אות "כוכב השירות" ניתן למחלקת יולדות ג'

$(function(){setImageBanner('a199d760-6091-4702-a85c-e3f4fa3b70bc','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,36411,'Image','');})

הנהלת המרכז הרפואי סורוקה, פועלת בהתמדה למען קידום איכות השירות וחווית המטופל תוך העצמה והוקרת העובדים - המשאב החשוב ביותר

מחודש יוני 2017, מעניקה ההנהלה את אות "כוכב השירות" ליחידות שהצטיינו בקבלת מכתבי תודה ממטופלים ובני משפחותיהם.

הנהלת המרכז הרפואי סורוקה מעניקה את אות כוכב השירות להנהלת יולדות ג'. צילום: רחל דוד סורוקה

מידי חודש מקבלים עובדי בית החולים בסקטורים השונים עשרות מכתבי תודה והערכה של מטופלים ובהם משובים חיוביים והבעות תודה המחזקים את אנשי הצוות ומגבירים את המוטיבציה שלהם להמשיך ולהעניק שירות איכותי ומסור.

צוות ייעודי בוחן את כל מכתבי התודה שהתקבלו בבית החולים ואת איכותם ובוחר ביחידה הזוכה באות "כוכב השירות".  אות "כוכב השירות" לחודש דצמבר 2018, הוענק  לצוות מחלקת יולדות ג' על פועלו ועל הצטיינותו בקבלת מכתבי תודה ממטופלים ובני משפחותיהם.

במכתבי התודה שהתקבלו במחלקה בולטים  משפטים המדגישים את השירות המיוחד ואת המסירות של הצוות כמו זה:  "רוצה להודות על פעם שנייה של יחס חם ועוטף, תחושה אימהית ואישית. ממש הרגשתי שרק אני נמצאת במחלקה", ועוד רבים אחרים להם זוכה צוות המחלקה במהלך כל השנה.

ד"ר שלומי קודש,  מנהל המרכז הרפואי סורוקה: " הענקת טיפול רפואי איכותי בצד שיפור מתמיד של השירות, הם בליבת העיסוק שלנו. אנו עוסקים מדי יום  בשיפור שביעות רצון המטופלים. "כוכב השירות" הוא הזדמנות להוקיר את עובדי בית החולים המצטיינים בשירות".  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('3c226a76-ce0e-4a00-81ec-fba1cac76328','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,36412,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה