סקר בחירות LIVE: אילו הבחירות לראשות העיר היו מתקיימות היום, בעד מי הייתם מצביעים?



סקר באר שבע נט לקראת בחירות 2023 לעיריית באר שבע - בעוד שעד לבחירות הכל יכול להשתנות, היכנסו לסקר וספרו לנו למי הייתם מצביעים לו הבחירות היו מתקיימות היום?

באר שבע בוחרת צילום: זאב דיקמן

בחירות 2023 יתקיימו בסוף השנה הנוכחית, ואנחנו בבאר שבע נט נסקר עבורכם את כל ההתרחשויות, הדיווחים, השמועות והאירועים שיתקיימו במהלך השנה הקרובה (ויהיו הרבה כאלו). 

צריך לומר זאת מראש, ולהיות כנים - נראה כי גם את הבחירות הקרובות ייקח ראש עיריית באר שבע הנוכחי, רוביק דנילוביץ' בהליכה קלה. רוביק בן ה-51, אשר יסיים בסוף השנה הזאת את הקדנצייה השלישית שלו בראשות עיריית באר שבע, הוא ללא ספק אחד מראשי הערים הפופולאריים בישראל. כמי שנבחר בבחירות האחרונות ברוב של 92 אחוזים, דנילוביץ' עצמו יודע שהכיסא בלשכתו ימשיך להיות מאויש על ידו. 

לזכות דנילוביץ' נרשמו בשנים האחרונות זכויות רבות, כאשר בין היתר הוביל האחרון את הכנסת בסיסי צה"ל לבאר שבע, הבאתן של חברות הייטק רבות למקום ואף הקמת סיירת הביטחון של העיר. בעתיד, מתכנן ראש העיר להרחיב את הבנייה אל מחוץ לתחומי העיר, ואף להקים פארק מים לרווחת התושבים.

בניגוד לקמפיינים קודמים, נראה שהשנה (נכון לעכשיו), מערכת הבחירות הישירות לתפקיד ראש הראשות תתחלק בין שני מועמדים בלבד, דנילוביץ' כמובן ואחד - עדיאל חדד, שעל ריצתו לראשות העיר פרסמנו כאן לראשונה בבאר שבע. חדד עבד במהלך השנה האחרונה מסביב לשעון על מנת להכיר לקהל המקומי את שמו. בדף הפייסבוק שלו, מקפיד חדד לבקר את עיריית באר שבע וזה העומד בראשה, תוך שהוא מקפיד לפמפם את סיסמת הבחירות שלו - "הגיע הזמן לעשות את השינוי''.

טרם ברור האם חדד מתכוון לרוץ לבד, או לצד רשימה של שותפים, אך לאחרונה מקפיד המועמד לראשות העיר לקיים חוגי בית שונים, תוך שהוא מתערבב עם הקהילה המקומית ומפיץ את בשורתו. האם רוביק חושש מחדד? ובכן, נכון לעכשיו מקפידים שני הצדדים לשמור את הקלפים קרוב לחזה, אך עם נשפוט על פי מקרה העבר - רוביק עצמו לעולם לא מזלזל באף מועמד. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



תוצאה
>

רוביק דנילוביץ'. קרדיט - עיריית באר שבע

67.8%
>

עדיאל חדד. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

32.2%
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה