הרשימה מתרחבת: רוביק משריין לעצמו את קולות האזרחים הוותיקים



מירב שקד-פרץ, מנהלת מרכז יום לוותיקי העיר "בית סקנדינביה" ובית האבות "בית שבדיה" מצטרפת לרשימת "דרך חדשה בראשות רוביק דנילוביץ'': "מירב מביאה עימה ניסיון רב וגישה ייחודית לטיפול באוכלוסיית ותיקות בעיר, והיא חיזוק חשוב לרשימה המגוונת שלנו"

מירב שקד-פרץ. קרדיט - צילום פרטי

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', ממשיך להרחיב את הרשימה שלו לקראת הבחירות הקרובות: מירב שקד-פרץ הבאר שבעית, מנהלת את מרכז יום לאזרחים ותיקים "בית סקנדינביה" ובית אבות "בית שבדיה" משנת 2017 - הודיעה על הצטרפותה לרשימתו של רוביק.

בנוסף, מנהלת שקד-פרץ 14 מועדונים חברתיים לותיקי העיר בהפעלת עמותת מטב. היא נשואה ואמא לשלושה ילדים, בעלת תואר ראשון במנהל ומדיניות ציבורית, מגשרת, מאמנת אישית ומומחית לזוגיות הורות ומשפחה.

מלשכתו של ראש העיר נטען, כי ''מירב מביאה עימה נסיון רב בניהול מערכות והובלת פרויקטים, כאשר בשנים האחרונות התמחתה באוכלוסיית הגיל השלישי והפכה להיות מובילה בתחומה, תוך שמפגינה יחס אישי ואהבה לבני הגיל השלישי ובני משפחותיהם''.

רוביק דנילוביץ': "כחלק מהרצון שלנו לגבש רשימה שתתן מענה למגוון האוכלוסיות והצרכים בעיר, מירב תשולב ברשימה ותביא עימה את נסיונה והתמחותה באוכלוסיית הקשישים. בשנים האחרונות העיר הפכה למובילה בטיפול בגיל השלישי ובאוכלוסיית הקשישים כאשר הקימה מרכזי יום ומרכז הכוונה וסיוע, ומפעילה שפע של תוכניות ופעילויות. אני רואה חשיבות רבה להמשך פיתוח מענים מגוונים לוותיקי העיר, להורים של כולנו, שיוכלו להזדקן בכבוד וברווחה. אני בטוח שמירב תתרום רבות לנושא ותעצימו בפעילותה במועצת העיר."

מירב שקד-פרץ: ''מודה לרוביק על האמון בי. מעריכה את פועלו אהבתו ותרומתו של רוביק לאזרחים הותיקים בעיר. אשמח לתרום לעשיה העירונית בתחום הזה כמו בתחומים אחרים. אני אוהבת את באר שבע ורואה בעשיה הציבורית שליחות ודרך חיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה