר עשוי לעלות לכם בכמה שקלים, מומלץ לכם בחום להשקיע את הכסף ואת הזמן הדרוש.

לרווקים: 2021 איננה שנה של זוגיות. אקס מתולוגי או זוגיות קודמת שחוויתם בעבר, מקשים עליכם להתחבר אל אנשים חדשים מתוך מקום נקי ואמיתי. כדי לזמן זוגיות אמת לתוך חייכם במהרה, יהיה עליכם להשתחרר מקיבעון מחשבתי כזה או אחר ולהימנע מהצורך בהשואות.

2021 בעבודה: בשנה זו מומץ עד כמה שניתן להימנע ממעבר או שינוי של מקום העבודה. דווקא היצמדות למקום הקיים גם אם הוא לא כול כך לרוחכם תהה עדיפה מאשר לעזוב למקום חדש. נושאים שקשורים בתנאי שכר, בהטבות שכר וכדומה עולות בשנה זו על הפרק היו מוכנים לכך.

2021 לדורשי העבודה: 2021 מציבה בפינכם אתגר לא פשוט ויהיה עליכם להחליט האם לדבוק במקצוע שלכם או שאולי עדיף לכם לפנות למקצועות אחרים. הקלף השנתי שלכם (4 החרבות) ממליץ לכם לא למהר לעזוב את התחום המקצועי שלכם מבלי שבדקתם היטב את כול אפשרויות התעסוקה שמוצעות לכם  בתחום שלכם. רק במידה ולא מצאתם עבודה בתחום שלכם, רק אז הרשו לעצמכם לפנות למקומות עבודה מסוג אחר עד שהמצב ישתנה ותוכלו לשוב ולעסוק במקצועכם. וזכרו! "שכול עבודה מכבדת את בעליה"

בריאות 2021: הפחד מלאבד דבר מה יוצר בשנה זו אצל רבים מבני מזל מאזניים דאגה בלב והדבר מוביל לחוסר שמחת חיים אמיתית ולירידה בויטאליות תהליך זה מחליש את מערכת החיסון שלכם. איזור רגיש במיוחד בשנה זו הוא איזור הבטן, הקיבה ומערכת העיכול. לצד הרפואה הקונבציונלית מומלץ היעזר גם בשרותיה של הרפואה המשלימה והאלטרנטיבית. שנה טובה וברכת השם על ראשכם!!

 

תחזית שנתית לשנת 2021 על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט .

עקרב:

בעבור רבים מבני מזל עקרב שנת 2021 איננה נוחה. המוטיב של השנה הוא מותיב כספי וחומרי אך יחד עם זאת, חוסר מנוחתה של הנפש שלכם גורם לגוף שלכם להרגיש חלש (הפסיכולוגיה משפיע על הביולוגיה) כך שגם מבחינה נפשית וגם מבחינה גופנית תהיו עדים השנה לחולשה כזו או אחרת שמקשה עליכם להתנהל.  

כדי שתוכלו בעזרת השם ליחלץ ממצב זה ולהימנע מהמרה השחורה, חשוב מאוד בשנה זו להימנע מדימוי עצמי שלילי ומערך עצמי נמוך. בנוסף ולא פחות חשוב, הצמדות לחשיבה חיובית והימנעות מחשיבה שלילית יכולים ליצור שינוי שיעניק לשנה הזו גוונים אחרים וטובים יותר. זכרו!! הרי הכול כתוב והרשות נתונה ולכן, שימוש נבון ברשות הנתונה, יפתח ב"ה בעבורכם חלון לדברים חדשים של צמיחה מתוך משבר. באופן כללי זו איננה שנה של קטיפת פירות אלה שנה של החלמה, ריפוי ומילאוי של מצברים.

2021 בעבודה: הקלף השנתי שלכם (5המטבעות) מלמד שתחושת הביטחון שמקום עבודתכם מעניק לכם הולכת ופוחתת. ויתכן שבזמן הקרוב תאלצו להתמודד עם משבר במקום העבודה שעשוי להוביל לצמצום ואף לפיטורין. לחלק נרחב מהעקרבים מומלץ לשקול בחיוב הסבה מקצועית או שינוי של תחום העיסוק.

לעצמאים שביניכם: זו איננה שנה קלה ויש להתנהל מהבחינה הכספית  בזהירות יתרה. כמו כן, רצוי לבדוק השנה היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב.

2021 בכספים: נושאי כספים מעוררים בשנה זו, דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם את צעדיכם הכלכליים בתבונה או נגררתם בשנה שחלפה להוצאה כספית בלתי נמנעת, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. ועשוי אף לגרום לפירוק של שותפויות. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב מלהגיע והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים.

2021 בבית: השנה יש נטיה לריב ולהתווכח עם בני הבית. כדי להתגבר על המתיחות הקיימת, יהיה עליכם לשקול בחיוב פנייה לעזרה מקצועית כזו או אחרת. בנוסף בשנה זו התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב יעסיק אתכם וישפיע לרעה על מצב הרוח שלכם.

2021 זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם להתנהל בתוך הזוגיות שלכם בחוסר חשק ובחוסר נחות רגשית. הפערים בתשוקה ובחשק הם תוצאה של ריחוק רגשי שאתם סוחבים עוד משנים שעברו. חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק.

בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם איננה במיטבה וכדאי ורצוי בשנה זו לא להזניח את הדבר ולגשת לסדר את הטעון תיקון. זכרו!! קשרים רופפים שלא יקבלו את העזרה הדרושה כדי ליצור שינוי עשויים בשנה זו להתפרק ולבוא לידי סיום. שנה טובה וברכת השם על ראשכם!!

 

תחזית שנתית לשנת 2021 על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט.

קשת:

שנת 2021 באה לפצות אתכם על כול הקשיים של השנה הקודמת. תחלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה. אשכרה שנה טובה  מחכה לכם. המהות של השנה היא איננה מהות חומרית והיכולת שלכם לקחת את החיים בפרופורציה ולהרגיע, חיונית השנה בעבורכם. בסה"כ, שנה חיובית ניצבת בפתח. ורבים מבני מזל קשת צרכים להפנות את מירב תשומת ליבם בשנה הזו לטיפול ולתחזקה של התא המשפחתי שלהם, שכולל את המשפחה הגרעינית כלומר: בן הזוג, הילדים, הורים ,אחים וכדומה.

היכולת שלכם להתגמש, להבין ואף לסלוח יכולה להעניק לכם את האפשרות לגשר על פערים ומחלוקות שעד עתה יצרו ריחוק ותסכול. תשע"ה היא שנה של התמקדות פנימית וניסיון להקים בסיס יותר איתן לחיים שלכם והדבר יבוא לידי ביטוי בעיקר בתחום הזוגי כמו למשל: נכונות ומוכנות להכניס שותף לחיים מתוך מקום של כוח ולא מתוך מקום של חולשה. או למשל הכרה בעובדה שבכוח שלכם, שאוב מהבית ולכן עליכם לתת לו המקום הראוי לו בחייכם. 

2021 בעבודה: שנת 2021 מנפקת לרבים מבני קשת את  התחושה שמקום העבודה הוא גם "בית" . היכולת שלכם להשלים עם שינויים שיתרחשו תפתח בעבורכם נתיבים חדשים לקידום ושיפור מעמדכם המקצועי. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים למהר ולהשתחרר מכבלי העבר ובשנה הזו לא לבחול בשום עבודה. לימודים, הסבה מקצועית והפניית זמן לחוגים והתפתחות אישית ורוחנית, לספורט וליצירה כול אלו, הם בגדר חובה בעבורכם.

2021 בזוגיות: לרווקים: שנה של רצון להיות שייך. שנה של רצון להיפרד מהלבד ולמצוא את האחד. גם בתחום הזוגיות זו שנה בעלת אנרגיות חיוביות שמאפשרות להעניק לזוגיות את המקום שלו היא זקוקה.

2021 לנשואים: שינוי בחשיבתכם יוצר תחושה של פיוס ורגיעה ומהמקום הזה הרבה יותר קל לכם לתפקד במערכת הזוגית. הנהנים העיקריים מכך הם הילדים שלכם. מחשבות על הרחבת התא המשפחתי מתרוצצות לכם בראש, ותהליכים שקשורים במיסוד של קשר או בהריון ולידה עולים בעזרת השם השנה על הפרק. לאלו מכם שבשנה זו עברים לדירה חדשה או לבית חדש חשוב לזכור !! שמשנה מקום משנה מזל. שנה מוצלחת וברכת השם על ראשכם!!

 

תחזית שנתית לשנת 2021 על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט

גדי:

יופי של שנה מחכה לכם. ורבים מכם חוזרים לאהוב את עצמם  מבלי לחוש אשמה. חבל שתבזבזו את השנה החיובית הזו על אותם הפחדים של השנה הקודמת. בעבור רבים מכם, 2021 היא שנת הפריצה והיציאה אל האור. זו שנה של שיתופיי פעולה שנושאים פרי. כמו למשל חתונה, הריון ולידה. עסק או פרויקט חדש שמרחף מעליו הרבה מזל יוצא בשנה זו אל הדרך. כמו למשל: ייסוד והקמה של שותפות או חברה.

זו שנה בעלת אנרגיות חיוביות שממתינות לבני מזל גדי.

המוטיב המרכזי השנה יעמוד בסימן של מיזוג ואיזון שמטרתם ליצור בעבורכם את התשתית הנכונה והיציבה להמשך צמיחתכם האישית והתפתחותכם הרוחנית. הקלף השנתי שלכם, מזמין אתכם להתחבר לראייה רוחנית ולמצוא בשנה הזו את הדרך לשלב ולמזג בהרמוניה בין החומר לרוח. יצירת איזון ומיזוג בין כל הרבדים שמתקיימים בכם: נפש, רוח ונשמה, יאפשרו לכם למצות את כל הטוב שכתוב לכם בשנה זו. לאלו מכם שמתחילים לצעוד ולהתפתח בכיוון חדש בחיים, תהא זו שנה חיובית ביותר שתאפשר לכם להתחבר אל צינור השפע אותו אתם מחפשים.

כדי לעשות זאת יהיה עליכם להקפיד ולהיות הוגנים, ישרים וטהורים. קלף המיזוג מייצג את הטוהר והשלמות שבזכותם ניתן להגיע אל המישורים הגבוהים של אלוהים. המלאך בקלף קרוב אל האלוהות לא בגלל הכנפיים אלא בגלל מידת הטוהר שלו וככל שתהיו טהורים יותר, כך תוכלו להגיע לרבדים גבוהים יותר ותביאו אל חייכם יותר שפע. ב"ה שנה של עשייה ברוכה ממתינה בפתח.

2021 בעבודה: הזדמנות לשינוי, לשיפור ולקידום עומדת בפתח. זהו השינוי החיובי לו חיכיתם ולכן נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה. קלף המיזוג עוסק בפוטנציאל האישי שלכם ומראה כי יש לכם את הכוח לעשות את השינוי, למזג בין התחומים השונים בחייכם וליצור הצלחה בכל תחום.

2021 אהבה ורוחניות: הזוגות שביניכם שיבחרו השנה להכניס לחייהם מעט רוחניות ורומנטיקה יגלו שיש להם את היכולת להתמודד בהצלחה עם השגרה. לרווקים תהא שנה טובה לביסוס קשרים ויצירת הרמוניה זוגית שתוביל למיסוד קשרים. בנוסף, ויכוחים או חוסר הסכמה שיתעוררו במשך השנה על רקע כזה או אחר אמורים להיפתר על דרך של פשרה וגישור שתאזן בין הרצונותיהם של שני הצדדים.

מה עליכם לעשות כדי שתהיה לכם שנה טובה יותר?: לאפשר לראש להוביל. שנה טובה וברכת השם על ראשכם!!

 -

תחזית שנתית לשנת 2021 על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט .

דלי:

השנת 2021 מבשרת בעבורכם על שינוי מגמה חיובי שמשפר את תחושתכם האישית והדבר מוביל לכך שאתם רואים את הדברים שמתרחשים בחייכם באור אופטימי יותר. שנה חיובית עומדת ופתח. שנה של התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב.

המוטיב של השנה איננו כספי אך עדיין יש דברים חיוביים גם בתחום החומרי, כמו למשל: עבודה חדשה או עיסוק חדש שעלים בשנה זו על הפרק. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם בשנה שחלפה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכול שב2021 אתם בכיוון הנכון, ובאמת, כל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט החיובי שקיים בשנה זו בעבורכם ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם בשנה הזו. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא.

2021 בעבודה: זוהי שנה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם הלחץ והשגרה. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות גם מהלב ולא רק מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש. לאלו מכם שבשנה זו החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה. לדורשי העבודה צפויה חזרה למעגל העשייה ממש בקרוב.

2021 בזוגיות: השנה יש אפשרות לחולל שינוי רגשי במערכות רדומות. בשנה שחלפה, רבים מכם חוו זוגיות מונוטונית, שגרתית וכהה. תהליכים חיצוניים כגון: עבודה, כסף, ילדים יוצריו את העייפות הזוגית בה אתם שרויים הקלף השנתי שלכם מלמד שאפשר גם אחרת. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו בשנה הזו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. במילים יותר פשוטות, זוגיות שתחווה טיפול ותקבל עזרה, יכולה עוד לממש את עצמה.

 2021 לרווקים: שנה מדהימה מחכה לכם זו שנה ליזום, לראות ולהראות. מפגש או הכרות חדשה יוצרים השנה הזדמנות ששווה לבדוק. אצל חלקכם קשר ישן שב ועולה והפעם, הדברים יכולים להראות אחרת.

2021 לסיכום: שנת 2021 , רוחנית במהותה ומכוון שאתם שייכים לבני מזלות הרוח, מומלץ בעבורכם בשנה הזו ללכת וללמוד נושאים פרקטיים מעשיים ופחות להשקיע בלימודי הרוח. לדוגמא, בשנה זו מומלץ להשקיע את זמנכם וכספכם בקורס לשיווק ומכירה ולא בסדנאות של שתיקה בטבע או חשיבה חיובית. שנה טובה ואלוהים אתכם.

 -

תחזית שנתית לשנת 2021 על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט .

דגים:

טיבה של 2021 קשור בעיקר בהשתחררות ממטלות וממשימות וממחשבות שמעקבות את מימושכם העצמי. העבדה והקרירה יעמדו במרכזה של שנה זו השנה.  2021 תלווה בתחושת עומס רגשי ופיזי. הדבר נובע מעצם העובדה שאתם רוצים להשיג המון דברים ומהר. יתכן ששיטה זו עשויה להניב לכם רווח מסוים שיבוא ליד ביטוי בהצלחות כאלה או אחרות גם בתחום המקצועי וגם בתחום האישי אך בשלב מסוים התקדמותכם תואט ואף תיעצר ותחושת תסכול ותקיעות עשויות להיות מנת חלקכם.

תחושות אלו אינן עולות בקנה אחד עם המושג הצלחה לה אתם כמהים ולמעשה גובות מכם מחיר כבד ויקר שאיננו משתלם כלל. המסקנה המתבקשת בשנת 2021 היא שעל מנת שתוכלו לשוב ולהתקדם, עליכם לדעת ולהבין כי בשנה זו לא הכמות היא אשר קובעת, כי אם האיכות ויהיה עליכם להסיר מעל עצמכם התחייבות כאלה ואחרות שטרם הגיע זמנם.

2021 בעבודה: הקלף השנתי שלכם 10 המטות מזמין אתכם לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק בשנה זו אילו מהתפקידים שלקחתם על עצמכם במקום העבודה מיותרים ו/או ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר. ביזור והאצלת סמכויות יאפשרו לכם להתקדם במקום העבודה  בצורה מהירהו יעילה.

זוגיות ב2021: בשנה הזו חשוב לנהוג בבגרות זוגית, באחריות ובסבלנות. תשע"ז זהו זמן טוב להיות דומיננטיים ולהוביל מהלכים זוגיים בנחישות קדימה. בשנה שחלפה חוויתם בלבול רגשי והעדר חום ותשוקה תהליכים אלו מצביעים על שחיקה ועל כך שהשגרה הפכה לבת בית אצלכם ובתשע"ז עליכם לעשות מעשה שירענן וילבה את התשוקה. חשיבה יצירתית וראש פתוח יאפשרו לכם להצית מחדש את הלהבה שדעכה.

טיפ לשנת 2021 טובה יותר: ברגע שתוציאו את ה "בלתי" מהבלתי אפשרי, תחליטו שזה אפשרי, תוכלו להשיג כל מטרה, לא משנה עד כמה היא ניראת קשה. שנה טובה וברכת השם על ראשכם!!

ברוך אתה ה'... אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

 

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

 

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן - 052-3646914

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d863578f-230e-4a23-ad5e-29fac38232c8','/dyncontent/2024/3/17/a7a9b135-4a9e-4155-bd24-72abff96bf88.jpg',17627,'מכללה טכנולוגית 0324 אייטם',525,78,true,33875,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('d863578f-230e-4a23-ad5e-29fac38232c8','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,true,33875,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה