סקר משרד הבריאות: מיון סורוקה ממשיך להצטיין

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d1f94c6e-c7bf-4ac6-adf1-759036c85f86','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,36411,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('d1f94c6e-c7bf-4ac6-adf1-759036c85f86','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,36411,'Image','');},7]]);})

בסקר שהתפרסם אמש במשרד הבריאות, באשר לשביעות רצון מטופלים בחדרי המיון בבתי החולים בישראל: מדורג המלר"ד בסורוקה מקבוצת כללית במקום השני מבין מרכזי-העל בישראל. 

מלר"ד סורוקה. קרדיט - סורוקה

מלר״ד סורוקה,  הפעיל והגדול בישראל ממשיך להצטיין – כך נקבע על פי סקר שביעות רצון מטופלים של משרד הבריאות לשנת 2021. בתוך כך ממשיך מלר"ד סורוקה להוביל גם במשך הטיפול הממוצע הקצר מבין בתי החולים הגדולים בישראל. 

הסקר בודק את שביעות הרצון של מטופלים במלר"דים בבתי החולים בישראל באמצעות פרמטרים הקשורים בחוויית המטופל ובהם: זמני המתנה, רצף טיפולי, תנאים סביבתיים, מתן מידע והסבר, יחס וכבוד למטופל, תחושת טיפול בידיים טובות ושביעות רצון כללית.

מלר"ד סורוקה הוא הפעיל והגדול בישראל עם למעלה מ 150 אלף פניות בשנה, ועם זאת, משך הטיפול הממוצע בו הוא הקצר ביותר מבין בתי החולים הגדולים בארץ. כך על פי הדוח האחרון של משרד הבריאות שפורסם לפני כשלושה חודשים.

המטופלים שמגיעים למלר"ד סורוקה עוברים במהלך שהותם בדיקות אבחון שונות, בהן בדיקות מעבדה, בדיקות הדמייה וייעוצים של רופאים מתחומים שונים. בשנים האחרונות הוטמעו תהליכים רבים לייעול ולשיפור השירות ובהם: פרויקט "מנהל אתר " שבמרכזו הצוות הרפואי והסיעודי מקבלים יחד את המטופל. כבר בשלב הראשוני נקבעת קדימות הטיפול ומתבצע אבחון המשייך כל מטופל לרופא שאחראי עליו במשך שהותו במלר"ד. פרויקט נוסף הוא הודעות SMS למטופל המעדכנות על תהליכים אותם עובר המטופל במלר"ד ועוד.

בתמונה: ד"ר דן שוורצפוקס.קרדיט - דוברות סורוקה

"ההישג המרשים והמתמשך של המלר"ד בסורוקה שייך לצוותים המטפלים שבו, שעובדים ללא לאות, לצד התמודדות עם מגיפת הקורונה שהצריכה התגייסות נוספת" , כך הגיב ד"ר דן שוורצפוקס, סגן מנהל המרכז הרפואי סורוקה ומנהל המיון הפנימי והוסיף: "אין ספק שכל פעם מחדש הצוות מוכיח כי ניתן להעניק שירותי רפואה מובילים ומתקדמים תוך שמירה על איכות השירות, ויצירת חווית מטופל טובה וחיובית. להישגים המרשימים בהם זוכה המלר"ד שותפים גם מערכים שונים בבית החולים שמסייעים לנו להגיע להובלה זו למען תושבי הנגב״.
 
ד"ר שלומי קודש, מנהל סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי: "צוות המלר"ד מצליח להוביל באיכות רפואית ובשירות מצויין למטופלינו מזה מספר שנים ברציפות. המחלקה לרפואה דחופה מהווה נקודת מפגש ראשוני של המטופל ובני משפחתו עם בית החולים ואיכות הטיפול והשירות במחלקה זו משמעותי ביותר. הישג זה ראוי להערכה רבה והוא מעיד על המאמץ וההתגייסות של עובדי המלר"ד ביחד עם המערכים השונים בסורוקה למתן מענה איכותי, יעיל ומהיר לטובת מטופלינו ". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('6f2aa7b2-a428-4363-b428-53308fa469ac','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,36412,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה