נחנכה בעומר מרפאת כללית המורחבת והמחודשת

$(function(){setImageBanner('a7c60973-c2fe-439e-8145-9a6e921a6b33','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,36411,'Image','');})

במרפאה המחודשת חגגו היום בהתרגשות גדולה את פתיחתה מחדש אחרי 8 חודשי עבודה אינטנסיבית לטובת 67% מתושבי עומר מבוטחי כללית. מנכ"לית כללית הנכנסת הגב' רות רלברג: "תכנית הפיתוח של כללית היא לספק מגוון רחב ומותאם של שירותים רפואיים בסטנדרט גבוה כך שתושבי היישוב ייהנו מרפואה מתקדמת"

במרפאה המחודשת שהחלה לפעול למעשה כבר לפני כחודש, זוכים כעת מטופלי הכללית ביישוב עומר למרפאה רחבת ידיים, חדישה ומותאמת למטופליה ולשירותים הניתנים בה. במרפאה 9 רופאי משפחה, רופאי ילדים מומחים, שירותי רפואת נשים, צוות סיעוד מסור, טיפת חלב ושירותי משרד. בטקס השתתפו ראש המועצה המקומית מר פיני בדש, הרב יוסף גינזבורג, מנכ"לית כללית הנכנסת הגב' רות רלברג, סמנכ"ל כללית יורם סגל, מנהלת כללית מחוז דרום הגב חדווה אמונה, חברי הנהלת מחוז דרום וצוות המרפאה.

באדיבות כללית מחוז דרום

"אני גאה להיות כאן היום ולפגוש את כולכם ביום חגיגי זה, לכבוד הוא לי לחנוך את המרפאה הראשונה כמנכ"לית ודווקא כאן, כולם יודעים שיש לי מקום מיוחד בלב לדרום", אמרה מנכ"לית כללית הנכנסת הגב' רות רלברג, "פתיחת המרפאה היא חלק מתכנית הפיתוח של כללית, לספק מגוון רחב ומותאם של שירותים רפואיים בסטנדרט גבוה כך שתושבי היישוב ייהנו מרפואה מתקדמת וזמינה בהתאמה לצרכיהם בעידן החדש. התרשמתי מהאמון הרב שנותנים בצוות המרפאה, המרפאה גדלה וצומחת, בהצלחה!"

חדווה אמונה מנהלת המחוז פתחה והודתה למי שהיו חלק מהתהליך לחידוש המרפאה: "אני שמחה להיות פה ולחנוך את המרפאה המחודשת. למרפאה בגרסתה החדישה והמורחבת שותפים רבים לתכנון לבניה ולהרחבת השירות, בראש ובראשונה המטופלים תושבי עומר, מעורבים, אכפתיים. תודה על הסבלנות על השותפות והמעורבות בזמן ההמתנה להתחדשות המרפאה".

הגב' חדווה אמונה מנהלת כללית מחוז דרום. באדיבות כללית

עוד המשיכה חדווה ואמרה כי :"צוות המרפאה המונה 28 אנשי צוות על פני השבוע, צוות שמעורב כבר כמעט שנתיים במיגור הקורונה בדרום, צוות שזוכה למחמאות רבות  על יחסו ועל מוכנותו לעזור מעל למצופה, אתם הון אנושי יקר, כל הכבוד לצוות הוותיק והחדש. תודה למועצת עומר על השותפות המלאה, על הליווי האישי של ראש המועצה, שיתוף פעולה שמוכיח את עצמו בזמני משבר הקורונה ומוכיח עצמו גם בשגרה. בסקרים האחרונים שערכנו בלט במיוחד היחס במרפאה שהוא גבוה מהממוצע הארצי, יש לכם הרבה במה להתגאות. אני מודה לכולם תמשיכו לעשות טוב ולשפר. אנו נעשה הכל כדי להמשיך ולהשקיע באיכות בשירות להיות חדשנים ויזמים. תודה לכולם ושנצליח".

ראש מועצת עומר מר פיני בדש ברך על פתיחת המרפאה ואמר: ״הגענו בשעה טובה לרמת שירות ומרפאה המתאימה ליישוב ולצמיחתו רוב תושבי עומר הם מבוטחי כללית ועם הרחבת וחידוש המרפאה עשיתם מהפך. מקווה שהמרפאה תהיה בעיקר למניעה ופחות לטיפול בחולי,  יש כאן צוות מצוין ואני בטוח שתעשו זאת הכי טוב. תודה על המאמץ ועל ההשקעה, נמשיך יד ביד להיות שותפים להכל בריאות ורק בריאות״.

באדיבות דוברות כללית מחוז דרום

הרב יוסף גינזבורג כיבד את הנוכחים ואת המעמד, ברך על הפתיחה ואמר: "שיהיה בשעה אני רוצה לאחל למטופלים ולצוות המטפלים שהמקום ייתן בריאות לאנשים, הנחייה טובה ושכל מי שמגיע יגיע לשפר את המצב, שעצם הבריאות הטובה יהיה תמיד לכולם שכל מה שייעשה במקום זה יהיה בהצלחה וייעשה בקלות. "יהי נעם אדני אלוהינו עלינו ומעשה ידינו כוננה עלינו ומעשי ידינו כוננהו שתשרה ברכה בכל מעשי ידיכם".

צוות המרפאה, באדיבות דוברות כללית מחוז דרום

מנכ״לית כללית הנכנסת הגב רות רלבג, באדיבות דוברות כללית מחוז דרום

באדיבות דוברות כללית מחוז דרום

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('9d32cc41-4221-4b6b-ab63-61fa7c538eac','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,36412,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה