4 מיליון לסורוקה

$(function(){setImageBanner('48f7515a-b444-4414-bca4-154d09b85daa','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,36411,'Image','');})

מעל 4 מיליון שקלים נאספו בערב ההתרמה של עמותת ידידי סורוקה שהוקדש השנה לגיוס משאבים לבניית מחלקה נוירולוגית חדשה בחטיבה לרפואת המוח

ערב ההתרמה של עמותת ידידי סורוקה שנערך האירוע התקיים באמפי עומר, בהנחיית מגישת הטלוויזיה, מירי מיכאלי וכלל הופעה של להקת אתניקס שמארחת את הזמר דודו אהרון, הוקדש השנה לגיוס משאבים לפתיחת מחלקה נוירולוגית חדשה בחטיבה לרפואת המוח בסורוקה. ערב ההתרמה עמד בסימן 60 שנה להיווסדו של המרכז הרפואי סורוקה. בששים שנות קיומו, הפך סורוקה למרכז רפואי אוניברסיטאי מוביל המהווה נכס אסטרטגי למדינת ישראל בשגרה ובחרום, מוביל ברפואה איכותית ומשקיע משאבים לקידום הבריאות של תושבי הנגב תוך ראיית המטופל במרכז.

באירוע השתתפו כאלף איש ונטלו בו חלק אנשי עסקים, ראשי רשויות בדרום, חברי הנהלת כללית וסורוקה, עובדי החטיבה לרפואת מח, תושבי האזור ומכובדים רבים: יוחנן לוקר, יו"ר כיל ויו"ר עמותת ידידי סורוקה, פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל שירותי בריאות כללית, ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה, פרופ' גל איפרגן, יו"ר החטיבה לרפואת המוח ומנהל המחלקה לנוירולוגיה בסורוקה, פיני בדש, ראש מועצת עומר ואחרים. החטיבה לרפואת המוח היא מיזם ומרכז ייחודי בישראל, שבו מקובצים במסגרת ארגונית אחת המקצועות העוסקים בטיפול בתחלואת המוח: נוירולוגיה, נוירוכירורגיה, פסיכיאטריה, שיקום ודימות המוח, לצד פעילות הוראתית ומחקרית עניפה. תחלואת המוח היא אחד האתגרים הבריאותיים המשמעותיים העומדים בפני החברה המערבית. הסובלים מתחלואת המוח מתאפיינים בצרכים ייחודיים ובדרך כלל סובלים מכמה בעיות רפואיות בו זמנית, שכל העוסקים ברפואת המוח נדרשים לתת להן מענה - כל אחד על-פי הכשרתו הרפואית הייחודית. החטיבה לרפואת המוח בסורוקה מאפשרת טיפול הוליסטי רב-מקצועי בחולים אלה, הכשרת רופאי העתיד לבעיות הייחודיות בתחום ומחקר פורץ דרך בעולמות התפר הבין-מקצועיים.

פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל שירותי בריאות כללית: ״לתושבי הנגב מגיע ומגיע יותר, ולכן סורוקה חייב להיות מוביל בישראל והוא באמת כזה. המחלקה הנוירולוגית בסורוקה היא אחת המחלקות הטובות בארץ וראוי שיהיה לה אתר ראוי למטופלים, שלצערנו מספרם הולך ועולה ולאפשר לצוות המדהים של המחלקה לעשות את עבודתם המעולה בתנאים הכי טובים שיש״. פרופ׳ דודסון הכריז מעל הבמה שכללית תעמוד במסורת ותעשה מצ׳ינג על כל שקל שנתרם במהלך אירוע ההתרמה.

האלוף במיל. יוחנן לוקר, יו"ר עמותת ידידי סורוקה ויו"ר כיל הכריז על תרומה של מיליון שקלים של כיל ואמר: " הנגב הוא הבית של כיל וסורוקה הוא בית החולים שנותן את המענה הרפואי המסור והמצויין מזה 60 שנה לתושבי הנגב ולחיילי צה"ל בזירה הדרומית. אני גאה בעובדי כיל שמתנדבים בבית חולים וביחד אנו שומרים על הקשר בין החברה לסורוקה".

ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה: "אני נרגש במיוחד בערב זה. לציין 60 שנות עשייה של סורוקה, שהפך מבית חולים קטן למרכז רפואי מוביל, ולחוות שנה אחר שנה את שותפות הקהילה המתגייסת למען בית החולים מרגשת אותי כל פעם מחדש".

ד"ר קודיש הוסיף: "המחלקה לנוירולוגיה, בראשותו של פרופ' גל איפרגן, מעניקה את הטיפול הרפואי המתקדם ביותר, באמצעות צוותים ראשונים במעלה באיכותם, במסירותם ובניסיונם. צוות אמפתי הקשוב למטופלים ולצרכיהם, שפועל לחיזוק הרצף טיפולי בין בית החולים והקהילה. כדי לעמוד באתגר ולאפשר טיפול ליותר ויותר חולים, נדרשת גם תשתית ראויה ועל כן אנו מקדישים את הערב הזה לגיוס משאבים לבנייתה של מחלקה חדשה לנוירולוגיה בחטיבה לרפואת המוח בסורוקה, שתאפשר לנו להעניק בצורה טובה עוד יותר את השירות הרפואי המצוין".

פרופ' גל איפרגן, מנהל המחלקה לנוירולוגיה והחטיבה לרפואת המוח בסורוקה: "רפואת המוח מתמודדת היום עם אתגר שלא הכרנו בעבר – מספר גדל והולך של חולים, לצד יכולות טיפוליות מתקדמות בקצב מסחרר. על מנת לעמוד באתגר ולאפשר טיפול מקצועי ומתקדם לתושבי הנגב, נדרשים הרחבה ושדרוג של התשתיות הטיפוליות הקיימות כיום בבית החולים. המחלקה החדשה תאפשר תנאי טיפול טובים יותר למספר הגדל והולך של חולים".

יוחנן לוקר, ד"ר שלומי קודש, פרופ' גל איפרגן, ופרופ' אהוד דודסון | צילום: רחל דוד, סורוקה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('7c404686-3958-46b8-90b4-d6c5a17a4473','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,36412,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה