"מס' העובדים במקצועות הפרא-רפואיים נמוך מהצורך הקיים''

$(function(){setImageBanner('299fcbc5-cb5e-4cd3-8da0-1338a51c623d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,36411,'Image','');})

כללית מחוז דרום קיימה זו השנה השנייה כנס מיוחד, שהוקדש כולו לעובדות ועובדי מקצועות הבריאות במחוז. מנהלת כללית בדרום הגב' חדווה אמונה: "עובדי מקצועות הבריאות מעניקים מעטפת תמיכה שהרפואה אינה יכולה בלעדיו"

קרדיט - כלליתלמעלה מ-300 עובדי ועובדות מערך מקצועות הבריאות בכללית מחוז דרום השתתפו השבוע בכנס מקצועות הבריאות השנתי, המתקיים במחוז זו השנה השנייה. מערך מקצועות הבריאות מאגד בתוכו את עובדי הסקטור הפרא-רפואי בפיזיותרפיה, תזונה, קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק, עבודה סוציאלית ופסיכולוגיה, מטפלים ומטפלות המעניקים שירות חשוב ומשמעותי בכל רחבי הדרום.

"עובדי מקצועות הבריאות מעניקים מעטפת תמיכה שהרפואה אינה יכולה בלעדיו", אמרה בכנס מנהלת מחוז דרום, חדווה אמונה והמשיכה - "לכל עובד ועובדת במקצועות הבריאות יש את הזכות לסייע למטופלים בשיפור, בשמירה על איכות חייהם, בהשבת יכולות שנפגעו ובמתן כלים לשיקום הגוף והנפש. ההתכנסות היום, של כל מקצועות הבריאות היא הזדמנות להודות על עשייה עשירה מסורה ומותאמת לכל מטופל ומטופלת לפי צרכיו, הכנס אפשר מפגש מקצועי של שותפים העושים מלאכתם נאמנה לחוד ולמעשה ביחד, למען המטופל".

בכנס הוצגו עבודותיהן הבולטות של כל אחד מהסקטורים, המשתתפים הרבים זכו להצצה על פרוייקטים נבחרים מכל יחידה וללמוד יותר על העשייה בתחומים אחרים: כך למשל יחידת עבודה סוציאלית שהציגה את דרך הטיפול הקבוצתי בשילוב מיינדפולנס (קשיבות) לחולי מעי רגיל, יחידת הפסיכולוגיה במחוז הציגה גם היא את טיפול קבוצתי בחולי סוכרת הכולל מערך שיתוף פעולה רב מקצועי במרפאה ככלי עזר יעיל, יחידת הריפוי בעיסוק הציגה את יתרונות הטיפול בריפוי בעיסוק והשיפור החל במטופלים הסובלים מדמנציה הפרעות התנהגות, יחדת הפיזיותרפיה ויחדת התזונה הציגו כל אחת בנפרד את הטיפול המקוון, ואת החדשנות בתחומי התזונה והפיזיותרפיה.

חן ארבלי מנהלת יחידת הפיזיותרפיה בכללית בדרום הוסיפה - "התכנסות של מקצועות הבריאות הטיפוליים מתקיימת זו שנה שניה ברציפות, מדובר בחברותא חשובה שנועדה להוסיף ידע לגבי תחלומי העשייה השונים והמשותפים. ערך נוסף נלווה נוצר בהיכרות שתסייע מן הסתם בעבודה המשותפת ובקשרים מקצועיים לטובת המטופל בהמשך".

לדבריה של חן הצטרפה גלי זוהר מנהלת היחידה לעבודה סוציאלית במחוז ואמרה ״כנס מקצועות הבריאות הביא לקדמת הבמה שלוש מטרות ראשונות במעלה: מקצועיות, הוקרה ושיתוף פעולה! העשייה המקצועית, האיכותית והחדשנית השתקפה בשישה פרויקטים ייחודיים שהוצגו. שיתוף הפעולה בין מקצועות הבריאות וכן בין מקצועות הבריאות וצוותי הרפואה הודגם בפרויקטים המשותפים, במעמד זה גם ניתנה הזדמנות להנהלת המחוז להוקיר את עובדי מקצועות הבריאות על עבודתם המקצועית והמסורה.״

"מס' העובדים במקצועות הפרא-רפואיים נמוך מהצורך הקיים, זהו חוסר לאומי מוכר ואנו במחוז משקיעים מאמצים רבים לגייס כוח אדם איכותי ומקצועי." סיכמה מרינה באס, מנהלת משאבי אנוש בכללית מחוז דרום "לשמחתנו, ההשקעה הרבה מתחילה לשאת פירות ובשנים האחרונות הצטרפו מטפלים נוספים, מצויינים, למערך המובחר של עובדי ועובדות מקצועות הבריאות במחוז. אנו כאן כדי לומר להם תודה, למי שמוכיחים לנו פעם אחר פעם עד כמה הם יצירתיים, מסורים ופועלים בכל דרך כדי להגיע לכל אדם באשר הוא, לגייס משאבים ולאחד כוחות כדי לשפר וכדי לרפא"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('cfea762e-7385-4a4f-a267-73f8d3116eca','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,36412,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה