רוביק עם עוד אס מהשרוול: זהו המצטרף החדש לרשימה של ראש העיר



זיו ברבי (בן 25) מצטרף לרשימה בראשות רוביק דנילוביץ': "זיו מביא עימו נסיון רב והבנה עמוקה של צרכי צעירי וצעירות העיר."

זיו ברבי. קרדיט - צילום פרטיאחרי שהחל את הפעילות הציבורית בגיל 15 כיו"ר מועצת התלמידים והנוער העירונית, מצטרף זיו ברבי בן ה-25 לרשימת דרך חדשה בראשות רוביק דנילוביץ'.

ברבי, גדל והתחנך בבאר שבע. בתפקידו כיו"ר מועצת התלמידים קידם נושאים חברתיים דוגמת שילוב בעלי צרכים מיוחדים בתנועות הנוער, התנדב כמדריך באקי"ם, הוביל יוזמות לקידום זכויות תלמידים ונוער, הוביל יוזמות להנגשת תרבות, קידום נוער בסיכון, עולים וחיזוק הקשר הבין דורי בדגש על שימור זיכרון השואה. הוא שירת ביחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין, ולאחר שחרורו למד לתואר ראשון בהיסטוריה ומזרח תיכון באוניברסיטת בן-גוריון, במקביל שימש כדובר אגודת הסטודנטים. כמו כן, ברבי מוביל פרויקט של משרד החוץ במסגרתו עמד בראש משלחת הצעירים של ישראל לנשיא גרמניה, במסגרת הסכמי אברהם, ועתיד להוביל משלחת דומה לטיוואן.

זיו ברבי: "אני מודה לראש העיר על האמון, הליווי וההדרכה בכל עשייתי הציבורית. אני שמח להצטרף לנבחרת של רוביק ולהביא עימי את הקול והרוח של צעירי וצעירות העיר לשולחן מקבלי ההחלטות. יש לנו אתגרים חשובים לטיפול בנושא הצעירים, שימורם וטיפוחם בעיר."

רוביק דנילוביץ': "אני שמח על הצטרפותו של זיו לרשימה ולנבחרת שלנו. מרגש לראות כיצד זיו הצליח מגיל צעיר להשתלב בפעילות העירונית. זיו מביא עימו נסיון רב והבנה עמוקה של צרכי צעירי וצעירות העיר."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה