אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('dd89bbe3-a952-4f45-899c-1dd50438ce6b','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('dd89bbe3-a952-4f45-899c-1dd50438ce6b','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7]]);})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 04/10/19 ועד 10/10/19

טלה:

לחצים חומריים מחייבים אתכם להתנהל בצורה זהירה מבחינה כלכלית. רבים מכם נמצאים ושרויים בספקות לגבי נושא או עשייה שמעסיק אתכם. תהליך זה של חוסר שלמות והימצאות בספק, מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת להתיר את הספקות ולרכוש את הכלים הדרושים כדי להילחם בחוסר ודאות והונאה עצמית.

כספים: לא חישבתם  את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו.

לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב. התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם.

זוגיות: השבוע כדי להימנע ממשבר, יהיה עליכם להתנהל בזהירות בתוך הזוגיות שלכם. חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק ולקמצנות רגשית. חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או חוסר חשק. באופן כללי ניתן לומר שאתם די מאוכזבים מבן הזוג שלכם והייתם רוצים שהוא ינהג אחרת. במידה ואינכם מצליחים לתקן בכוחות עצמכם את הדרוש תיקון, אין זה אומר שצריך להרים ידיים. הקלפים ממליצים לכם לפנות לעזרתו של יועץ או מגשר, שיעזור לכם לסדר את הדברים.

טיפ לשבוע טוב יותר: חז"ל מלמדים ש:"תורת השם תמימה ומשיבת נפש"! הכניסו לסדר יומכם גם לימודי תורה ברמה כזו או אחרת. נסו ולא תצטערו.

יום הכיפורים: אין לכם חשק לכל הבלגן הזה. אם גישה שכזו, יהיה לכם קשה לעבור האת הצום. שנו את גישתכם ותראו שהדברים יראו אחרת. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הצהירו שלוש פעמים ביום את המשפט הבא: "אני לוקח/ת אחריות מלאה על חיי" בקול גדול ומהלב. ואם אתם לא מסוגלים להגיד את זה, אז תגידו "אני מוכן להתחיל לקחת אחריות מלאה על חיי" אבל תגידו מילים אלו גם אם אתם מתביישים כי זה משפיע.

 

שור:

שבוע חיובי בפתח. חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש מה יחשבו או יומרו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי. רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינכם מעריכים מספיק את עצמכם. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתם מאמינים בעצמכם, לא אכפת לכם מה חושבים האחרים. החלטה או בחירה שעשיתם לאחרונה, מסתמנת כבחירה נכונה. נכון שאולי תהליך זה כרוך בהשקעה כספית, אך אל חשש תגמול נאות על השקעתכם ב"ה, לא יאחר להגיע.

בעבודה: שינויים שמתרחשים במקום עבודתכם מחייבים אתכם למצוא אלטרנטיבה אחרת למימוש עצמי. יתכן שעליכם לעבור הסבה מקצועית או לצאת ללימודים והתמקצעות אשר יאפשרו לכם לצעוד שוב בדרך המלך. הבריאות של מישהו אחר מעסיקה אתכם והבחירה בין לשתוק או להביע את דעתכם היא קרדינאלית לגבי עתידו הבריאותי.

זוגיות: נשות מזל שור חשות לבד, גם אם הן מצויות בתוך מערכת זוגית שלכאורה, יש בה הכול. כדי להפיג את תחושת הלבד שמקננת בלבכן, יהיה עליכן להקפיד וליצור תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן נהדר להתחיל ולהשקיע את המאמץ הדרוש כדי ליצור את החלום.

לרווקים: זהו שבוע חיובי, הקפדה על מראה חיצוני הולם, נקי ומסודר, תזמן לכם את האפשרות להכרות מעניינת.

יום הכיפורים: סה"כ עובר בסדר אך חשוב לציין שמוטב לנוח ולהימנע ממאמץ פיזי מיותר משום שלקראת הסוף ניתן לראות חולשה וקושי להתרכז. צום קל, גמר חתימה טובה שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר 'לא שמעתי',
ומודה על האמת.

 

תאומים:

נפשם של רבים מבני מזל תאומים אינה יודעת מנוח. מאבקים פנימיים יוצרים סביבכם אווירה מתוחה שמפירה את שלוות נפשכם. מצב זה שבו אתם נתונים בלחץ נפשי עשוי להביל אתכם בשבוע זה למריבות, חיכוכים, וויכוחים עם הסובבים אתכם לכן יש להיזהר ולהימנע עד כמה שניתן מלהיגרר למצבים שכאלו. נושא או עשייה שלקחתם על עצמכם מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות ואין זה הזמן להרפות ידיים. במקביל, עליכם להיות זהירים ולהימנע מחיפזון מיותר אשר עלול לגרום לכם לחוסר תשומת לב לגבי הפרטים הקטנים אשר מרכיבים את התמונה כולה. עליכם לזכור שהחיפזון הוא מן השטן וחוסר זהירות יכול להוביל בסופו של דבר לעיכוב ולפגיעה במימוש תוכניותיכם.

בעבודה: יש נטייה להיגרר לויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו.

כספים: מסתמנת מגמת שיפור אך יחד עם זאת אתם עדיין חשים שאין לכם את הביטחון המספיק למימוש רעיונותיכם. בדיקה עניינית של יכולותיכם הכספיות תאפשר לכם לתכננן את צעדיכם הכלכליים בתבונה.

זוגיות: כתוב לכם שבוע לוחמני בזוגיות אך אין זה חייב להיות כך. שימוש נבון ברשות הנתונה וויתור על עקשנות ואגו, יש בכוחם להפוך את הקערה על פיה. מי מכם שימצאו בלבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימנעו זאת מעצמם יום הכיפורים: עובר ברגשות מעורבים. קושי בצום בעיקר לבנות מזל תאומים אך גם הגברים יחושו מועקה מסוימת לקראת הסוף. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הכוונה רוחנית: האושר נובע מאתגר גדול הדורש את היכולת האישית הגדולה ביותר שלנו. מצב של חוסר אתגר הדורש חלק זעום מהיכולת שלנו, יוצר מצב של אדישות. מצב של אתגר גדול שבו אנחנו מסוגלים להפעיל רק יכולת מועטה, יוצר חרדה. צירוף של אתגר קטן ויכולת גבוהה יוצר שעמום. ואילו אתגר גדול ויכולת גבוהה יוצרים יחד צמיחה וזרימה. כדי שהזרימה המאושרת הזו תימשך, צרכים האתגרים לגדול כל הזמן והיכולת האישית להשתפר כל הזמן.

 

סרטן:

שבוע גדוש ועמוס בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה או מלאכה שמעסיקה אתכם. למרות כול זאת זהו שבוע בעל מגמה חיובית ואלו מכם שיפנימו את השעור שגלום בשבוע זה יצאו ממנו נשכרים.

באופן כללי: עומס פיזי ורגשי יוצר עייפות נפשית שמקשה עליכם להתחבר אל השמחה. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלף השבועי מלמד שאתם לוקים בעייפות נפשית ורגשית. כדי להיחלץ ממצב זה, ראשית פשוט בקשו עזרה ונוסף ולא פחות חשוב הימנעו מעקשנות מיותרת ומעיקשות חסרת טעם וחשיבה שלילית שמונעים מכם את היכולת לשחרר כעסים ישנים, למחול לשכוח ולסלוח. ושנית, עשו דברים שגורמים לכם לשמחה, לבשו בגדים יפים, אכלו אוכל שאתם אוהבים, שירו, טיילו, בלו עם חברים, חשבו מחשבות שמחות. שילוב של שחרור ומחילה אמיתית, פלוס עשיית דברים משמחים תאפשר לכם ליצור הקלה בנשמתכם.

בעבודה: יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר.

זוגיות: אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכול בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות.

בריאות: עומס נפשי, לחץ ושחיקה. מומלץ לעשות הילינג, רייקי רפלקסולוגיה או כול טיפול אנרגטי אחר. .

 יום הכיפורים: האווירה קצת קשה לכם ויתכן שמשך הצום לא יהיה קל בעבורכם. מומלץ להימנע מאמץ פיזי שאין בו צורך. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: גם אם ה' אחראי על כל המתרחש בעולם, הוא ברא את העולם כך, שאנו צריכים להשקיע מאמץ מסוים בו. זהו איזון עדין. עלינו לעבוד כדי להתפרנס, אך בעת ובעונה אחת עלינו להבין כי ה' הוא המפרנס אותנו. המחשבה שעבודה קשה לבדה תהפוך אתכם לאנשים עשירים, כמוה כאמונה באלים אחרים.

 

אריה:

התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות (כמו למשל: תלבטות בין שני אפקי השקעה, התלבטות בין שני מקומות עבודה, שתי נשים, או התלבטות בין שני מקומות מגורים או בין שני מחזרים.) יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם.

בעבודה: נושאים שקשורים בשכר/כסף עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות.

כספים: חוסר יציבות רגישי שנובע מחוסר של ביטחון כלכלי משרה עליכם אווירה לא נעימה. השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם.

טיפ לשבוע טוב יותר: אם אינכם לומדים מהשגיאות שלכם מה הטעם לעשות אותם ? – הפיקו לקחים !! .

יום הכיפורים: סערת רגשות והליך אישי שאתם חווים משפיע על האופן שבו הצום יעבור. תתיכן חוסר נוחות שתבוא לידי כתחושת בבחילה. סחרחורת או ובתחושה של בטן רגיזה  ב"ה תעשו ותצליחו. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רחונית: התורה מלמדת אותנו, עד כמה חשוב להשתדל ולהימנע מלהיקלע לכל מריבה או ויכוח, ובוודאי כאשר מדובר בויכוח שמנהלים אנשים אחרים, בנושאים שאינם נוגעים לנו.

 

בתולה:

שבוע חיובי בפתח. נושאים שקשורים בעבודה ובעתידכם מקצועי מעסיקים אתכם. אחריות אישית זו מילת המפתח של שבוע זה. זהו זמן טוב להזיז דברים קדימה להעיז, לדחוף ולקדם. התנהגות דומיננטית ואסרטיבית, תעזור לכם להשיג את מבוקשכם הן בתחום המקצועי והן בתחום האישי. נושאים שקשורים באורח חיים בריא כמו למשל תזונה נכונה ופעילות גופנית מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת.

בעבודה: זהו שבוע קצר אך דחוס ואתם נדרשים לקחת קצת יותר אחריות, להיות יותר דומיננטיים ולהשפיע על המהלכים שמתרחשים סביבכם.

בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל, נצלו את השבוע הקרוב לתחזוקה מונעת ובצעו תיקונים כאלה ואחרים בזריזות.

זוגיות: הגיע העת לשים על השולחן את כל הקלפים! לפתוח הכול! רק בדרך הזו תוכלו סוף, סוף לשים את האצבע על מה שכואב ולדעת מה עושים? איך משקמים? איך יוצקים חיים בקשר העייף ומחזירים תשוקה ועטרה ליושנה? והאם בכלל יש טעם? לכל השאלות החשובות הללו, יש תשובה! וכדי שתהיו זכאים לקבל את התשובה, יהיה עליכם להיפתח לפתרונות חדשים ויצירתיים שעשויים לחולל את המפנה שאותו אתם מחפשים לא רק בחייכם כזוג, אלה גם  באופן יחידני. פנייה להכוונה ולעזרה מקצועית יש בכוחה לחולל שינוי.

יום הכיפורים: עבור בצורה מניחה את הדעת וללא קושי מיוחד. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שינוי גישה מביא להישג זהו סלוגן ה"אני מאמין" שלי לאורך הדרך ומניסיוני האישי בתחומים השונים של החיים.  המילה גישה  בהיפוך אותיות הינה הישג. אנשים לא משתנים !!  גישות, מחשבות כן !!   ניתן לשנות את גישתנו ומחשבותינו.

 

מאזניים:

הקשבה לקולכם הפנימי ולאינטואיציה האישת שלכם צורך במנוחה לגוף ובעיקר לנפש. רצון להשתחרר מעול שמכביד דחף ללכת, לשנות את המצב הקיים. התעוררות רוחנית שבא בעקבות חוסר שקט נפשי שמקורו בנשמתכם שצמאה לריגושים. אירועים שהתרחשו בחייכם לאחרונה מפיחים בכם תקווה והתלהבות מחודשת ובתוך לבכם נובטת אט אט תחושת אחריות מלווה באמונה שיש לכם את היכולת לקום ולעשות למען עצמכם. הזדמנות למימוש של רעיון או של עשייה חדשה עולה על הפרק, הקלפים מבטיחים שבמידה ותנצלו את הפוטנציאל הטמון בתקופה זו, ביטחונכם העצמי יתחזק ותוכלו לקדם את עצמכם הן בתחום הקריירה והעשייה והן בתחום האישי והזוגי. לאלו מכם השוקלים להתחיל וללמוד, זוהי תקופה טובה לקבלת החלטה חיובית בנושא אשר תוביל להצלחה.

בעבודה: אתם יצירתיים ופעילים וזה מוסיף לשמכם הטוב. תגמול והערכה מצד הממונים לא יאחרו לבוא.

לאלו שמחפשים עבודה: נכונות לעבוד מחוץ למקום מגוריכם, תזמן בעבורכם הזדמנויות חיוביות.

כספים: יש לכם דחף לבזבז אך הדבר אינו רצוי כלל וכלל. בתחום זה יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת הגיוני. הקלפים מצביעים על כך שכל שקל שתחסכו היום יניב תוצאות חיוביות בעתיד.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרויות חדשות במקומות בלתי צפויים. היו ערניים ונצלו בתבונה את האינטואיציה בה התברכתם שבעזרתה תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם.

זוגיות: בן זוגכם חש מחסור. ייתכן ולאחרונה אינכם מעניקים מעצמכם כבעבר, שאלו את עצמכם למה? הבנת הגורמים תאפשר לכם לתקן ושיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יקל עליכם את התהליך. .

יום הכיפורים: אווירת החג חשובה לכם. הצום עובר סך הכול בסדר- קושי קל לקראת הסיום לא ביגדיל. יום הולדת שמח לחוגגים, צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעו

 

עקרב:

השבוע מומלץ לא לקחת על עצמכם סיכונים מיותרים. פרויקט שקורס, תוכנית שמשתבשת או התמטתות של מערכת יחסים יוצרים בלבול ומפח נפש.

באופן כללי: שינויים בחייכם שכרגע אתם לא מסוגלים לעשות ביוזמתכם האישית, נכפים עליכם מבחוץ והדבר יאלץ אתכם להשתנות ולהסתגל למצבים חדשים. מצבים אלו יכולים להראות בהתחלה כאסון וצרה צרורה אך לאחר זמן מה תוכלו להבין כי הדברים שקרו הסירו מעליכם גורמים שונים שהגבילו ועיכבו את צמיחתכם ולמעשה הדברים קרו לטובה. אין זה משנה באם מדובר בשינויים הקשורים לעבודה, מיצוי עצמי או שינויים הקשורים למצב הזוגי, יהיה עליכם להקפיד ולמצוא בשינויים אלו את התרומה החיובית לצמיחתכם האישית והרוחנית.

בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק פוחתת. אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו, כך לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם.

זוגיות: אתם חשים שהזוגיות בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו ותהליך זה מעורר אצלכם ספקות והיסוסים לגבי אמיתות הקשר. שיחה אמיתית וכנה עם בן הזוג על כל אשר מעיק על לבכם תאפשר לכם ליישר את ההדורים ובשם ה' תעשו ותצליחו.

בריאות: השבוע יש להיזהר מנפילות. עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. השתדלו לנוח, ארגנו לעצמכם יום של פינוק, עשו הילינג והשתדלו להימנע מלחצים מיותרים.

יום הכיפורים: עובר יחסית בסדר לקראת סוף הצום צפויים קצת קשיים לא משהו שלא תוכלו להתמודד איתו. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם באמת רוצים לרכוש חוכמה, לא תוכלו לחכות עד שתפגשו בה באופן מקרי. עליכם לצאת ולחפש אותה באופן מעשי. יותר חוכמה משמעותה יותר חיים, יותר הנאה ויותר משמעות. החוכמה היא הערך הנעלה ביותר, כפי שאמר שלמה המלך: "אם תחפשנה ככסף וכמטמונים תבקשנה, אז תבין". . . .

 

קשת:

שבוע של ריפוי והחלמה, שבוע של הסכמות ותובנות שמובילים לשינוי מרעננן, שבוע טוב ממתין לבני מזל קשת. הקלפים מראים שתהליך שהתחלתם לפני זמן מה בו הושקעו מאמצים רגשיים ונפשיים עמוקים מגיע אל שלביו הסופיים. התוצאה שתושג תגרום לכם נחת ותפצה אתכם על זמנים לא יציבים שחוויתם. כמו כן תמצאו את עצמכם מגשרים, מפשרים ומשכינים שלום בין שני צדדים בעלי דעות שונות הן בעבודה והן מחוצה לה. ניתן לומר שדבר זה מתאפשר היות ואתם זוכים להערכה רבה ודעתכם נחשבת ע"י הסובבים אתכם. היו הוגנים וישרים כפי שאתם עושים תמיד. בכל הנוגע לכספים גם כאן ניתן לראות שמסתמן לו שיפור אך יחד עם זאת אתם עדיין אינכם בטוחים מספיק, לכן היו מחושבים.

רומנטיקה וזוגיות: האנרגיה שמציפה אתכם גורמת לכם להראות טוב, אתם קורנים, מושכים ומשדרים ניחוח חושני של נעורים. השבוע הקרוב טומן בחובו הזדמנות טובה ליצור וליזום מצבים אשר עשויים להביא קץ לבדידות. הזוגות שביניכם שישכילו לנתב בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של שבוע זה הכוללות אהבה, שיתוף ונתינה, יובילו להתחדשות רגשית במערכת הקיימת ולביסוסו של הקשר מתוך תחושת שלמות. כמו כן, זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים ולמיסודם של קשרים ושותפויות לטווח הארוך (כולל הסכמי נישואין).

מבחינה רוחנית: היכולת להגיע למצב של שיוויון נפש תעניק לכם את תחושת הביטחון הרגשי שאותה אתם מחפשים. כול שעליכם לעשות הוא להתחיל ולעשות!! להתחיל ולבצע, להתחיל לרפא, להתחיל ליצור, לעשות, לצייר, לרקוד, לאהוב, להתחיל לשיר, לבשל, לעבוד בגינה, לזמזם מנגינה, ולעשות דברים שעושים לכם טוב בנשמה. עשייה מתוך מקום של יצרנות וחדוות חיים, היא המפתח לאיכות החיים שאליה שואפים כולם. . יום הכיפורים: עובר עליכם בצורה נוחה יחסית. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנחנו - מזדהים עם הנשמה אך לעיתים קרובות מידי חיים את הגוף... הקשבה לקול הפנימי שקיים בלבכם תאפשר לנשמה שלכם לבוא לידי ביטוי – גופכם יודה לכם על כך,  נפש בריאה = גוף בריא.

 

גדי:

בלבול רגשי מעמיד אתכם במקום לא נוח מבחינה נפשית ויוצר חוסר סדר שלא נותן מנוח. עליכם לקבל הכרעה לגבי נושא שמעסיק אותם. המשך ההתלבטות יגרום לכך שדברים שאמורים להגיע יתעכבו והדבר עשוי לפגום בביטחונכם העצמי. לכן הגיע העת לנהוג בהיגיון, "לחתוך" דברים ולקבל החלטות שיאפשרו לכם להמשיך ולהתקדם. מערכות יחסים שהתערערו לאחרונה גרמו לכם לעשיית חשבון נפש שבסופו התברר שאולי מיהרתם להסיק מסקנות. כעת עם חלוף הזמן אתם חשים שאולי לא מיציתם את כל האפשרויות הקיימות על מנת לפתור את הבעיות ברוח טובה יותר. אלו מכם שלא יתביישו להודות בטעותם יקבלו ברוח החג הקרב הזדמנות נוספת לתיקון.

עבודה: זהו שבוע קצר אך עמוס. נסיבות חיצוניות גורמות לכך שלאחרונה אינכם משקיעים את מלוא האנרגיה הדרושה לביצוע המטלות שניצבות בפניכם. התוצאות אותן השגתם, תואמות את יחס השקעתכם בנושא. על מנת להביא לשיפור בעבודה, יהיה עליכם להתעשת ולהתחבר שוב אל המוטיבציה שמאפיינת אתכם בעבר.

זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצבעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להפיג בלבול רגשי וחוסר ודאות ובכך, תוכלו להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם.

בריאות: חוסר שקט נפשי ובלבול רגשי יוצרים מתח ולכן מולץ לכם בחום למצוא דרך שבה תוכלו לאזן את נשמתכם ולהשיב קצת רוגע וביטחון לחייכם. שיחה עם איש מקצוע או קבלת ייעוץ רגשי כזה או אחר יכולים לענות על דירשותיכם. גם עשיית הילינג או כול טיפול אנרגטי אחר יוכלו ב"ה לסייע.

יום הכיפורים: קצת קשה לכם עם חשבון הנפש שלכם אך עדיין הצום סביר בהחלט ועובר ללא תקלות. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לכעוס או לא לכעוס, זו החלטה. הכעס לא קורה לנו. אנו מחליטים לכעוס ואנחנו יכולים להחליט גם שלא. הכל תלוי בנו.

 

דלי:

משהו לא ברור עובר עליכם והדבר גורם ללבכם לחוש בודד ולעיתים אף נבגד. התמודדות אל מול חששות ופחדים שלרוב אין להם כול אחיזה במציאות מדירה שינה מעיניכם. באופן כללי רבים מבני מזל דלי למרות תקופת החגים (ואולי אף בגללה) חשים בדידות ובתחושתם הפנימית, הם נאלצים להתמודד לבד עם משבר כזה או אחר שמונע מהם להתחבר אל שמחת החיים שהייתה בעבר. הקלפים מבטיחים כי התהליך אותו אתם עוברים כעת הינו שיעור חשוב בעבורכם ולחששות ולפחדים אשר אתם ניצבים מולם אין כל אחיזה במציאות. התחברות לחשיבה חיובית ואופטימית תסייע בידכם לעבור את התקופה הזו בהצלחה. במידה ואתם מתקשים לעשות זאת לבד אל תהססו לפנות ולבקש עזרה.

בעבודה: עליכם להיות זהירים ולהימנע מנתינת אמון עיוור באדם כזה או אחר שיפעל ויעשה למענכם.

זוגיות: רבים מבני מזל דלי מרגישים צורך עז לקום ולשנות דבר כזה או אחר בחייהם הזוגיים. הקלף מלמד שבתוך לבכם אתם חשים צורך עז בחידושים אשר יגוונו במעט את חייכם. הדחף הראשוני שלכם מורה לכם לפרוץ את המסגרת הקיימת, דבר שמוביל את חלקכם למחשבות על פרידה, בגידה או ניתוק . הקלפים מייעצים לכם לא להיחפז בהסקת מסקנות.

כספים: אתם נדרשים לארגן מחדש את תזרים המזומנים שלכם בהתאם למצב הקיים.. בריאות: אלרגיה או גרד בגוף  נגרמים כתוצאה ממתח נפשי. שיחה, הקשבה ודיבור יעזרו לכם להתמודד עם הדבר.

יום הכיפורים: גורם לדאגות ולחשש שיהיה לכם קשה. חשוב שתדעו שלפחדים אלו אין כול אחיזה במציאות. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בניתוח סופי- גם חוקי הטבע הם רק יציריו של בורא העולם. לא משנה עד כמה אנחנו משועבדים ל"משעבדים" חיצוניים או פנימיים, תמיד ישנו פתח לתקווה - תמיד יש פתח לשינוי מפתיע.

 

דגים:

שבוע חיובי לעשייה שעיקרה קשור בעתידכם המקצועי והכלכלי. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להעיז, להאמין ולהבין כי אלוהים אוהב אתכם (וזאת למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת.)

בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו" חשובה מאוד להצלחתכם.

לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. זמן טוב לשלוח קורות חיים. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שכבר שלחו קורות חיים. מלגה או סיוע כספי כזה או אחר מגיע.

זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להתייחס לעניין. 

לעצמאים שביניכם: רעיון לעסקה או לשיתוף פעולה שיש בכוחו לשפר את תזרים המזומנים שלכם עולה על הפרק. למרות החיוביות שגלומה בתהליך, כדאי מאוד לזכור שלא כל הנוצץ זהב וכדי לבוא לייעוץ...

יום הכיפורים: התחברות לאמונה ולרוח החג תאפשר לכם לשאת הצום בצורה חיובית. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התרבות המערבית הרגילה אותנו לחשוב שאושר וכאב הם הפכים. על פי התודעה היהודית - כאב ואושר קשורים זה בזה. נקודות האושר הגדולות ביותר בחיינו צומחות מתוך כאב.

ברוך אתה ה'... אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

 

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

 -

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן - 052-3646914

             www.תרולוגיה.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('7f6b5ad4-d918-4c74-8d3a-b40670383736','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33875,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה