ד"ר תומר איזנברג בראיון חושף: "בקרב נשים מעל גיל 30 באזור הדרום, הניתוח הנפוץ ביותר הוא הגדלת חזה בשילוב עם הרמה"

$(function(){setImageBanner('b80efb07-e61d-4030-942e-830a5651c264','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,36411,'Image','');})

ידיים טובות: ראיון עם המנתח האהוב על נשות הדרום, ד"ר תומר איזנברג, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית מבאר שבע, שמספר לנו היכן נשים מעדיפות לנתח בגופן בשביל להראות טוב יותר ומה גברים היו רוצים לתקן, איזה ניתוח הכי נפוץ בדרום בקרב הנשים, למה זה הליך יקר ולמה זה מוטעה לחשוב שעדיף רופא פרטי במרכז מאשר בבאר שבע. חומר למחשבה למי שחולמת להראות כמו קים קרדשיאן.

ד"ר תומר איזנברג. צילום: דן שוורץ ודניאל שלזינגר מסטודיו 'בייביבוק'

עכשיו זה כבר בדוק: רמת הפופולאריות של ניתוחים פלסטיים עלתה בשנים האחרונות בכל העולם וגם ישראל לא נותרה בחצר האחורית. מסתבר שגם בדרום הארץ דוך באר שבע, ישנה עליה בביקוש האסתטיקה, שמתחיל מחומצות היאלורונית להעלמת קמטים ועד הגדל חזה ומתיחת בטן, כי כולם רוצים להיראות טוב, מודעים למראה חיצוני, רוצים להראות טוב בסרטוני הטיק טוק, להרים את הביטחון האישי, ועוד עם התפתחות הטכנולוגית והעובדה שכיום ניתן להשיג תוצאות טובות יותר, בתהליכים קצרים יותר ומורכבים פחות - הסיבה שרבים מאתנו מוותרים על קרמים ומסכות ופונים לרפואה פלסטית. "בקרב נשים מעל 30 גיל  באזור הדרום, הניתוח הנפוץ ביותר הוא הגדלת חזה בשילוב עם הרמה", אמר לנו בראיון שערכנו עם ד"ר תומר איזנברג, מנתח מבוקש בקרב נשות העיר ובכלל, ומומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית ששמו הולך לפניו.

למי שעוד לא הכיר/ה: ד"ר תומר איזנברג (47) נשוי לרופאת השיניים, ד"ר ליהי וטשסקי, הורים לשלושה ילדים מבאר שבע, דוקטור לרפואה, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מומחה בנוסף ניתוחים לעיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל, עובד בסורוקה מנהל את שירות הניתוחים לעיצוב הגוף אחרי ניתוחים לקיצור קיבה, עבר סטאז' בבית חולים איכילוב, התמחות בכירורגיה פלסטית בסורוקה, השתלמות עמיתים בשוודיה, סטוקהולם ב 'Akademiklinken' ( הידוע בכל רחבי העולם בתחום הניתוחים פלסטיים אסתטיים) והוא גם הרופא הישראלי הראשון שהתקבל למוסד יוקרתי זה. בנוסף, עבר השתלמות נוספת בארצות הברית, בסן פרנסיסקו ובצפון קרולינה בניתוחי מתיחות פנים, ניתוחי עפעפיים וניתוחים לעיצוב הגוף, בעל קליניקה פרטית במגדל הרכבת ויח עם כל הרזומה המכובד, גם עובד דרך כללית אסתטיקה.

תסביר לנו למה נשים רוצות לעבור ניתוחים פלסטיים, מה זה תורם להן שינוי הגוף?

"כמובן היום לא רק מדובר בנשים. יש גם הרבה גברים שעוברים ניתוחים. המוטיבציה לעבור ניתוח פלסטי בקרב נשים שונה ותלוי גיל המטופלת. המשותף לרוב הנשים שהניתוח והשינוי נעשה לצורך חיזוק הביטחון העצמי ודימוי הגוף".

מה הניתוח הכי מבוקש בקרב הנשים?

"ניתוחי הגדלת חזה מוביל בשכיחות אצל נשים".

באופן כללי, איזה ניתוחים פלסטיים מבוקשים?

"מתיחות בטן ושאיבות שומן, ניתוחי אף שכיחים גם הם למרות במקביל יש עלייה משמעותית כיום וביקוש לעיצוב מראה האף על ידי הזרקת חומצה הילראונית, תהליך הפיך ופחות פולשני.

למה ניתוח פלסטי הוא הליך יקר?

"עלות שעת חדר ניתוח בישראל הוא יחסית גבוה ולכן מחיר הסופי לא יכול להיות נמוך יותר."

 ד"ר תומר איזנברג. צילום:דן שוורץ ודניאל שלזינגר מ'סטודיו בייביבוק'

מסתבר שיש בינינו לא מעט נשים שמוכנות לשלם כל תשלום לניתוח פלסטי כדי להיראות טוב יותר, גם אם זה מצריך פרוצדורה ריצתית, ימי מחלה וכסף מהבנק, רק כי הן רוצות להראות טוב ולחזק את הביטחון והדימוי החיצוני שכל כך חשוב להן. לפי המנתח איזנברג, לעתים מגיעות נשים ליעוץ שהמחיר לא ממש מעניין אותן "כמובן שזה תלוי במצב הסוציו אקונומי של המטופלת" מסביר איזנברג "ופה מאוד חשוב לעשות תיאום ציפיות לפני הניתוח ולהסביר מה ניתן להשיג ומה לא ניתן לעשות. לא כל דבר ולא כל תוצאה ניתן להשיג באמצעות כסף." אותן נשים גם מוכנות לנסוע לרופא פרטי במרכז הארץ ולשלם יותר, רק כי השם של הרופא קורץ להן ולא לשלם דרך הקופה בסבסוד אידיאלי "המחשבה שצריך לצאת מהפריפריה כדי למצוא רפואה טובה היא מוטעית" מסביר ד"ר איזנברג "ישנם רופאים מצוינים גם בדרום.  מחיר גבוה שגובה רופא מסוים במרכז לא בהכרח אומר שהוא רופא טוב יותר."

אומרים שהמכשור לניתוחים פלסטיים  (חדרי ניתוח) יותר מודרני ומתקדם בתל אביב מאשר בבאר שבע – אמת?

"ממש לא. קיימים היום גם  בבאר שבע חדרי ניתוח חדשים, מודרניים ובעלי ציוד מתקדם. הציוד שקיים בחדרי ניתוח בבאר שבע הוא דומה לקיים בחדרי ניתוח במקומות אחרים בישראל.  אין מחסור בתחום זה."

כמנתח פלסטי מבוקש באזור, נשים בדרום  - מה הן רוצות לשנות בעיקר בגוף, מה ההעדפה שלהן?

"בעיקר פונות אליי נשים שרוצות לשנות את מראה  החזה – להגדיל או להרים את החזה ונשים שמעוניינות במתיחת בטן כדי להחזיר את המראה הבטן למצב שהיה לפני ההריונות והלידות"

מה חשוב לך כמנתח לעבור עם המטופלות מבחינת יחס אישי, הסבר, עזרה לאחר הניתוח

"חשוב לי שידעו שיש להם מישהו שהן יכולות לסמוך עליו שיעשה את המקסימום שיקבלו את התוצאה שחלמו עליה, שילווה אותם בכל התהליך כולל בהחלמה לאחר הניתוח."

מהם הסיכונים בניתוחים פלסטיים?

"כמו בכל ניתוח אחר יכול להיות דימום, זיהום, צלקות פחות יפות".

סטטיסטית: נשים מעדיפות הקטנה או הגדלת חזה?

"ישנן הרבה יותר נשים שפונות להגדלת חזה מאשר להקטנת חזה. זה כולל מטופלות צעירות שבאות להגדלה בלבד ומטופלות לאחר לידות שמגיעות להרמת חזה עם הגדלה. בקרב נשים מעל גיל 30 באזור הדרום, הניתוח הנפוץ ביותר הוא הגדלת חזה בשילוב עם הרמה ".

ד"ר תומר איזנברג בשבדיה. צילום: קרלוס מורנו

ד"ר איזנברג: ניתוח נוסף שתופס תאוצה בקרב נשות הדרום הוא ניתוח המאמי מיקאובר שמיועד בעיקר למטופלות לאחר הריונות ולידות, ובו משלבים ניתוח מתיחת בטן ביחד עם ניתוח בחזה כגון הגדלת חזה או הרמה עם הגדלת חזה". 

האם באמת עדיף להשיל מהמשקל כדי לקבל תוצאות טובות יותר, ואם משמינים לאחר מכן, מה זה יכול להזיק לתוצאת הניתוח?

"לכל הניתוחים של עיצוב הגוף חשוב מאוד להגיע במשקל תקין. חשוב להבין שהניתוחים הפלסטיים השונים לא גורמים לירידה במשקל ולכן אצל נשים עם משקל עודף התוצאה הצפויה היא פחות טובה. ירידה במשקל לאחר ניתוח יכולה ליצור עודפי עור חדשים ולפגוע בתוצאה . כמו כן עלייה במשקל יכולה לגרום להצטברות שומן באזורים חדשים בגוף ולתוצאה לא רצויה".

מה עושים אם התאכזבתי מהתוצאה?

"לכן התיאום הצפיות הוא חיוני לפני כל ניתוח על מנת למנוע התאכזבויות. אם בכל זאת ישנה אכזבה מתוצאת הניתוח יש לדבר עם המנתח ולראות במה יכולתו לעשות על מנת לשפר את תוצאת הניתוח".

ההחלמה קשה?

"זה מאוד סובייקטיבי תלוי במטופלת ותלוי בסוג הניתוח. בכל מקרה, אם שומרים אחרי הנחיות של המנתח לאחר הניתוח אז ההחלמה עוברת בצורה חלקה יותר".

עד איזה גיל ניתן לעבור ניתוח פלסטי?

"אין באמת מגבלת גיל שמעליו לא ניתן לעבור ניתוח פלסטי. זה מאוד תלוי במצב הרפואי של המטופל. יש להוסיף שישנה מגבלת גיל מינימלי שבו ניתן לעבור ניתוח אסתטי. תופעת הרשתות החברתיות לא פוסחת גם על התחום בו הנני עוסק, להפך, היא אף מדגישה את הסאה, בעקבות מודל היופי הלא אנושי המוצג בטיק טוק ובאינסטגרם מביא לשאיפות לא ראליות ובעיות דימוי גוף בקרב מתבגרים ומתבגרות שפונים לניתוחים פלסטיים בגיל צעיר מאד. בארצות הברית לדוגמא תופעת לתת כמתנה לסיום התיכון ניתוח פלסטי הוא דבר שבשגרה. ככלל עדיף להימנע מניתוחים פלסטיים עד לסיום ההתבגרות פרט לניתוחי הצמדת אוזניים שגיל הניתוח המומלץ הוא סביב גיל 6 שנים- גיל שהאוזן הגיעה לגודלה הסופי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('9ff42e19-5b54-4df4-9820-ea35487415ff','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,36412,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה