תוצאות סקר הבחירות של באר שבע נט מוכיחות: מצפה לנו מאבק עיקש על קולות המצביעים



סקר הבחירות השני של באר שבע נט יצא לדרכו השבוע, ובו שאלנו מי לדעתכם יקבל את מרבית הקולות במועצת העיר. בניגוד לפעם הקודמת, נראה כי בעוד חודש וקצת צפוי מאבק עיקש על קולות התושבים משני צידי המפה הפוליטית

קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

בעוד חודש ויומיים יצאו לדרכם הבחירות המקומיות כאן בבאר שבע. בעוד נראה תחילה שבשל העובדה כי המרוץ לראשות העיר נסגר עוד לפני שהתחיל, העניין בבחירות יירד משמעותית - נוכחנו לגלות שאלפי מתושבי העיר הראו נכונות להצביע ולהשפיע. כעת, אם פרסום התוצאות, מתגלה הקרב המסתמן על מרבית קולות המצביעים, והוא הולך להיות צמוד מהרגיל. 

להלן התוצאות:

במקום הראשון, לאחר שהגיעה למקום השני בסקר הקודם - הגיע ג'ולי קייט עם רשימת ''באר שבע ביתנו''. ראשת הרשימה היחידה בבחירות הקרובות קיבלה 15.5 אחוז מהקולות. הבא אחריה ברשימה הוא סגן ראש העיר שמעון בוקר, שהתפצל מהליכוד ויחד עם רשימתו ''64 מנדטים'' - קיבל 13.1 אחוז מהקולות. במקומות השלישי והרביעי הגיעו ''קהילה'' של צח ברק ו''גשר'' של שמעון טובול, שקיבלו 10.4 ו-7.9 אחוז בהתאמה.

שתי הרשימות הבאות מייצגות את הציבור הדתי ודי נלחמות על אותו הקהל, ואלו הן ש"ס של הרב אושרי אביכזר וט"ב של סגן ראש העיר, הרב גדי מזוז. השתיים קיבלו 7.3 ו-7.2 אחוז בהתאמה מהקולות. ההפתעה הגדולה הגיעה בהמשך, כאשר רשימת ''עיר האבות'' של עובד העירייה לשעבר, לביא גוטקינד - עקפה את רשימת ''דרך חדשה'' של רוביק דנילוביץ'. בעוד גוטקינד קיבל 6.4 אחוז מהקולות, רוביק קיבל 6.3 בלבד.

חשוב לומר, כי אין ספק שרשימתו של רוביק תהיה זאת שתקבל את מירב הקולות בבחירות - שכן הפופולאריות של ראש העיר ושל חברי רשימתו החדשים גדולה במיוחד. עם זאת, מעניין יהיה לראות האם העובדה שהוא מתמודד יחיד, לא תכרסם ברגלו וזאת בשל רמת העניין של הציבור בבחירות בכלל והנכונות שלו לצאת ולהצביע. מהלך שכזה, יכול במידה מסוימת לפגוע קשות בכוחו של רוביק במועצה.

נמשיך - במקום התשיעי ברשימה הגיע המתמודד החדש-ישן, הרב נחום קרליץ, שיחד עם רשימתו ''ציר נאמן'' קיבל 6.1 אחוז מהקולות. ''אור'' של משה ינאי ניצבת מאחוריו עם 5.4 אחוז ו''שותפות'' של עורך הדין שחאדה אבן ברי קיבלה 5.1 אחוז מהקולות. את תחתית הרשימה משלימות שתי רשימות מנוגדות לחלוטין אחת לשנייה - ''חוזה חדש לבאר שבעים'' של אחד ממנהיגי המחאה, עידו אטיאס, שקיבלה 4.9 אחוז מהקולות. ואת סקר הבחירות של באר שבע נט סוגרת רשימת מח''ל בראשותו של עורך הדין אמנון כהן - שקיבלה רק 4.4 אחוז מהקולות.

קרדיט - באר שבע נט

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה